Sea jsjshshdh
Medya: Kızların kıyafetleri ve daş Berk jskxish
İyi okumalaaarr *-*
SICTIM. OH COKSEL SICTIM.
Ne bok yicem ben simdi. Beni sevmedigi, hatta hoslanmadigi ortada.
-Aaa Batı hosgeldin. Hadi git.
-Kimden hoşlanıyosun?.
-K-Kimseden. Neyse Arda kızlar gelmisler mesaj attilar. Ben bir eve gidiyim.
Arda kafasını öne dogru salladiktan sonra koltuktan kalktim ve bizim odanin kapisina gittim. Ayagım iyilesmis be shxhd. Tam kapiyi acicakken Batı kolumdan tuttu.
-Kimmiş bu cocuk?.
-Önemsiz.
-Önemli Defne. Söyle.
-Ya p-pardon da. Sana hesap mı vericem.
-Hah!. Dogru, bana hesap vermek zorunda degilsin.
-Aynen öyle.
-T-Tamam. O-O zaman hoşcakal.
-B-Batı ben öz-
-Sen haklısın. Hesap vermek zorunda degilsin bana.
Diyip hemen odasına girdi. Naptım ben ya. Aslında ben haklıyım, ama üzdüm onu. Off ne gerizekalı kızım ya. Odaya girip kızlara herseyi anlattim.
-Defne, abim böyle davrandıgına göre kesinlikle üzülmüstür. Cünkü biseyleri kafasına takan biri degil. Bence gidip özür dilemelisin.
-Özür dilersem, kimden hoslandigimi söylemem lazım.
-Evet, bu yüzden yeni birini bulmamız lazım. Arkadasınmıs ve sende ondan hoslaniyomusun gibi yapıcaksın. Böylece hem kurtulmus olucak, hemde Batı seni kıskanıyo mu görmüs olucaksın.
Aslında Cerenin söyledigi hicte kötü bi fikir degildi. Herkes buna onay verince Facebook'dan, İnstagram'dan, Twitter'dan yakısıklı cocuk aramaya basladık. Sonunda cok daş ismi Berk olan bi bebe bulduk. Faceden istek gönderdim ve anında kabul etti. Daha sonra ben mesaj atmadan o selam diye mesaj attı.
Konuşmalar;
Berk: Selam
Defne: Selam
Berk: Tanısalım mı?.
Defne: Olur
Çapkın boy sngfjsjfagjs
Berk: Nerde oturuyosun?
Defne: Aslında İstanbul'da ama suan Datça'dayım.
Berk: Oha bende suan Datça'dayım.
Şans mı sıcıyom ne! Akxjs
Defne: Hm ee napıyosun?
Berk: Arkadaslarla oturuyoruz. Hangi takımlısın?.
Defne: Galatasaray sen?
Berk: Besiktas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyuz Kas Yığını
ChickLitBen mutluydum, hep mutluydum... Ta ki annem ve babam beni yapayalnız bırakana kadar. Benim doğmamı sağlayan o iki insan ben daha on yaşındayken, evden gittiler. Kendimce hep düşündüm neden diye. Bir cevap bulamadım. ❤❤❤❤❤❤ -Şey ben özür dilerim. -Di...