Hediye

49 3 2
                                    


Medya: Savaş...

Hay amına koyim Melek -,-

-M-Melek sen ne diyosun. Defne kalk gidiyoruz.

Benim bu ani kalkısımla herkes bana baktı. Defneyi kolundan tutup arabaya doğru sürükledim.

-Bıraksana kolumu uyuz. Acıyo.

-Acısın.

Arabaya geldigimizde ön koltugun kapısını acıp Defneyi fırlattım. Kapıyı kapatıp kendi koltuguma gectim ve baya hızlı bi sekilde sürdüm.

-Ya napmaya çalısıyosun sen?. Ne diye buraya geldik. Oynuyoduk ne güzel.

-Ne güzel oynuyodunuz demi?. Doğru. Aptallık bende. Cok istiyosun sanırım seni öpmesini. Tamam, siktir git o zaman.

Diyip arabayı durdurdum. Kısa bi süre yüzüme bakıp arabadan indi. Sanırım gercekten de istiyordu. Arkama baktıgımda bankta oturmus, sokak köpegini seviyordu. Arabadan inip ona dogru yürüdüm. Yaklastıgımda ağlama sesleri geliyordu. Yanına gidip oturdum.

-Özür dilerim. Ben öyle demek istememiştim.

-Siktir git demistin, gittim. Neden simdi yanıma geliyosun?.

-Çünkü seni kırdım.

-Kırılmam icin bisey olmamız lazım. Ne biliyim, arkadaş, kanka... Sevgili. Veya kuzen, kardes. Gibi bisi olmamız lazım. Biz senle hicbiseyiz.

-Kanka?. Degil miyiz?.

-Sen beni öyle mi görüyosun Batı?.

Aslında Defneyi ne diye gördügümü bilmiyordum. Bazen arkadas, bazen kanka, bazen de sevgili gibiyiz. Sanırım. Kankayız. Dimi?. Öyleyiz bence. Sevgili olucak degiliz ya.

-Evet. Degil miyiz?.

-T-Tamam. Ö-Öyleyiz. Kanka. Naptın sevgili falan. Nasıl gidiyo. Kimi seviyosun. Var mı birileri?.

-Sevgilim var. Bi görsen o kadar güzel ki. Kızıl kızıl sacları var. Oyy. Yerim onu.

-Hm bi getirde tanısalım. Bak bakalım benle tanısınca o kızıl kızıl sacları hâlâ kafasında kalıcak mı?

-Ne dedin?.

-Hiic.

Gülüp yanımızda duran beyaz, sokak köpegini sevmeye basladım. Aklıma hep takılan bi soru vardı. Dayanamayıp sordum.

-Berkle nasıl tanıstınız?... Kanka.

-Iı. O söyle oldu. Facede tanıstık. Skype den falan kamerayla görüstük. Ama hic yüz yüze gorusemedik. Datcadayım falan dedi bugün. Öyle yani.

-Sevgili misiniz?.

-Hayır ama sevgili gibiyiz. Cok yakınız ya. Öyle böyle degil. Aşkım falan doyo cok güzel yani.

-Hıı, demek öyle. Bende sevgilimle hep öpüsüyorum.

-Aa ne kadar güzel. Artık gidelim mi?.

-Tamam.

HELİN'DEN DEVAM

-Ya Bora... Bora dursana.

-Ne Helin. Ne var.

-Noldu birden ya.

-Bisi olmadı. Sen git eğlen.

-Sen olmadan eğlenemem.

Bora birden bakıp gülümsedi. Yanına gidip ellerini tuttum.

-Sevdigim biri var. Ama acılamıyorum. Korkuyorum. Beni sevmemesinden. Senin gibi cok güzel sacları, gözleri var. Ses tonu ve kokusu beni her gecen gün büyülüyo.

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin