Capitolul 11

2K 96 1
                                    

Rosie's Pov

Ma trezesc auzind rasete si vorbe de jos. Ma ridic din pat curioasa sima duc la baie facandu-mi un dus. Ma imbrac cu o fusta de pile neagra si bluza la fel. Nu stiu ce am azi cu negrul, de obicei sunt o persoana care se imbraca colorat. Imi iau o perechie de converse visinii in piciooare siimi leg parul in coada de cal. Cobor repede si galacios scarile, ajungand in living. O vad pe Selena si pe Bella stand cu baietii de vorba.

-Buna dimineata! spun eu.

-Buna dimineata imi raspund ei in cor.

Selena si Bella vin sa ma imbratiseze. Selena e imbracata in blugi negri, rupti, cu un maieu alb si cizme. Bel avand o rochie alba cu sandale.

-Nu pot sa cred catde calma esti! exclama Niall, de ce ar trebui sa fiu calma? Ma asteptam sa aleri ca disperata pe aici intrebandu-ma despre parinti nostri!

-Despre ce vorbesti? intreb eu confuza.

-Mai stii? Maine dimineata la 3 avem avion spre Mullingar. Sa imi cunosti parintii.

L ultima parte inghet. Am uitat complet. Doamne, imi vin in cap o mie de lucruri de facut.

-Maine..., ma balbai eu.

In secunda urmatoare o zbugesc pe scari spre camera mea, auzid rasete in spatele meu. Imediat ce intru arunc pe pat o valiza si incep sa arunc in ea tot ce am nevie. Aud un ciocanit la usa

-Intra! strig.

Ma intorc pentru o secunda si il vad pe Harry intrand si inchizand usa.

-Esti bine? ma intreaba grijuliu.

-Da... putin emotionata dar nu imi pierd capul. Harry ma aju-ti te rog sa imi inchid valiza, spun tragand o privire la valiza mea umpluta pana la exces.

-Sigur!

Urmatoarea jumatate de ora ne-o pretrecem incercand sa inchidem valiza, eu tot sarind pe ea si Harry incercand sa traga fermoarul.

-Phiu..., exclam eu obosita dupa ce am terminat de inchis valiza.

Ma ridic repede si iau o agenda cu flori de pe birou si un pix. Cobor scarile si in cep sa il strig pe Niall. Aud un raspuns din bucatarie. Sigur! Cum nu m-am gandit ca Niall sa nu fie in bucatarie. Intru in camera si il vad stand la masa cu o cutie de pizza in fata.

-Niall, eu o sa iti pun niste intrebari si tu o sa raspun-zi, ok? spun eu tensionata.

El se uita ciudat la mine dar pana la urma da afirmativ din cap.

-Bun... asa! Cum ii cheama pe parintii tai? Ce lucreaza? Daca mai sunt impreuna?...

-Stop! spune Niall. Daca vrei sa ma intrebi si care este condimentul mamei preferat, ar fi bine sa te opresti. Tot cea ce ar trebui sa stii este: pe mama o cheama Maura si pe tata Bobby, mama adora gatitul si tata pescuitul. Sunt despartiti se mai intai o sa mergem la casa mamei.

-Oh! Ok!

Eu aveam mai multe intrebari in cap dar daca Niall considera ca nu este nevoie, atunci fie!

Ma uit la ceas si vad ca este ora 5 dupa-amiaza. Deci, ma duc sa ma plimb putin prin parc. Inainte sa ies pe usa Harry ma ia de mana si ma trage afara.

-Ce faci? il intreb

-Bine! Ies la o plimbare romantica cu iubita mea pe langa lac! spune el cu un zambet pe buze. Iti faci griji legat de intalnirea cu parintii tai naturali?

-Putin. Vreau sa fac o prima impresie buna. Si nu vrau sa se lase pe lacrimi si certuri. Este un subiect sensibil, stii?

-Da..., dar nu cred ca te vor placea.

-Serias? intreb eu trista .

-Da! Te vor adora! spune el vesel.

-Nu mai fa glumele astea praste! il dojenesc eu.

Ajungem in parc si ne plimbam pe langa lac. Dupa doua ore, parca, de stat in parc si sarutat ne hotaram sa mergem acasa. Decid sa ma culc devreme, ca sa nu fiu obosita in timpul vizitei. O sa vina si Harry cu mine si Niall, ma simt in siguranta langa el.

Adorm la piaptul lui Harry, imbracata in tricoul lui negru.

Hey you! Asta e un nou capitol. Nu se intampla nimic. Dar trebuia sa intarat putin atmosfera inainte de vizita. Kiss!



Sora lui Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum