Kimden Hoşlanıyomuşsun?.

60 2 0
                                    

Yeah Mersine gidiyom da yb yazim dedim jdjchhdch

Multi: Romantik cocuk Savas

İyi okumalar ^-^

-Sizce de Batı, coh hoj degil mi?

Helin sacıyla, Ceren cikolatisiyla, Melek şortunda ki iplerle Derin de kolasıyla meşgulken hepsi bana bi anda döndü ve aynı anda "Ne dedin sen?!"dediler. Utanırmışcasına kafamı öne egdim.

-Sen, benim, abimi, hoj, mu, buluyosun?. ULAAAANNN YENGEE GELİYO LAAANNN. Oh düsünsene siz evleniyonus, bebeleriniz oluyo ve bende hala oluyoru-

-Sacmalıyosun Derin. Batıyı sevmiyorum. Sadece bana cok iyi davranıyo biraz uyuz, biraz egoist, birazcıkta odun ama bence cok tatlı. Sevmiyorum onu. Hareketleri hoşuma gidiyo o kadar.

-Hee kesin kesin. Hıhı tapii. Anlıyoruz seni. Mal mısın Defne?. Bal gibi de seviyosun.

-Hayır dedim Ceren. SEV-Mİ-YO-RUM. NOKTA!.

Tam odama gidicekken Helin kolumdan tutup beni geri oturttu.

-Atarını sikerim senin gec otur suraya. Bacak kadar boyu var gelmis artistlik taslıyo.

-Sakin ol Melek. Ne atarı ya. Yapmadım öyle bisi.

•••••••••••••••

-Sen girmiyo musun denize.

-Hayır istemiyorum.

-Hadi ama. Herkes girdi. Tek başına oturucak mısın?.

-Kesinlikle harika bi fikir.

Tam gözlerimi kapatıp uyuyacakken Batı beni kucagına aldı ve denize dogru yürüdü.

-Batı!. Bıraksana beni ya. Hayvan!. Bırak dedim.

-Hayvan ha?. Sen görürsün hayvanı.

-Demedim demedim. Ne hayvanı ya. Şu tipten hayvan olur mu hic?. Batı. Gerizekalı mısın?. Giremem denize.

-Neden regl döneminde misin?.

Utandırma pij herif!.

-H-Hayır. Şey giremem ben.

-Girdik bile.

Daha cevap vermeden Batı beni denize fırlattı. Yüzemiyom ki ben amk. Beyinsiz jojuk. Aslında soyleseydim beni atmazdı belki. Ya niye hunları düsünüyorum ben. Ölçem simdi.

-La-n B-B-Batı. Gerizekalı... Boğluyoru-. Beyinsi-

Ben yavas yavas alta giderken. Birden bisi ayağımı ısırdı. Bağırdım ve Batıya tekrardan seslendim. Batı beni görür görmez bana dogru yüzdü. Sonunda kurtarmıstı beni. Şezlonglardan birine oturtup ayagıma baktı.

-Şizofren misin?. Yüzemedigini niye solemiyosun. Kızım kafanda sorun mu var?.

-Hayır kafada degil, ayağımda sorun var.

Gülüp ayagimi eline aldı. Gözleri bacaklarıma kaydıgında sıcak kumun üstünde ki mavi havluyu alıp bacaklarımı örttüm. Gözlerini devirip tekrardan ayağıma baktı.

-Tamam bisi yok. İki güne gecer. O zamana kadar ben sana bakıcam.

-Gerek yok. Kızlar bana baka-

-Ben bakıcam dedim.

-Ama cidden öneml-

-Konu kapanmıstır.

-Peki.

Havluyu bacaklarımdan cektim ve sortumu giymeye calistim. Başarısız olunca Batı gelip o giydirdi. Üstüme giymek icin aldigim gobegi avik baglamalı gomlegimi de tam giydirecekken elinden aldim ve kendim giydim. Yine gözlerini devirip bizimkilerin yanına gitti. Hani bana bakıcaktı lan bu. Bosverip şezlonga yattım. Bi kac dakika sonra yanıma 2-3 yaslarinda bi cocuk geldi.

-Şelam âbla. Ben Şavaş. Şenin işmin ney?.

-Benim ismim de Defne. Memnun oldum.

Elimi cocuga dogru götürdügümde aldı ve öptü. Allahım Batıdan daha romantik.

-Ne kadar tatlısın sen öyle.

-O şenin tâtlılığın Defne. Şana Defne dememde biy şakınca yok diğmi?.

-Yok canım.

O sırada Batı yanımıza geldi. Yanıma oturup cocuga gülümseyerek baktı ve konustu.

-Bu yakışıklı kim?

Ben tam cevap verecekken. Savaş benden önce davranıp cevap verdi.

-Şanane.

Batınım gülümsemesi soldugunda bana baktı. Tebessüm edip Savaşa baktım.

-Defne, bu siyah şaçlı tipşiz uyuz şenin şevgilin miğ?

Batıyla aynı anda kendimize baktık. Batı sırıttı ve cocuga dönüp "Evet, Defne ablan benim sevgilim."dedi. Şok bi şekilde Batıya baktım. Veya Bim bi şekilde bilmiyorum. Komikti bence. Dimi. Gülsenize. Of tm.

Batı bana bakıp 32 diş güldü ve Savaşı yanımızdan kovdu. Savaş üzgün bi sekilde yanıma gelip yanagimdan öptü. Bende onun yanagini öptüm ve gitti yanımızdan.

-Napıyosun ya. Kücücük cocuk o.

-Neresi kücük be onun. Utanmasa yavşicaktı sana.

-Off ben otele gidiyorum.

-Hangi ayakla?.

Dedigi cümleyi bi kac saniye dusundukten sonra off diyerek şezlonga yattım. Batı beni kucagına aldı. Cantaları falan da alıp otele doğru yürüdü. Yol boyunca hic konusmadik. Sadece cok agirsin amk falan dedi bana. Ondan baska da bisi yok. Otele geldigimizde tesekkur edip cantami aldim. Anahtari aradim ama bulamadim. Emekleyerek Ardanin odasina gidip kapiyi caldim. Acinca anahtarim olmafigini kizlar gelene kadar burda kalacami soyledim. Bisi demeden iceri daldım. Salona girip koltuga oturdum.

-Ee Defne. Anlat bakalım.

-Neyi?.

-Bi haller var sende.

-Y-Yok. Nerden cikardin.

-Anlat.

-Valla bisi yok ya.

-Batı?. Kim o?.

-Arkadasim.

-Sadece arkadas mi?

-Evet.

-Benden pek hoslanmdı sanırım. Tavırları digerlerinkine gore farkli.

-Evet pek alisamadi sana.

-Ama sen ona alismışsın. Onu nasıl bırakıcaksın?.

-Hey! Batıyı sevdigimi mi düsünüyorsun?.

-Kesinlikle.

-Sevmiyorum ya. Sanki... Birazcık hoslanıyorum.

O sırada Ardanın kapısı acıldı ve iceri Batı iceri girdi. Arda kapıyı avık unutmus. Geber Arda. Öl Arda.

-Defne?. Kimden hoslaniyomussun?.

SIÇTIM. OH COKSEL SICTIM.

Umarım begenmissinizdir.

Sizi sefiyommm kajxhscjs *-*

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin