Ben Gidiyorum

60 4 0
                                    

Medya: Alev ve Defnenin yemekte giydigi kıyafet

Sabah, kendimi Batının yanında beklemiyordum. Kendime ceki düzen verip hemen kalktım. Uyiya kaldıgıma inanamıyorum. Batıda kalkınca hemen asagı indim. Ardımdan Batıda gelince kızlar şok olmus bi sekilde konustu.

-OHHHHAAAA. BATI AND DEFNE. BALKONDA. KOLTUKTA. NAPIYODUNUZ AMKK.

-Hic bisi yapmıyoduk Helincim. Ben uyuya kalmısım ondan öyle sey oldu.

-Aynen. Yanlıs anladınız. Defne uyuya kalınca üstüme dustu. Bende uyandırmak istemedim uyudum.

Batıya sinirli bir sekilde baktım. Pic smile yapıp kızlara döndü.

-Of neyse. Batıda gidiyodu zaten.

-Evet gidiyorum. Ama senle.

-Hayır. kahvaltı yapıcam ben.

-Yapıcaz. Ama dısarda. Ondan sonra da koşu yapıcaz.

-Gelmiyorum ben. Hayatımda bir kere bile spor yapmadim.

-Geliyosun dedim. Hadi hadi hazırlan. 

-Of Batı offf.

Odamıza gidip bavuldan koşu icin rahat bisiler giydim. Sacimi at kuyrugu yaptım. Bi miktar para vr telefonumuda alıp otel odasından ciktim. Yemek yeme yerinde kızların yanına oturdum. Tüm yemekleri yedikten sonra Batıyı biraz bekledim. Sonucta benim kadar hızlı yiyemiyo. Batı da yemegini bitirince ormana dogru yürüdük.

•••••••••••••••••••

-Lan yavaşla biraz Batı. Cok yoruldum ya.

-Kızım daha 5 dakika oldu lan. Hadi hadi hızlan. Bak yoksa kucağıma alır kosarım.

-Sen yorulursun. Benim icin no problem yani.

-İstiyosun yani.

-Yaağğni. Fena olmaz.

Der demez Batı bana dogru yürüdü. Kucagına alıp kosmaya basladı. Bi yarım saat sonra yorulmustu tabii. Beni bırakıp elinde ki suyu aldı. Kapagini acıp icti. Hepsini bitirmisti ayı. Sonra benim elimdekini alıp icti. Yarısı bana kaldıgında siseyi alıp onun ictigi yeri sildim. Aaa agızdan agıza ayıp ama. Batı bana bakıp gözlerini devirdi. Suyu icip yanda ki cöpe attım.

-Ee Batı bey. Bence bu kadar kosmak yeter.

-Sen kosmadin ki.

-Banane ya kosmam ben. Ee sevgilinle ne zaman tanısıyoruz.

-Iı- En kısa zamanda.

-Bugün aksam yemegi yiyelim. Sevgilini de cagır. Tanısmıs oluruz.

-Hıhı. Tamam, cagırırız. Sende Berki cagir. Ama sadece sen ben sevgilim ve Berk olucaz.

-Peki, sevgilinin ismi ne?

-Alev.

••••••••••••••••

Hersey tamamdı. Berke mesaj atmıstım ve yemege geliyordu. Ilık bir suyla dusumu btirdikten sonra goyecegim kıyafetlerimi giydim. Sacımı salık bıraktım. Dudagımda ki ve kaşımda ki piercingi degistirdim. Biraz makyaj yaptım ve telefonumu şarja koydum. 15 dakika sonra Berk kapidayim diye mesaj attı. Makyajıma ve sacıma son bir vurus yaptıktan sonra ayakkabımı giyip otel odasından cıktım. Alev denen kız. Ondan hic hoslanmadım. Berkin arabasına binince oda kendi koltuguna oturdu.

Yol boyunca hic konusmadık. Ben sadece dısarıyı izledim. Restoranta geldigimizde hemen arabadan indim. Bir masada oturmus Batıyı gördüm ve karşısında da kızıl saclı bi hatun oturuyordu. Alev denen kız bu sanırım. Iyh, şıllık. Berk elimi tuttu ve oraya dogru yürümeye basladı. Berk'e ayak uydurup bende o tarafa yürüdüm. Şıllık bana bakıp gülümsedi.

-ayh canım selam. Ben Alev. Batının sevgilisiyim.

-Selam.

Batıya bakıp gülümsedim ve Alev şıllıgının yanına oturdum. Yemeklerimizi söyledik. Yemegim gelince kimseyi beklemeden yemege daldım. Alev ben ve Batıya bakıp güldü. Ne bakıyon amk yemek yiyosss. .s.s

-Ooo Olovcom. Doho doho nosolson.

-Anlamadım.

-Nasılsın diyo.

Bu kızda hic bisi anlamıyo ya. Batı olmasa napcak acaba.

-İyiyim canım, sen nasılsın.

-Bondo cok oyoyom. Botoylo nosol godoyo?.

-Batıyla mı?. İyi gidiyo. Birbirimize cok asıgız.

-Nopok. Sordok mo?.

-Peki.

Gözlerimi devirip Batıya baktım. Sırıtıyodu. Ne var amk. Yemekde mi yemeyah.

-Bork oskom, tozo ozotor moson?.

Berk tam tuzu alıcakken Batı elinden tuzu aldı ve bana uzattı. Kıkırdayıp tuzu aldım ve yemegime döktüm. Batı Berk'e bakıs atıp yemegine döndü. Alev tuvalete gitti. Yemegimi hayvan gibi yiyordum.

-Yavas ye bogulcaksın.

Berk bunu diyince Batıda durumdan faydalanıp hemen bana laf okmaya calıstın.

-Ah ah. Nerde o günler.

-Ayhh canımm, ne kadar cok seviyosun sen beni.

-Ya ya, senin bu sirinligin, bu tatlıgın beni bi gün öldürcek.

-İnsallah, insallah.

Gözlerini devirip yemeyini yemeye devam etti. Alev gelince hesabı ödedik. Daha erken oldugu icin sahile gitmeye kadar verdik. Dondurma aldık ve yürümeye basladik. O sırada karşımızda bize bakan Savaş ve Derini gördük. Batı ikisine cok pis bakıyordu. Savasın yanına gidip "Hayırlı olsun. Cok sevindim ama Batı pek sevinmise benzemiyor." Savaş off layarak Batının yanına gitti.

-Batı, kanka Derin biraz gezmek istedi. O yüzden yani. Aramızda bisi yok.

-Anladım kardesim. Benim icin sorun da yok zaten.

Savas ve Derin derin bi oh cekti. İgrenc bi cümle oldu ama olsundu.

         
                 BATI'DAN DEVAM

Ah! Hadi ama. Kıskanması gerekiyodu. Alev benim kuzenim. Sırf bu oyun icin Ankaradan geldi. Ama sevgili Defne beni kıskanmadı. Harika!. Alev kuzenim olmasa. Onu öperdim. Ama kuzenim iste. Derin ve Savas gitmisti. Alevin yanına gidip Defneyi kıskandırmamız gerektigini söyledim. Güldü ve onayladı.

-Ee Defnecim siz nasıl tanıstınız?.

-Biz facebook da tanıstık. Siz?.

-Ya bizim hikayemiz cok güzel. Ben okuldayım simdi. Geldi yanıma telefon numarasini verdi. Ara beni dedi. Eve gidince aradim. Facebook dan falan konustuk. Sonra beni evine davet etti. Bi baktım evlerinde de kimse yokmus. Gel odama cıkalım dedi-

-Yavas geell. Yani sey, anlat anlat.

-Neyse. Sonra odasina ciktim. Beni optu. Sana deliler gibi asigim benimle cikar misin dedi. Bende evet dedim. Sonrası malum.

Ulan helal be Alev. Defneye baktıgımda sinirden kudurmustu. Sırıttım. İste bu kadar. Beni kıskanıcagını biliyodum.

-Ben gidiyorum.

Bu neydi simdi. Gidiyormuydu cidden. Bu kadarı da olmaz diye düsünmüstüm. Neyse napalım. Gidicez artık pesinden.

Sea mssgdjdhjdhd

İnsallah begenmişsinizdir yani bunu 3-5 tane olan okuyucularıma söylüyorum. Nerdeyse kendi kendime kitap yazıyorum. Yani kimse okumuyo. Amaan neyse ajsjxhdjxdd

Byu .s.s

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin