Rosie's Pov
Niste sunete puternice si ascutite imi umplu urechia. Deschid ochii repede, si ma trezesc speriata. Il vad pe Niall stand in fata mea cu doua tigai, in mana si caum zambet inocent pe fata. Iau perna si i-o arunc in fata. Mi-o arunca la loc.
-Mejestate voastra, este rugata sa vina la micul de jun in cinci minute, imi spune.
-Imediat, imediat!
El face o plecaciune si iese afar. Ma ridic din pat si imimfac toaleta de dimineata. Ma imbrac cu niste blugi skinny si un tricou visiniu pe care este semnul iluminatii desenat cu alb, imi iau niste ghete negre cu toc de 10 cm. Imi intind parul, si ma dau cu creion negru pe la ochi. Gata perfect! Nici nu mi-a luat mult! Cobar scarile si îi vad pe baiatii, toti imbracati se aranjati. Mergem undeva?
-De ce ti-a luat atat? tipa Niall la mine si indica spre ceas.
2 ore? Cand au trecut?
-Ma rog! spune Louis. Haide prințeso trebuie...
Nu apuca sa zica ce vrea sa spuna ca char atunci intra Bella pe usa trantind-o nervoasa. Se pune in fata lui Harry batand din picior. Ce o avea? Ohhh... am uitat sa îi zic ca m-am impacat cu Harry! Se intoarce spre mine si opserv ca are o taietura adanca in obraz. Deja m-am obisnuit sa o mai vad ranita din cauza misiunilor. Ei nu îi place sa i se poarte de grija, asa ca nu mai o intreb daca e bine. Dar Niall sare ca apucatul.
-Doamne, Bella! Ce s-a intamplat? Esti bine? Ma duc sa aduc trusa de prim ajutor.
Si inainte sa mai zica Bella ceva, el a zbughit-o spre baie.
-Rose! Cum se face ca te impaci cu Harry si eu nu stiu? ma intreaba cu o privire criminala pe fata.
-Pai... a fost ieri si... se vede ca ai avut treaba orcum, zic aratand spre fata ei. Orcum cred ca daca te sunam imi raspundea un maniac psihopat cu un schimb! pufnesc eu.
-Ok!cedeaza ea.
Chiar atunci revine Niall cu trusa de prim ajutor si imcepe sa o stropeasca pe Bella in fata cu iod.
-Bine domnule doctor! Acum poti sa te opresti? Doamne daca o sa reactionez asa de fiecare data cand termin o misiune cu niste rani, o sa ma faci sa imi doresc sa nu mai calc pe aici.
Louis, Niall si Liam se uita ca bunicamea cand i-am dat Iphon-ul meu sa o sune pe Mama. Oh... am uitat! Ei nu stiu de locul de munca a lui Bella. Harry stie deja, avand in vedere ca ea lucreaza ca agent secret din liceu. Bel incepe sa le explice cine este ea de fapt si la sfarsit sa îi atentioneza cu procedeul de rezerva daca scapa careva o informatie.
-Ok! spune Louis patand din palme. Haide-ti baieti sa merge sa ne luam costumele. Si Rose dute cu Bella si ia-ti o rochie de gala. Diseara suntem invitati la petrecerea casei noastre de discuri. Si Bella... vin-o si tu daca poti. asta e tot ce spune inainte sa iasa pe usa.
Imi iau genta si pe Bella si plecam la Mall. Imi iau o rochie rosie pana jos asortata cu un lant de argint si Bel isi ia o rochie violet cu modele galbene mulata. Cand ajungem acasa mor de foame, pentru ca nu am mancat apsolut nimic azi. Îi opserv pe baieti in sufragerie imbracati toti in costume.
-Ducetiva si schimbativa! Sa nu va i-a mult! In juma' de ora plecam, cu s-au fara voi! ne informeaza Liam.
O duc pe Bella sus ai ne schimbam. Îi imprumut niste farduri, eu indreptandu-mi parul cu placa si Bel doar pieptanandi-l. Bel are o potoaba capilara mai creata decat Harry, nu fanctiona niciodata sa îsi intinda parul cu placa, asa ca meru îl lasa asa. Coboram jos si din fericire nu a plecat nimeni. Iesim afara si la intrare ne asteapta o limuzina. Intram in ea si în 30 de minute ajungem la deatinatie.
Este o cladire foarte mare cu covor rosu. Inauntru sunt multe mese albe, si se aude mizica clasica. Ne indreptam spre o masa pe care scrie pe o tablita ,,One Direction". Eu ma asez langa Harry si iau niste strugri fara samburi din platoil de pe masa si incep sa îi manac. Ma scuz la baie si ma ridic.
Cand ma intorc îl caut pe Harry cu privirea si îl gasesc într-un colt sarutandu-se cu o fata bruneta. Cand se desprind din sarut Harry îsi muta privirea spre mine. Ma intorc si ies pe usa din spatele meu. Dupa multe holuri ajung în spatele cladirii. Este frumos aici, verdeata si o fantana. Ma duc în spatele unui copac si ma las în jos. Tristetea îmi cuprinde trupul. Simt o durere oribila in piept si un lichid fierbinte incepe sa îmi acopere obrajii. In cateva minute machiajul meu imi este intins pe toata fata. Aud niste pasi in spate, nu are cum sa fie Harru, se aud tocuri. Cand ma intorc o vad pe fata cu care s-a sarutat Harry.
-Buna! Sunt Selena! spune ea incercand sa para prietenoasa.
-Ce vrei? Sa imi arunci in fata ca te-ai sarutat cu Harry? spun eu rece.
-Rose... vreau sa iti explic. Nu e vorba despre sentimente aici. Nici eu nici Harry nu avem sentimente pentru celalat. Tot se leaga de menegerii nostrii. Simon, menegerul baietilor a discutat cu menegerul meu si au zis ca vor ca eu si Harry sa fim iubiti pentru o luna.
- De ce?
- Zice ca o sa dea bine in fata fanilor. Dar nu iti face griji! Fatada asta mai tine doar pana luni. Adica maine! spune Selena vesela. Acum hai la baie sa iti refacem machiajul. Fara suparare, dar arati oribil!
-Bine! spun eu fericita ca Harry nu ma inselat.
Nu cred ca a sarutat-o intentionat. Doar gala asta e imbâcsita de fotografi. Dupa ce am terminat cu Selena m-am dus sa il caut pe Harry. Deodata cineva ma ia de la spate in brate tracandu-ma pe un hol mai restrans. Cand ma intorc il vad pe Harry. Isi lipeste fruntea lui de a mea.
-Imi pare rau! Ar fi trebuit sa iti spun inainte sa venim aici.
- Nu-i nimic! Mi-a explicat Selena. E chiar de treaba!
-Da! ma aproba el. Hai sa pastram asta intre noi! Nu trebuie sa afle si baietii.
-Ok! Hai sa mergem inapoi.
Ne intoarcem la masa si incepem sa vorbim. La ora 3 noaptea ne intoarcem acasa obositi.Hey! De obicei nu fac promovari decat daca imi place ceva foarte mult. Acum as vrea sa promovez carte Agent Secret de EllizabethWrong. E geniala!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...