Niall's Pov
Wtf!?! Rosie sta in fata lui Harry, care o sa primeasca un interogatoriu serios dupa ce dispare Rosie din camera. Harry isi freaca obrazul, in care este intiparita perfect forma palmei lui Rosie. Bella o ia de mana pe Rosie si o duce afara din camera. Scotandu-si capul de dupa usa pentru a spune cu nervii intisi la maxim:
- Noi mergem sa vedem camera lui Rosie. N-are decat sa iti explice domnul ,,Iubit Perfect'' ce s-a intamplat.
A zis cumva iubit? De ce ar zice asta? Ma intorc la Harry, care se uita la mine cu o fata care amesteca cu frica cu uimirea. Il iau de gulerul tricului si il tarasc pana in bucatarie, unde il lipesc de primul perete, zicand-ui raspicat:
-O sa imi spui ce s-a intamplat, si o sa imi spui acum.
- Ok, frate, Niall, nu trebuiesa devii agresiv.
Il las jos, dar il trantesc pe un sacun si imi trag un scaun in fata lui, asezandu-ma cu fata spre el.
-Deci, totul a inceput in liceu, incepe Harry. Rose, Bella si eu fuse-sem din clasa a noua la liceu in aceea clasa. Dupa o luna ne-am cuplat. Amandoi am avut primul sarut in preuna si...
Te rog, te rog nu spune ceea ce cred eu ca o sa spui
-...ne-am pierdut virginitatea impreuna.
Si, tocmai a zis-o. Harry ne-o cunoaste noi de 4 ani dar acum vreau sa fie Rosie aici sa iti mai traga o palma.
-Ma rog, ne-am abatut de la subiect, spune Herry resinat. Ne-am iubit extreme de mult si idea este ca inainte sa particip la XFactor, am parasite-o nu tocmai ploiticos.
Doamne, Harry, nu stiu cum o sa locuiasca Rose in casa cu tine, dar fie pleci tu, fie pleaca ea si ea nu o sa plece. Tocmai acum coboara Bella, singura, si nu tocmai fericita.
-Bun, sper ca Harry ti-a zis ce s-a intamplat. Rose spune ca nu o deranje-za sa stea aici. A ales o camera cu un dressing foarte mare.
Eu zambesc cand aud asta. Urc la Rosie in camera, lasndui in bucatarie singuri.
Rosie's Pov
De ce eu? De ce, de ce, de ce? O, doamne, tocmai ce de abia trecusem peste el. Dar, doar e Harry Styles, al mereu strica lucrurile. Il vad pe Niall intrand pe usa. Perfect, exact asta imi trebuia!
-Rose..., spune Niall cu blandeta.
Ma uit cu o privire ranita spre el. Niall vine si ma ia in brata.
-Rose, crezi ca esti in stare sa stai aici? ma intreaba.
-Sigur, nu e nici o problema.
-Bine ma duc sa iti aduc begajele. spune el si pleaca repede.
Ma uit mai atenta prin camera si vad ca chiar este fumoasa. Peretele care da in balcon este facut tot din sticla cu niste draperii lungi galbene, pe peretele unde este usa este acoperit in intregime de o bibleoteca, pe un perete este un televizor cu plazma si doua usi care dau intr-o baie personala si un dressing mare si pe ultimul perete este un pat dublu cu 2 noptiere si un birou. Niall intra in camera mea si imi lasa bagajele. Mi le pun in dressing, imi fac toaleta de seara, ma imbrac in pijamale.
Aud o bataie in usa. Poate este Niall? Strig sa intre, dar in loc de blondul meu, intra Harry. Inghet cand il vad ca intra si inchide usa. Se indreapta spre pat si se aseaza langa mine. Ce vrea sa faca!?!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...