Sessiz Sinema

77 3 2
                                    

Selamın Aleyküm. Aslında bu bölüm pazartesi veya salı günü gelecekti ama yazmayı unutmuşum. Çok özür dilerim...

Medya: Batı ve Defne hariç herkes ve video da sessiz sinema oynayış şekilleri var. İzlerseniz sevinirim.

İyi okumalar :-)

Batı daha ben bişey demeden eve gitti. Dediğinden bi gıdım şey anlamamıştım. Anladığım bir şey var ki. O da benden özür dilemesiydi. Galiba birbirimize çok bağırmıştık ve bu yüzden özür dilemişti benden. Batı'nın arkasından hemen eve girdim. Helin yoktu ama Bora vardı. Ah! Nerde bu kız. Ben tam koltuğa oturacakken kapı çaldı. Açtığımda Helin'i gördüm. Onunla biraz konuştuk ve içeri geçtik. Helin'e koltuğa oturur oturmaz Savaş konuştu.

-Hasi sessiz sinema oynayalım.

-Ya Savaş çocuk muyuz biz?

Batı'ya bakıp gözlerimi devirdim. Çocuk senin... Öhöm neyse.

-Yo bence çok güzel fikir ama Batı bence sen oynama. Karizman felan bozulur dimi.

Batı bana bakıp alayla güldü. Ne dedim ki?.

-Evet. Bozulur. Ama ben yine de oynicam.

Ona bakıp hareketlerini taklit ettim. Bu çok sinir bozucu. O yüzden ona yapıyorum. Herkesden onay gelince kızlar ve erkekler olarak iki gruba ayrıldık. Kızlar erkeklerden bir kişi az olduğu için Bora bize geçti. İlk ben anlatıcaktım. Batı yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı.

-Hadi bakalım baş belası Amerikan Pastası'nı anlat.

-Ne?. Onu asla anlatmam.

Sırıtarak ''neden?'' diye sordu.

-Bilmiyorum. Amerikan Pastası bana gıcık geliy-

-Allah'ım öldürcek bu kız beni. Lan filmin ismini niye söylüyorsun.

-Ay çok pardon ya bilmeyerek oldu.

Batı bana sinirli sinirli bakarken ben ona mal gibi sırıtıyordum. Savaş bana doğru geldi ve kulağıma fısıldadı.

-Kanka sen Şeref Meselesi'ni anlat.

-Tamamdııır.

Diye bağırdım. Ay çok kolay. Nasıl hemen anlatacağımı bilmezler. Kızların ve Boranın karşısına geçip elimle iki sayısını gösterdim. Bildiklerinden hemen birinci anlamını taşıyan bir sayısını gösterdim. Onu da bikdiklerinde. Keremi yanıma aldım. Vurmaya başladım. Hemen tahminde bulundular.

-Oğlan. Erkek. Bay. Adam. Ne amq ne?.

Boranın dediklerine güldükten sonra Melek'i dinledim.

-Taş. Kaya. Meteor. Sıçcam ama lan.

Kerem Melek'in dediklerine kıkırdadı ve göz kırptı. Helin birden ayağa kalktı.

-Kerem mi?.

Sonunda lan. Elimle onay veren işareti yaptım ve kollarımı döndürdüm. Yani iki işaret parmağımı kendi etraflarında döndürdüm denilebilir. Bora benim yaptığım hareketi yaptı ve ''Bu ne lan bu ne!?.'' Dedi. Ceren'e yardım istercesine baktım.

-Iıı Kerem... Şey. Kerem lan işte. Kere-... Kerem Bürsin mi?.

Kafamı olumlu anlamda salladım ve tekrardan o hareketi yaptım. Batı bana alayla bakıp güldü ve ''Son otuz saniye'' dedi. Hadi be Cerenim.

-Neydi lan o dizinin adı. Iıı. Güneşi Beklerken mi?.

Kafamı hayır anlamında salladım ve Melek döndüm.

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin