Rosie's Pov
Acum sunt cu Bella si Gemma la un magazin de rochii de mireasa, la care ne-a trimis Jane. Toate rochile sunt superbe, o sa dureze ceva! Gemma ma taraste spre cabinele de proba, si practic ma arunca inauntra.
-Stai! Iti aducem noi rochii! Isabella are cam acelas gusturi ca tine! Ai incredere! chitaie si iese repede din cabina.
Am pierdut sesiunea timpului, fetele imi aduceau rochii dupa rochii. Nici una nu mi-a placut, ba ca e prea mare, prea ca e prea groasa, prea ca e pre transparenta, ba ca se scoate prea greu. Ma rog la ultima nu am avut o preblema, dar Bel a vorbit cu Harry si a amenintat-o ca o omara daca cumpara chiestia aia.
Pana la urma fetele m-au lasat sa ies afara din cabina, dupa ce l-am facut capul calendar. Ma uit printre rochii dar nimic nu imi sare in ochi. Ma indrept spre cabina de proba, sa imi iau telefonul pentru a ma certa cu Harry despre rochia aia. Doar nu o sa merg la altar in chiloti, ca nu ii place lui rochia!
Nu stau pe ganduri si il sun.Raspunde parca trezit din somn.
-Ce faci iubito? raspunde el.
-Harry,vreau rochia aia...Nu mai vreau sa imi bat capul cu asta inca 5 ore deja am stat o ora...
-Rosie nu a trecut o ora ,ci sase!!Voiam sa sunam la politie sa va dam disparute!!! Si fara discutii, nu cumperi rochia aia. Pa! spune si inchide.
Oftez si ma reintorc printre rafturi. Deodata o rochie imi sare in ochi, un mana. Este supeba! Fara bretele, mulata deasupra soldurilor, cazand in jos, pana la pamant, in stil vaporos. In momentul acesta m-am imaginat cu tatal meu de brat mergend la altar acolo asteptandu-ma Harry. Ma duc tinta pe ea si o trag de parca miera frica sa nu mi-o fure cineva.
-Bella, Gemma! strig si cele doua apar de dupa colt imbragate amandoua elegant..
-Ce zici? Ca domnisoare de onare? Merg rochiile astea? ma intraba Isabella.
-Wow! excalm eu, culoarea rochilor ma impresioneaza extrem de mult.
De culori diferite, galben si mov deschis, dar parca pe ele transmit frumusete si delicatete.
-Sunt perfect! strig si ne imbratisam toate.
-Super, acum... ce minunatia aia alba pe care o tii de tie frica sa nu o inghita pamantul?
-Ma gandeam sa o probez arat minunat si cred ca pe ea o sa o cumpar!
-Paiii... du-te si probeaz-o! strida Gemma.
O asult si ma indrept spre cambina de proba. Dupa ce ies, purtand rochia, fac o piruieta sa le-o arat. Imi scotea talia subtire in evidenta si ma simteam chiar bine in ea. Era chiar foarte comoda! Niciodata nu am inteles de ce vin miresele cu voalul ala care le fac sa se simta ca si cum aveau coada, sau rochile care erau atat de impopotonate incat erau foarte grele.
-Asta e! O luam! du-te si schimbate! imi face semn Bel.
Dupa ce platim rochia ne intoarcem acasa si primul lucru pe care il fac e sa ma arunc in pat. Mereu fac asa! Am intrat, am plonjat!
*********************************
Saptaman a trecut pe nesimtitelea, Jane s-a ocupat intradevar de apsolut tot. Eu si Harry am mai facut niste alegeri, dar Jane nu prea la luat in considerare, tinand-o ca ea stie mai bine. Acum, stau in fata oglinzii asteptand ca tatal meu sa vina sa ma conduca.
Cand au aflat ca ma casatoresc au fost foarte bucurosi, dar cand au aflat si cu cine nu au mai fost asa incanta-ti. Dar Harry le-a castingat inimile inapoi repede.
Aud usa cum se deschide si intorc capul vazandu-l pe tatal meu.
-Esti gata? Trebuie sa ma tin de traditie deci.. inca mai ai timp sa te hotaresti! spune si radem amandoi,
-Oh, haide stii ca mereu am stat prost la capitolul rabdare! spun si il trag de mana afara.
Asteptam in fata usii si cand incepe muzica intram.
Il vad stand intr-un costum negru, paraca simtindu-i emotia de aici. Cand ajung la altar preotul incepe sa vorbeasca.
Dar vorbele lui sunt ca o soapta pentru mine. Sunt atenta la ochii lui de jad care ii privesc intens pe ai mai. Stiam din prima data cand i-am vazut ca o sa ma indragostec de el. Il iubesc mai mult decat orce si ma nici nu stiu cum sa spun cat de mult ma bucur ca sunt aici la altar cu el.
-...poti saruta mireasa, e tot ce aud cu luciditate si buzele noastre se contopesc intr-un sarut pasional.
Ne despartim si aud niste aplauze galacioase in spatel meu, dar eu sunt inca atenta la barbatul din fata mea...
Ok, cred ca ma injurati foarte rau acuma, deci scuzeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Am fost intr-o perioada foarte naspa la scoal, imi cer mii de scuze!
Acum, ca am terminat cu scuzele vreau sa va spun ca nu imi vine sa cred ca mai am epilogul si gata! Va iubesc de numai pot!
Kiss!
La media aveti poză cu rochia de mireasă!
CITEȘTI
Sora lui Niall Horan
FanfictionRosie Watson era bebelus cand a fost adoptata de Evelyn si James Watson, un cuplu tanar de 24 de ani. Timpul a trecut si Rose s-a facut o tanara de 22 de ani care termina Dreptul. Cand Niall Horan apare la usa ei cerandu-i un test ADN, se comp...