Rosie's Pov
Ok, deja e ciudat, a trecut ceva timp decand l-am vazut si de atunci ne uitam unu la altul ca bunica mea la un telefon teachscreen. Mama a ambandonat bucatarie de catva minute bune, lasandu-ne singuri. Cineva trebuie sa sparga gheata. Ma bucur ca Niall decide sa o faca:
-Buna? spune el.
De ce s-o purta asa, zici ca eu sunt la el in bucatarie nu invers. Bine, daca nu vrei sa imi spui ce naiba faci aici:
-Buna, buna?!? tip eu exasperata, nici macar nu stiu de ce sunt suparata pe el. Imi spune si mie cineva de ce Niall Horan, membru al trupei One Direction, se afla in bucataria mea!?! Daca asta e un fel de emisune tv, gaseste-ti alta actrita!!!continui eu. Sa sti ca... .nu mai apuc sa zic nimic ca Niall imi pune mana la gura.
-Vrei sa te calmezi, te rog. Nu e nici-o emisiune tv si trebuie sa iti explic ceva. Ok? imi spune el, ce e de explicat?
Dupa ce il aud timp de 10 minute insirand povestiri cu noi doi ca gemeni si alte minuni, nu ma pot hotara daca sa il cred sau nu, sau mai bine zis daca sa il dau afara sunand la spitalul de nebuni sau sa il imbratisez, pentru ca imi este frate. Dar de odata vine el cu ideea salvatuare:
- Ca sa fim siguri trebuie sa facem un test ADN.
Eu cand am auzit asta mi-a picat toata lumea, nu doar cerul, in cap. Nu stiu daca vam spus dar mor de frica de ace, cand trebuia sa imi fac analizele iesia un ditamai tambalau la spital si mereu iesia la fel, imi faceam analizele dar tot eram pedepsita, fi se pare corect? Dar acum cred ca chiar trebuie sa fac asta, dar mai mult decat sigur ca o sa iasa ca certuri. Dau apropbator din cap. De odata imi amintesc, parintii mei, Molly, cine o sa le spuna. Ma uit cu un zambet pe fata la domnul Horan.
- Stiii... TU o sa le spui parintilor mei! spun cu cel mai dragalas zambet posibil si punand accent pe cunantul tu.
Cand aude asta pe fata lui se observa furia nedreptatii. O strig pe mama si pe tata, acestia fiind jos imidiat. Il las pe Niall singur cu ei si eu ma duc la mine in camera.
Niall's Pov
La niba, Rosie ma lasat singur cu parintii ei sa le explic totul. Si ce puteam sa fac decat sa le explic. Am inceput sa povestesc a doua oara in juma de ora ce s-a intamplat cand ne-am nascut. Pe cat povesteam mai mult pe atat mama lui Rosie era mai trista, la sfarsit cand am ajuns sa le zic despre testul ADN, doamna Watson a inceput sa lacrimeze. Dupa ce am terminat de vorbit, Domnul Watson a inceput sa prinda glas:
- Niall, o iubesc pe Rose extrem de mult, si nu vreu sa isi faca sperante false acum, tu esti sigur de ceea ce spui? ma intraba el.
-Ce pot sa pun chiar sper sa fie ea fata, orcum sunt sanse foarte mari, semanam izbitor de mult si avem aceeasi varsta. Incerc sa obortez situatia vesel, ca sa desting atmosfera.
Se pare ca merge, Evelyn, mama lui Rosie, se opreste din plans si maine o sa ma duc cu Rosie sa facem testul ADN. James, tatal lui Rosie, o sa ii spuna lui Molly, parca au zis ca este sora mai mica a lui Rose si dupa o cearta de juma de ora am decis ca Rosie sa se mute cu mine, pana la urma daca tot ar fi stat acolo nu am avea sansa sa ne cunoastem mai bine, niciunul nu stie o doaga depre celalalt.
******DIMINEATA********
Oh, astazi ma duc cu Rosie la spital sa facem testul ADN. Ma scol greu, imi fac toaleta de dimineata si ma imbrac cu niste blugi si un tricou alb. Plec spre ea, singur, i-am zis lui Leo sa isi ia liber azi. Am parcat in fata casei ei i-am dat un mesj sa vina. Cand a urcat in masina m-am uitata la ea, purta o rochie vaporoasa inflorata, pantofi cu toc negrii, un plic galben si parul si l-a lasat liber. Pornesc masina spre Spitalul Springing, este un drum de jumatate de ora. O cunostinta de familie lucreaza acolo ca doctor si nu pot sa risc sa ma duc la un doctor necunoscut, care poate fi mituit de paparazzi. Tot vinind vorba de ei...
-Fuck!injur eu cu voce tare, doua masini negre ne urmaresc.
-Ce s-a intamplat?intreaba ea curioasa.
-Paparazzi.spun eu.
Deodata imi amintesc un drum mai lung spre spital. Fac o curba neasteptata si ii pierd la un semafor, poate am trecut eu pe un galben-rosu, dar hei am scapat de paparazzi. Incep misiunea numita ,,Cunoastetiva mai bine":
-Deci... vrei sa jucam ,,Adevar si Numai Adevar"?Ca se ne cunoastem mai bine, orcum pana ajungem la distinatiemai mai e vreo ora. spun eu.
-Ok, incep eu, spune. Culoarea preferata?
-Albastru.La tine, stii ceva la ce intrebare pui la aia raspunzi si tu.
-Bine. Rosu. Cel mai bun prieten?
-Nu pot sa aleg doar unul ii iubesc pe toti colegii mei de trupa.
-Isabella,Bella pe scurt.
-Spune-mi despre ea.
-Pai e satena ochii ei sunt capriu, are 21 de ani, era la aceelasi liceu cu mine si am pastrat legatura, e cea mai draguta fata pe care o cunosc.Cea mai mare temere?
-Frigiderul gol! spun deodata.
Atunci ea izbucneste in ras.Ce e de ras!?!
-Acum tu spune. zambetul i se sterge instantaneu de pe fata.
-Pai e cam personal, dar ok. Frica de sex.
A zis asta, chiar azis asta? Wow nu imi vine sa cred. Si asa a trecut ultima ora, cu noi punandu-ne intrebari. Cand ajungem la spital amandoi tacem. Imi pun o sapca si niste ochelari de soare negri si ei ii dau o esarfa si niste ochielari de soare albi. Se uita la mine ca la un ciudat.
-Paparazzi, iti amintesti? ii spun.
-Bine, spune ea intr-un final.
O iau de mana si o duc inauntru in spital. Ma duc la receptie spunand de o rezervare la dr. Benner, imi spune sa ma duc la etajul 7 sala 735. Mergem spre lift si apasam butonul cu numarul 7. Cand intram in sala ma duc sa il salut pe Jonh.
-Buna, Niall. Sincer sa spun cand m-ai sunat sa imi spui ce s-a intamplat, m-am bucurat ca mama ta a avut insfarsit curaj sa iti spuna adevarul.
-Stai, ce! Adica tu stiai? spun eu.
-Normal Niall doar eu te-am mosit iti amintesti? spune el, clar amuzat de sitoatie.
-Aaaa...dap. Bine, pai hai sa facem testul ala ADN.spun
John ne i-a la amndoi sange si fie ca va vine sa credeti sau nu Rose a inceput sa se certe cu John ca nu i-a sange cum trebuie. Ma rog, pana la urma s-a dus cu rezultatele la laborator si ne-a zis ca vine in juma de ora cu analizele. Dupa ce pleaca decid ca e un moment bun sa vorbesc cu Roseie depre mutare:
-Rose, am discutat cu parintii tai ca daca rezultatele ies pozitive, te vei muta cu mine. spun
-Stai, ce !!!! spune ea, emotia transformandu-se intr-o stare certareata.
-Pai, da, ma gande-am ca asa ne vom cunoaste mai biine si ii vei cunoaste pe cei din trupa...
-Ok, fie, dar amintesteti, doar daca rezultatele ies pozitive.
Il asteptam pe John in liniste. Cand intra John tensiunea a atins gradul maxim.
-Ei bine, felicitari, sunte-ti gemeni! spune el fericit.
Atunci, in acelas timp si eu si Rose sarim unul in bratele celuilalt. Rose incepe sa planga si eu nu m-am mai simtit asa fericit in viata mea.
Hei guys! Mai intai vreau sa zic ca va iubesc muuuuuuuuuuuuult de tot pe toti si ca inseamna pentru mine enorm fiecare comentariu, like sau vizualizare. Cand m-am apucat de cartea asta nu m-as fi gandit niciodata ca se va intampla asta.I LOVE YOU!!! Kiss!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...