Rosie's Pov
-Rosie!?! spune Gemma.
Raman pocker face, ea se uita la mine, eu la ea, si tot ce imi doresc acum este sa faca Harry ceva. Dar si el a impietrit. Pe fata ei apare un zambet mare si sare pe mine, trantindu-ma pe canapea.
-O Doamne! O Doamne! Nu pot sa cred! tipa ea. Sunt asa de fericita sa te vad! Doamne Harry, daca te-a iertat dupa ce ai facu, e prea buna pentru tine! spune si se intoarce spre Harry, cu o privire serioasa.
-Stiu, ca e prea buna pentru mine! spune si ma intoarce, zdrobondu-si buzele de ale mele.
-Ma bucur sa aud asta, pentru ca tin minte ca ai fust distrus vrun an! spune si rade.
Cum adica? Daca stau sa ma gandesc, nu mi-a zis de ce ma lasat cu Derek sa..., sti-ti voi.
-Harry? Acum imi amintesc, ca nu mi-ai zis ce sa intamplat. Ce se intampla-se? Erai beat sau ce?
-Aaaa... . spune si ii vad regretul din ochi.
-Baieti hai sa il lasam singuri putin. spune Gemma si ii multumesc mintal.
Ies toti si ne lasa singuri in sufragerie singuri. Harry vine spre mine si ma ia de maini.
-Inainte de a spune trebuie sa imi promi-ti ca ma vei asculta pana la capat. spune si eu aprob din cap. Bun..., zice si iti trece mana prin par, era cu o saptamana inainta sa particip la XFactor, si fiul directorului era Derek. Si Derek a pus o conditie, ca sa pot participa, atrebuit sa se intample aia.
Colturile ochilor mi se umezesc. A prefarat sa participe la un concurs stupid, in locul meu? Imi trag mainile din stransoarea lui, si ies din camera. Baietii se ridica cand ma vad. Probabil plang acum, dar nu imi pasa, nu imi pasa de nimic. Poate doar de el, pentru ca durere pe care o simt acum, ma sfasie pe interior. Ies afara si incep sa alerg spre parc.
Ajung si ma indrep cat mai departe de parcul situat langa o padure. Alerg, pana peisajul din copaci si flori se tansforma in brazi si tufisuri. Ma opresc cand plamanii imi ard, si privesc in jur. Peisajul imi pare nefamiliar si m-am abatut de la poteca, din cauza ca nu mai vedeam clar din cauza lacrmilor.
Ma pun la poalele unui copac si imi duc genunchii la piept, si incep din nou sa plang. Ma uit pe bucatita vizibila de cer, printre coroanele stufoase ale copacilor. Sa inserat.
La naiba! Acum va trebui sa imi petrec noapte in padure! Se aude un zgomet, si scot un tipat scurt, inturcandu-mi capul spre directia din care sa auzit zgomotul.
Era...
Buna dragilor! Uite un capitol! Vreau sa va multumesc tuturor 1,5k de vizionari! Va iubesc!
Kiss!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...