Rosie's Pov
Harry se apleaca spre mine, buzele noastre contopindu-se perfect. Doamne, ce mi-au lipsit buzele astea!
-Nu! spun eu tare si raspicat.
Harry nu se obreste, ci ranjeste perves, inainte sa imi cuprinda soldurile. Cine se crede baiatul asta? Il imping de pe mine si el se uita la mine nervos. Ups! Am uitat de caracterul său nervos, pai... ghinion!
- Ia mainile de pe mine,Styles! îi zic. Ce parere ei? Nu pot sa cred, dupa tot ce mi-ai facut, te astepti sa vii la mine si sa ne impacam? ma uit la fata lui.
Nu pot sa cred! El chiar se astepta la asta!?! Nu sunt una din curvele lui!
- Stai! spun. Tu chiar credeai ca planul asta de rahat o sa mearga? intreb eu amuzata, dupaia izbucnesc in ras. Ha,ha,ha,ha,ha!!! rad eu fals. Eu nu uit, Styles, eu nu iert! îi spun si îi vad rusinea si tristetea in ochi.
Poate ma considerati dura, dar de abia am trecut peste el nu pot sa mai fiu ranita odata. Harry se ridica si iese pe usa trantind-o. Datorita temperamentului, nu o sa ne impacam. Un barbat adevarat care te iubeste nu ar reactionat asa, s-ar fi pus in genunchi si si-ar fi cerut mii de scuze pentru ceea ce a facut si te-ar face sa crezi ca nu o sa-ti mai faca asta. Dar el e Harry Styles, el nu iubeste! O lacrima imi cade pe obraz si dupa aceea izbucnesc in plans, ingropandu-mi fata in perna. Tot ce pot sa gandesc acum este: De ce Harry, de ce?Harry's Pov
O iubesc, o iubesc atat de mult! Am facut o greseala imensa, acum 4 ani.
**Ce s-a intamplat acum 4 ani** Autor's Pov
Harry statea cu directorul de XFactorn in biroul lui impreuna cu fiul directorului. Fiul directorului era fostul coleg de liceeu a lui Harry. Derek il ura din toata inima pentru ca Harry îi futu-se iubita intr-o zi, bineinteles ca era beat si Rose il intelese-se si il iertase, dar Derek nu uita.Derek o iubea foarte mult.
- Harry...., incepu-se directorul. O sa participi la XFactor, ai talent, dar va trebui sa platesti un pret pentru asta.
Harry deja stia ca sa participe la XFactor costa o suma de bani, duse mana spre portofel dar Derek il opri.
-Ne, ne,ne, spune Derek. Alt fel de cost. Tată lasa-ne singuri, directorul se ridica si pleca. Harry, o sa trec direct la subiect. Vreau sa iti fut iubita si tu sa te desparti de ea cand eu o tin nemiscata.
Harry nici nu vroia sa auda, dar Derek îi tot spuse-se si pana la urma acceptase. ,, E doar o fata, e vorba de viitorl tau" isi tot spune-a Harry. Seara sosi, trbuia sa fie la Rose in apartament la ora 11:00, atunci cand o va lasa cu Derek sa o violeze ,, Nu, Harry, nu te mai gandi". Intrase pe usa si il vazu pe Derek peste eu, avea o urma rosie de palma pe fata. Isi lua inima in dinti si spuse:
- Sa ai o partida buna cu Derek. Noi doi am terminat-o. spuse-se dur.
Iesise pe usa in timp ce auzea tipete si implorari. Harry lasa lacrimile sa curga cand ajunse la masina. ,,Ce am facut?" se intreba el, ,,Am pierdut cel mai de pret lucru pe care il aveam!".
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...