İyi akşamlarr and iyi okumalar zjxjsjx
Batı ile eve geldik. Kapıyı actık. Herkes evde oturmus film izliyordu. "Bakın bakalım eve gelen yeni misafir kim" die bagirdim ve bos bir koltuga oturdum. Bora filmi dondurdu ve DefBat in yanina gitti. Ondan sonra herkes DefBatı sevmeye basladi. "Ben yatiyorum" diyip odama ciktim. Pijamalarimi giydim ve makyajimi sildim. Tam ytmaya hazirlanirken kapi caldi ve birisi iceri girdi. Karanlık oldugu icin taniyamadim. Sonra birden ısık acildi ve gözlerimi sikti. Gelen Batı ydı. "Asagi inmen gerek bisi konusucakmisiz öyle diyolar" dedi. Onaylayip sacimi topuz yaptim ve asagi indim. Ceren hemen söze atildi.
-Annemlerin Datca da isleri varmis. Benimde gelmemi söylediler ve bende tabii ki sizin de gelmenizi istedim. Beni kırmayıp onayladılar. Bir ay kalicaz. Yarın yola cikiyoruz hadi herkes hazirlanmaya.
Ben daha bisi demeden herkes evden cikti. Odama ciktim ve bi buyuk boy bi tane de orta boy bavul cikardim. Orta boy bavula laptop, terlik, tarak, makyaj malzemeleri kutusu, şampuan, parfüm, krem vb. Seyler koyduktan sonra zor da olsa kapattim. Buyuk bavulu acip icine yazlık ne varsa doldurdum. İki saat ugrastiktan sonra sonunda bavulu kapatmistim. Sirt cantami aldim. İcine okuma kitabi, defter, kalem ve tableti koydum. Laptopun şarj aletini unutmustum onu da cantamin bi tarafina tikistirdim ve sonra da kulakligimi, telefonumun sarj aletini ve birde tabletin sarj aletini laio kapattim. İsigi kapattim ve uyumaya calistim.
••• DATÇA YOLCULUGU •••
Bara giderken ki gibi gidiyorduk. Ben, Savas, Derin ve Melek Batı nin arabasindaydik. Digerleri de Boranin arabasinda. Telefonumu cikarttim biraz oyalandiktan sonra cok sıkıldıgımı fark ettim ve kendimi uykunun rahatlatici kollarina bıraktım.
•••••••••••••••
-Defne uyan artık amk. Yeter ya. Seni mi beklicez biz.
Helinin o cırtlak sesiyle uyandim. datcaya gelmisiz lan. Gözlerimi devirip arabadan kalktim. Karsımda "Duman Cafe" ismini görünce heyecanlandım. Datçaya ilk gelisim degildi. En son 8 yasinda anne ve babaml gelmistim. Gözlerim doldugunda hic dusunmeden Cafe ye girdim. Herkes arkamdan geliyordu. Bir masaya oturduk. Herkes iskender söyledi. (Yazarınız biraz pictirde canınız cektiyse bnne sjxhshjzzj) Yemeklerimizi yiyip hesabı odedik. Masadan kalktık. Tam Cafe den cıkacakken onu gördüm. YOK ARTIK!
-Arda?
Evet bölüm cok kısa oldu hatta baya kısa oldu ama cok uykum geldi uyumadan bi yaziyim dedim.
Medya : Arda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyuz Kas Yığını
ChickLitBen mutluydum, hep mutluydum... Ta ki annem ve babam beni yapayalnız bırakana kadar. Benim doğmamı sağlayan o iki insan ben daha on yaşındayken, evden gittiler. Kendimce hep düşündüm neden diye. Bir cevap bulamadım. ❤❤❤❤❤❤ -Şey ben özür dilerim. -Di...