Jonathan Aubrey (tak se totiž "pracuji pro vašeho bratra" jmenuje) mě doprovodil až do bytu v City, takzvané bankéřské čtvrti Londýna. Nevěděla jsem, že tu Mycroft bydlí... Hned jak za ním zaklaply dveře ("Váš bratr dorazí okolo osmé večer, těšilo mne.") jsem začala zvažovat detaily svého plánu. Teď bylo čtvrt na jednu, takže mi zbývalo necelých osm hodin. To bylo víc, než jsem mohla potřebovat. Teď jen zjistit nejlepší spojení na Baker Street. Ale co potom? Doposud jsem se ve svém plánování nedostala dál než k okamžiku, kdy zazvoním u Sherlockových dveří. Co když mě obratem pošle zpět sem, nebo, hůř, rovnou pěkně domů?
Ale ne, došla jsem až sem, tak teď přece necouvnu!Cesta na Baker Street mi zabere slabou půlhodinku. Rychlým krokem dojdu až k černě lakovaným dveřím. Nikde nevidím zvonek, jen klepátko, a tak, po krátkém zaváhání, zvednu ruku a zaklepu. Chvíli se nic neděje, ale pak se za dveřmi ozvou kroky a pomalu se přibližují. Na posední chvíli si to rozmyslím a už už se chci otočit a utéct zpět do metra, ale v tom okamžiku se dveře otevřou, a za nimi stojí drobná postarší žena se širokým úsměvem na rtech.
"Dobrý den drahoušku," osloví mne.
"Přejete si něco?"
"A- ano, chtěla bych... chtěla bych mluvit s panem Holmesem."
"Ale jistě je nahoře. Tudy, po schodech prosím."
Následuji tu milou paní (že by Sherlockova hospodyně?) až ke dveřím pokoje.
"Tak, dál už to zvládnete sama. A nic si z toho nedělejte kdyby byl kapku nevrlý. To on je vždycky." Křikne ještě ze schodů.
Zhluboka se nadechnu a vykročím vstříc svému nejistému osudu v Sherlockově pracovně.Tak, doufám, že touto kapitolou jsem se zavděčila všem, kdo si přáli nějakou tu delší část. Nebo mám ještě přidat? Řekněte si :)
Vaše Liz
PS: Příště už zahájím vyšetřování, slibuju!
ČTEŠ
The Other Holmes Girl- BBC Sherlock FF
FanficPříběh "neznámé" mladší sestry Sherlocka a Mycrofta Holmesových. *nevlastním práva na postavy Sherlocka Holmese, Mycrofta Holmese, Johna Watsona, Roberta Fergusona a některé reálie, které se v příběhu vyskytují :)*