Burağın ağzından
Damlanın odasından çıktım ve odama gittim. Annem arıyordu.
" Efendim anne" dedim.
" Oğlum seni çok özledik şuan Antalyadayız. Akşam sevgilinide al bize gel. "
Pardon sevgili derken. Ah doğru ya en son onlara sevgilim var demiştim. Yoksa annem beni gördüğü bir kızla evlendirecekti.
" Tamam anne" dedim.
Sevgilim kim olacaktı. Geçen sene çıktığım kızı mı arasam yok ya sonra yapışır kalır. Ee kimi bulacaktım. Damla. Evet evet Damla olurdu tabi kabul ederse. Hemen Damlanın yanına gittim ve
"Sevgilim olur musun? " dedim.
"Nee " diye cırlamıştı. Ee tabi doğal olarak böyle bir şey beklemiyordu.
"Bağırma ya kulağım gitti. Annemler almayadan geliyor. Onlara sevgilim var demiştim. Ama o sevgilimden ayrıldım. Sadece gösterme amaçlı ya. Oyun yani. Olur mu? "
" Ya banane git o sevgilini bul başka birini bul niye beni karıştırıyorsun ki?" dedi. Haklıydı onu neden karıştırıyordum. Ama mecburdum.
" Ya Damla lütfen bak sen zor durumdayken ben hep seni kurtardım. Şimdi sıra sende lütfen. "
dedim yalvaran bakışlarla bakarak." Haklısın ama bu benim için çok ağır bir durum."dedi.
"Ya sen bir şey yapmayacaksın ki sadece ben taşıyacağım. Hem onlar gittikten sonra ayrıldık falan derim. "
" Tamam kabul " dedi.
Şaşırmıştım.
" Şaka yapmıyorsun demi kabul ettin."
"Evet kabul ettim. "
Yes be sonunda kabul etmişdi. Hemen boynuna atladım.
" Damla sen harikasın."dedim. Evet o gerçekten harikaydı.
" Akşam bize yemeğe gideceğiz. Hazırlan." dedim.
Akşam olmuştu. Damla mavi bir elbiseyle gelmisti. Çok güzel olmuştu.
"Burak ya yapamazsak ya anlarlarsa?"
" Sakin olur musun anlamazlar"
Hızlı gittiğim için hemen gelmiştik.
"Hadi in aşkım" dedim. Şaşırmıştı belliydi.
"Sakın ordada öyle dediğim zaman şaşırma alışman lazım. " dedim ve göz kırptım.
Aşkım. Çok garip geldi. Aşkım demiştim. Çok garil bir histi ve çok hoş bir duyguydu.
"Hazır mısın?" dedim sadece kafa salladı. Iceriye girer girmez babam
" Ooo oğlum hoşgeldin. " dedi.
Sonra Damlaya baktı. "Merhaba kızım sende sevgilisi mi oluyorsun herhalde"
"Evet efendim." dedi. Efendim demişti. Haklıydı ona isimlerini söylemedim.
O sırada yanımıza annem geldi." Hoşgeldin oğlum sende hosgeldin kızım ." dedi.
" Hoşbuldum efendim. " dedi.
"Aa hayır olmaz efendim efendim. Bana Nuran anne Zafere de Zafer baba de. Bir daha efendim deme tamam mı? "
" Tamam efe-sey Nuran anne"dedi.
Ah be daha ortada bir şey yokken anneme anne demeye başladı.
"Geçin oturun söyle" dedi annem.
" Ee kızım ne zamandır berabersiniz." diye sordu Damlaya.Ona söylemiştim.
" 1 yıldır. "
"Peki nasıl tanıştınız? " bunu da ben söylemiştim.
" Aynı yerde çalışıyoruz ordan ." dedim.
" Okuyor musun? "
" Evet okuyorum son senem" dedi. Bana baktı yeter artık dercesine.
" Anneciğim istersen yemeğe geçelim ne dersin? " dedim
"Olur yavrum Damla hadi mutfağa gelde yemekleri sofraya koyalım. " dedi. Damla gitmeden bana baktı. Sadece gülümsedim. Mutfağa gidip geldiler. Sofraya oturduğumuzda babam
"Ee olum nişan düğün ne zaman gün aldınız mı?"
Tabi bu lafından sonra Damla öksürmeye başladı. Sofrafaki tüm gözler ona döndü.
"Boğazıma bir şey kaçtı." dedi. Damlaya bakarak konuştum.
"Daha belli değil baba daha erken buluyoruz" dedim.
"Haklısın oğlum erkenden evlenip ne yapacaksınız." dedi.
Yemeği sonunda bitirebilmiştik. Koltuğa geçip oturduktan sonra annem Damlaya
" Damla kızım hadi git bize kahve yap. Burak sende yardım et." dedi.
Bizi mutfağa yolladı. Mutfağa girer girmez ben Damlaya
" Nasıl beğendin mi ailemi?"
" Burak çok sıkıştırdılar nasıldım bilmiyorum. Ama aileni beğendim. Çok tatlılar." dedi ve kahveyi yapmaya başladı.
" Çok iyidin ." dedim ve gülümsedim. Valla çok iyiydi. Tıpkı gerçek sevgililer gibiydik.
Ben içeri gitmiştim. Damlada kahveleri içeriye getirdi. Babam
"Kızım ailenle de tanışmak isteriz. Onlar nerde?"
" Onlar Ankarada "dedi.
Is gittikçe uzuyordu. Kahvelerde bittikten sonra otele gitmek için arabaya bindik.
" Çok teşekkür ederim. Bir kaç hafta sonra ayrıldık derim. Yine çok teşekkür ederim. " dedim.
" Önemli değil. Sende bana yardım etmiştin." dedi ve otele gittik. Bu sevgili rolü benim çok hoşuma gitmişti. Keşke gerçek sevgili olsak.
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sahibi
RomanceAşk neydi? Ya da nasıl bir şeydi? Eski sevgilisinden sonra aşka inanmayan bir genç kız ve aşkı kıza anlatmaya çalışın genç oğlan... " Kalbimin sahibi olur musun?"