Rosie's Pov
Dupa Dr. Benner ne da rezultatele, pozitive, ieiii!!!, iesim din spital si pornim spre casa lui Niall, unde am amanteles ca o sa ma mut eu.
-Deci..., pun eu.
-Deci...
-Pai, suntem gemeni, Niall. Nu e super? Acum spunem unde stai, cu cine stai si mai important de toate, daca mai este o camera libera unde voi sta eu. spun eu punand accent pe cuvantul ,,eu''.
-Uite aici adresa, spune el in intinzindu-mi o bucata de hartie.Si cu cine stau...., pai stau cu colegii mei de trupa, Harry, Louis si Liam, dar probabil le stii numele.
-Aaaaa...., vazi tu eu m-am interesat doar de tine, din moment ce am fost poreclita dupa tine din cauza ca semanam. raspund eu puti umilita ca nu stiu nimic despre viata de vedeta a lui fratimiu.
-Ok, si cat depre camera nu iti face griji, are doua etaje deci mai avem inca vreo 5 camere libere, si ce iubesc eu la casa aia este piscina, si bucataria, bineinteles.
Doamne ce apetit mare are, nu stiu cum poate, probabil mi-a furat apetitul meu pentru ca eu am nevoie doar de un fruct pe zi ca sa supravietuiesc.
-Niall, duma acasa si vin diseara cu bagajele facute. spun eu.
-Fii serioasa, mergem acum si iti facem bagajele, mai mult de o ora nu are cum sa dureze, pufneste el.
Scuze, am auzit eu bine Niall Horan, spui ca unei fete sa isi faca bajul ii ajunge doara o ara? Bine, poate are dreptate, ne i-a o ora PLUS 5!!! Decid sa ii spun asta in fata, ca nu uite vreodata sa imi spuna din timp daca plecam undeva:
-Niall,spun eu calma dar avand grija sa mi se vada furia in exterior.Unei fete foarte organizate ii i-a 3 ore sa isi faca bajaul, dar eu cum evident, nu sunt organizata o sa imi i-a 5 ore sa imi fac bagajul ajutata de prietene mea Bella.
Niall face o fata de parca,,Doamne fereste, femeie cat iti i-a sa pui niste haine intr-o valiza, zici ca ai 1000 de haine.'', pe care chiar le am, iubesc sa merg la shopping, cat despre haine am vreo 50 de perechi de pantofi plus o groaza de haine si unde mai pui igiena, machiaj, creme,etc., ar trebui sa ii zic lui a Niall sa mai imi dea o camera pe care sa o transform in dressing. Dar el mi-o ia in nainte:
-Norocul tau ca o camera care e libera are un dressing mai mare decat ea. spune el si eu rad.
-Niall, auzi, mai am vrun frate sora alceva? il intreb.
-Dap..., mai ai un frate mai mare pe nume Greg si...sa sune tobele... ESTI MATUSA! zice entuziasmat.
-Ce!?!?! intreb eu uimita.Wow asta este minunat,spun eu.Cum il cheama pe micut si cati ani are?intreb curioasa.
-Pai, il cheama Theo si are un an jumate. Si ziua lui e saptamana viitoare, momentul perfect sa iti intalnesti familia. zice Niall zambitor.
Stai, ce? Oh, Doamne,oh, Doamne, nu m-am gandit la pariintii lui Niall, daca nu o sa ma placa, daca o sa puna problema unui document de apdoptie? Il iubesc pe Niall, chiar daca il cunosc de doua zile, pana la urma e fratele meu, dar vreau ca in acte ca parintii mei adoptivi sa fie oficiali, pana la urma ei m-au crescut, ei m-au iubit, ei m-au facut educatia, nu pot sa ii ranesc in halul asta si nici eu nu vreau sa imi schimb parintii! Offf, Doamne.
-Aaaa... Niall trebuie sa iti zic ceve. el se uita la mine ingrijorat. Vezi tu eu nu cred ca sunt pregatita, eu cred ca toti nu sunt pregatiti pentru am schimba parintii.In acte desigur. Doar voi locui cu tine, spun amuzata desi stiu ca nu e cazul.
Niall se uita la mine dupaia zambeste. De ce zambeste, nu ma vrea ca sora in acte?
-Ce dracu' Rosie, normal ca nu urma ca cineva sa iti propuna asa ceva.spune el serios. Stiim ca asta a fost o veste foarte socanta pentru amandoi, dar trebuie sa recunosc inca nu imi vine sa cred cat de usor ne-am acomodat cu sitoatia.
Eu sunt mai relaxata decat am fost vreodata, mi-a luat o piatra uriasa de pe inima cand a spus asta.
Niall ma lasa in fata casei si dupaia pleaca. La naiba, au inceput sa apara fluturasi in stomac si imi transpira palmele. Rose relaxeaza-te, imi spun, nu are ce sa se intample ei sunt parintii tai sii te iubesc enorm de mult, nu s-ar supara si ar fi ferici-ti pentru tine. Cu un curaj inimagintabil intru in casa si ma duc in sufragerie. Sunt placut surprinsa sa o vad pe prietena mea aici, Bella, cu parintii mei.
Poate ar trebui sa va fac fisa intreaga a lui Bella:
Nume: Isabella Smith
Ocupatie: Agent secret pe teren la CIA ( dap ati citit bine, m-am gandit ca asta o sa faca lucrurile m-ai interesante)
-Buna, spun eu. Dci m-ai intai de toate sa va zic ce se va intampla de acum inainte. Toata lumea da din cap de acord, stiu ca ar trebui sa ii las sa zica mai intai ceva dar nu ma pot aptine.Bun mai intai de toate trebuie sa va zic veste imporatanta: Niall si cu mine suntem gemeni! exclam eu bucuroasa dupaia primesc niste felicitari si imbratisari, si exact cum ma asteptam parinti mei sunt chiar fericiti de sitoatie.Ok, acum, o sa ma mut cu Niall si cel mai important lucru... NU o sa fac schimbari la actele care imi precizeaza parintii. ma uit la mama si la tata, oameni care nu mi-au dat viata dar parintii lui Niall nici nu le ajung la degetul mic, stiu sunt rautacioasa dar asta este ceea ce simt.
-Iubito suntem foarte fericiti sa auzim asta te iubim mai mult decat orce. imi spune tata.
-Sie eu va iubesc. ii raspund si dupa aceea merg cu Bella sus sa imi fac bagajul.
Intram in camera si scot cele trei valize mari ale mele in care o sa imi ingramadesc hainele, dar avand in vedere ca este Bella aice, totul o sa fie organizat. Off.... fata asta e cea mai organizata persoana pe care o cunosc, si mama mea e obsedata ca toate sa fie la locul lor. Vad un pistol la bedelia pantalonilo lungi si visinii ai lui Bell.
-D-abia ai terminet o misiune? o intreb.
-Da, De unde stii? ma intreaba confuza.
-Ti-am vazut arma la betelia pantalonilor.
-Aaaa, ar trebiu sa fiu mai atenta. spune ea cu o fata suparata.
-Da, da ar trebui.
Continu-am sa vorbim si sa redem si cat ai zice peste bagajul mea e gata. Cobar pe scari si tata ma ajuta cu bagajele. Ma urc in Masina mea si pornesc spre casa lui Niall.
Niall's Pov
O astept in sufragerie pe Rosie sa vina. Doamne, ce ma bucur ca o am ca sora. Deodat suna soneria si fug spre usa ma uit in spate si ii vad pe baieti, l-am facut instruire sa incerce sa faca o prima impresie buna. Deschid usa si vad doua fete care intra pe usa, Rosie si o satena, probabil Belle. Ince sa le fac cunostinta cu baietii:
-Fetelor, ei sunt Liam, Louis si..., dar nu mai apuc sa il spun pe Harry ca amandoua fetele spun.
-Harry? spun ele pe un ton de stupefiactie.
Atunci Rosie se duce la Harry si ii trage o palma, o palma zdravana, pot sa spun.
-Ce dracu sa intampla?!? tip eu nervos.
Deci, vreau sa va spun ca imi pare rau ca nu am postat mai devreme, dar e cu scoala sper ca intelegeti. Vreau sa va multumesc pentru tot si va iubesc pe toto, nu pot sa cred cate vizualizari am strans. Next-ul o sa apara sambata sau duminica nu stiu sigur ,depinde. Imi pare rau ca primele capitole sunt asa de plicisitoare, dar sunt primele trebuie sa ne organizam putin cu loscuinta liu Rosie, cu testul AND, etc.. Dra ati vazut ca incepe actiunea. VREAU SA II MULTUMESC LUI RosesGuardian pentru ca ea ma facut sa ma apuc de cartea asta. Kiss!!!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...