Rosie's Pov
Ma trezesc de dimineata, obosita avnd in vedere ca cretul tot incerca sa ia pertide de la mine. Atunci cand eram gata sa inchid ochii, el iar incepea cu avansurile si sa spuna ca atunci cand eram impreuna faceam sex de impacare. Da, ati auzit! Deobicei cand ne certam, iesea nasol de tot. Mereu eu plecam si cea mai scurata perioada de timp a fost o saptamana. Da! Ati crede ca doi oameni normali ar puta sa ste o saptamana, fara sa faca dragoste. Dar aici este vorba de mine si de Harry. El s-ar gandi la o partida si in mijlocul apocalipsei!!! Se trezeste si cap de oaie, deschizand ochii.
-Neata! spun, cu un zambet pe buze.
-Mda... neata! spune el ofticat.
-Nu pot sa cred! exclam. Inca esti suparat ca nu am facut sex aseara!?!
-Dăăăă..., spune.
-Offf... haide, trebuie sa ajungem acasa. Sa nu se ingrijoreze baietiii.
-Eu nu mi-as face griji, spune ridecand din umeri. Cu siguranta o sa doarma toti pân la pranz, dupa o seara alba cu iubitele lor. spune el bombanind ultima parte.
-Bine! cedez eu. Imi pare rau! Ma revansez diseara!
La ultima parte se invioreaza la fața. Perversul! Ne ridicam si dau sa incep sa strang dar Harry ma opreste. Asa ca ma asez pe iarba asteptandu-l sa termine, ma simt ca un magar ca nu il ajut. Dar daca el nu ma lasa! La sfarsit ducem lucrurile la masina si le aseza-m pe banchieta din spate. Ne urcam pe bancheta din fata si pornim. Ma uit pe geam si ma afund in ganduri. Imi intorc deodata capul uitandu-ma la el. Are fata incordata din cauza curbelor si cata carliontii îi stau rebel pe frunte. Nici nu imi dau seama cand ajungem acasa. Emotiile incep sa isi fac aparitia. Harry opreste motorul, dar nu se misca. Privesc in ochii lui de jad, el privind in ochii mei albastrii Ochii tai ca marea, imi lumineaza ziua, ma pierd in ochii tai albastrii, ma pierd in tine, a fost o strofa dintr-o poezie care mi-o compuse de ziua mea. No fi el poet, dar gestul conteaza! Ma ridic si asa face si el. Imi intind mana, cautand-o pe a lui, pana la urma gasind-o. Intram impreuna pe usa si Niall imi sare in brate asaltandu-ne cu intrebari. Dupa vreo 5 minute vede ca ma tin de mana cu Harry, arucand-ui o privire criminala. Isi pune mainile in sân si incepand sa bata din picior, asteptand explicatii. Imi ridic capul sa vad daca mai este cineva, si nu mai e. Harry incepe sa spuna ce s-a intamplat. Si la final acea o expresie cara ma facea sa sun acum la morga si sa fac o rezervare pe numele Styles.
-Ce!?! spune Niall intrun final.
-Niall, spun eu cu grija. Stie ca acum vrei sa iti iei in serios rolul de frate dar... este viata mea si eu decid ce fac cu ea.
-Da..., dar eu sunt fratele mai mare asa ca eu decid ceea ce este bine si ceea ce este rau pentru tine. . spune cu un zambet.
-Cum!?!
-Exact! Doctorul mi-a spus ca sunt mai mare cu 1 minut.
-Nu conteaza! exclam eu furioasa.
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da
-Ba nu!
-Terminati odara! tipa Harry si tacem amandoi. Niall daca ai o problema cu faptul ca suntem impreuna. Nu ma intereseaza! Deci, scuteste-ne de monologul tau plictisitor.
Niall inghite in sec, dar da din cap aprobator.Ne asezam toti pe canapea si ne uitam la un film, la ora 2:00 mergem la culcare.
Asta a fost o zi perfecta! Adorm cu un zambet pe buze.
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...