Rosie's Pov
Deschid ochii si vad ca afara este intuneric. Ma ridic din pat ,oboseala disparand, si imi iau telefonul de pe comoda. Vad ca este ora 9. Harry se ridica din pat si vine in spatele meu prizandu-ma in brate.
-Daca nu iti mai este somn putem sa mergem in club. spune el.
-Ei bine, asta este o idee fantastica. Nu am mai iesit la club de secole. spun.
-Bun! Pentru ca si eu aveam chef! Du-te si pregateste-te! spune el facand semn spre baie.
Eu zambesc si ma indrept spre bagaj, nu am apucat sa le asez in dulap. Imi aleg o rochie violet, mulata, si imi iau lenjeria neagra. Ma intrept spre baie. Imi dau hainele jos de pe mine si intru in dus, lasand apa calda sa imi relaxeze muschii incordati. Iau gelul meu de dus, cu aroma de vanilie, si imi ung corpul cu el. Dupa ce termin ma clatesc si ies din cabina de dus, infasurandu-mi in jurul meu un prosop negru. Ma imbrac si imi ondulez parul in bucle mari. Adaug putin creion negru de ochi cu sclipici aurie si: Voula! Ies afara din baie si il vad pe Harry imbracat intr-o perechie de blugi negri cu un tricou de aceiasi culoare. Ma incalt cu niste pantofi galbeni cu toc suptire, lundu-mi in plic negru in care imi pun telefonul si baniii, iesind pe usa urmata de Harry.
Cand coboram jos il vad pe Niall stand pe canapea ,cu un bol de popcorn in mana, uitandu-se la televizor.
-Niall, eu si Rose iesim in oras! spune Harry.
-Aha...! zice el cu gura plina de popcorn si cu ochii atinti-ti spre televizor.
Harry ia cheile de Range Rouverul din fata casei. Urcam in masina si pornim spre un club pe care il stie Harry, numit ,, In the box''. Cand ajungem parcam in fata clubului si ne indreptam spre intrare. Cand ajjng inauntru muzica asurzitoare imi zagarie urechile si mirosul de alcool imi inteapa narile. Ne indreptam spreo masa mai in colt, cand vad niste fosti colegi de liceu. Maya, Ben si Carly stau intr-un compartiment. Doamne, ce dor mi-a fost de ei! S-au dus la facultate aici si nu am pastrat legatura. Ne indeptam spre ei, intrand in copartiment. Eu, Maya si Carly incepem sa tipam ca descreieratel si sa ne imbratisam.
-Omg!!! Doamne Rose nu te-am mai vazut de ani! tipa Maya.
-Da! Mi-a fost forte dor de tine! Si de tine! spune Carly intorcandu-se spre Harry care vorbea cuu Ben. De cand te-ai facut faimos esti cam narcisist!
-Bine, buricul pamantului! ii reproseaza Harry inapoi.
Ne asezam toti la masa si incepem sa povestim ce am mai facut.
*****************************
Dupa o ora Ben e beat, de vai de mama lui! Noi, fetele, fiind pe jumatate lucide si Harry lucid pe tot intelesul cuvantului. Mereu mi-a placut de Ben cand e beat. O face pe filozofu cu noi...
-Deci! Asa cum va spuneam, E= Mcdonald's la patrat, asta dovedind ca viteza facebookului este mai rapida dcat cea a Instagramului...
Carly stricandu-se de ras pe seama lui.
-Ma duc sa iau putin aer! spun si ma ridic.
Ies pe usa din spate a clubului sa inspir obosita. Deodat cineva ma izbeste de zid, presandu-si corpul de al meu. Imi ridic capul sperand sa vad acei ochi de jar a lui Harry, dar in schimb dau peste niste ochi negri care ma strapung. Un val de frica imi invaluie corpul.
-Vreau sa ma distrez papusa! spune si simt mirosul puternic al alcolului.
Hey! Suspans, huh?
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...