*3*

40 8 0
                                    

Bir dakika ya o gözler bana çok tanıdık geliyor. Bu bu sabah üzerime su sıçratan çocuk. Tabi ya peki onun burda ne işi var acaba. Altında lüks bir araba var bide gelip çalışıyor mu?

Burağın ağzından

Bu kız sabahki kız değil mi. Burda mı çalışacak acaba. Uff burda çalışacaksa hiç cekemiyecegim ya of baba of.

Damlanın ağzından

Animasyon sefi Orçun abi beni anlatmaya başladı. "Evet arkadaşlar yeni bir arkadaşınız var Damla. Arkadaşlar Damlaya yardımcı olun neyin nasıl yapılacağı anlatın." dedikten sonra herkes gelip benle tanıştı. En son o çocuk kalmıştı. Biraz sinirli bir şekilde geldi ve elini uzatarak Burak dedi. Demek adı Burakmış. Elimizi o kadar sıkıyoruz kj anlatamam. Bunu fark eden Orçun abi bana bakarak " Damla eğer isimlerinj karıştırırsan yakalarinda yazıyor. Burak ve Cem Damlaya yardimci olun kıyafetlerini verin. " dedi ve gitti. Burak mı yardımcı olacak kala kala buna kaldım yani neyse katlancaksın

Burağın ağzından

Orçun abi tanış diyince son olarak ben gitmek istedim. Elimi uzattım. Sıkıca tuttu. O sıkıca tutunca bende aynısını yaptım. Bu kızın eli hiç acimaz mı ya? Bide Orçun abi kızı benle Ceme emanet etti. Ceme satırım kızı valla hiç uğraşamam. Ben bunları düşünürken Cem yanıma geldi " Abi benim bi işim var sen Damlaya sen bakarsın dedi. Uff ya bana kaldı yine.

Damlanın ağzından

Burak yanıma geldi. "Düş önüme " dedi. Bende Cemi arayarak " Arkadaşın nerde o neden gelmedi neden sen geldin  "dedim. O da bana bakarak "Noldu ona mı göz koydun yazık sana onu sevgilisi var ama zaten sana bakmaz o " dedi. Ne dedi o ya salak şey benim ne işim olur salak birisine aşık oldum beni aldattı. Beni yarı yolda bıraktı. Bundan sonra hiç bir erkeğe bakmayacağıma söz vermiştim. "Sen ne kadar salaksın ya sözlerinin nereye değeceğini bilde konuş "dedim. Ağlayarak ordan uzaklaştım.

Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Multimediada Cem var. Iyi okumalar...

Kalbimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin