☻Karşılaşma☻

81 2 0
                                    

Nabersiniz looo valla kmtü günümde yb yazdım Haa djdjd

Multimedia: Aşkım Birtanem Herşeyim Babacığım Liam...  Yani Kerem cjfk

İyi okumalar ;-)

Eve geldiğimiz an tuvalete koştum. Çok çişim vardı napıyım yani. İşimi hallettikten sonra elimi yüzümü yıkadım, makyajımı sildim ve odama girdim. Kerem ve Melek salondaydı. Rahat bir şort ve askılı blüzü üzerime geçirdikten sonra aşağı indim. Iphone'mi özel şarj aletciğime taktıktan sonra Melek'in yanına oturdum. Tabii Melek durur mu?. Hayır!. Hemen konuştu.

-Film izleyelim mi?

Bence güzel bir fikirdi. Uzun zaman oldu izlemeyeli.

-Çok iyi fikir. Ne izleyelim Melek?.

-Haydi İnşalla-

-Hayı ben o filmi izlemem. Bi tane kız var da çok gıcık.

Kerem'in bağırarak konuşması bitince ben hemen lafa daldım. Aynen daldım. Hani denize dalarmış gib-. Pekala sustum.

-Aynen Melek nerdeyse yirmi kere hatta elli kere izledik sayende. Bence Unutursam Fısılda izleyelim.

-Aaa bak o olabilir.

Kerem'e 'saolasın ganga' dedikten sonra Melek'e yalvaran bakışlar attım. Sonun da beni kırmadı ve kabul etti.

-Bence Bora'yı, Savaş'ı Sarp'ı felan da çağıralım. Çok özledim malları.

-Aynen arıyorum ben.

Kerem lavaboya doğru giderken... Bi dakka, bu mal lavaboda mı konuşcak?. Neyse, arkadaş sorunlu olduğu için kafaya pek takmıyım sjsjjs. Melek mutfağa giderken bende arkasından bağırdım.

-Kankaaaaağğğğ 7 tane cips, 8 tane ice - tea, 3 tabak mısır, 6 tane milka bide 4 şişe 2.50 litrelik kola hazırlasan yeter. 

Melek mutfaktan çıkıp bana sanki Kim Kardashian'ı ben hamile bırakmışım gibi baktı. Şirin Şirin gülümseyip önüme döndüm. Kerem karşıma geçti.

-Tamam geliyolar.

-Kimler?.

-E işte Bora'lar.

-Bazen neden bu kadar malsın diye düşünmüyo değilim. Amq işte kim kim geliyolar?.

-Hee. Bora, Savaş, Ceren, Sarp bide yanlarında bir tane oğlan varmış.

Şimdi düşündüm de bizim grup full erkek dolu lan sadfas.

-Adı neymiş oğlanın?.

-Batu mu, Batı mı ne öyle bişey.

-Yakışıklı mıymış?. Baklava felan. Kas yığınıdır inşş.

-Kızım, manyak mısın nesin. Onu mu sordum çocuklara. 

-Uff sılak.

Kapı çalınca terliklerimi ayağıma geçirip kapıya doğru koştum. Gerçekten çok özlemiştim onları. Kapıyı açtığım an Bora'ya sarıldım.

-Oy benim gardaşım gelmişşş. Hoşgeldin.

Kerem ''Biz belediye çukuruyuz zaten'' diye mırıldandı.Onun bu triplerini hiç çekemezdim. 

-Hoşbuldum kızz. Ama bak Savaş ve Sarp kıskanır önce bana sarıldın diye.

İkimizde kıkırdadık. Tam Savaş'a sarılıcakken onu gördüm. UYUZ KAS YIĞINI!!. Ona 'senin ne işin var burda yaa' bakışımı attım. Oda bana 'bende meraklı değilim herhalde sana' bakışını attı. Gözlerimi devirdim ve Savaşa sarıldım.

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin