*15*

22 4 0
                                    

Beni öpmüştü. Ne yapmalıydım? Karşılık vermedim. Sadece o öptü. Öpmesi bittikten sonra alnını alnıma koydu ve " Seni seviyorum. " dedi. Ben iyice utanmıştım. Yüzüme baktı ve " O zaman annemlere ayrıldık demek zorunda kalmayacağız demi? " dedi ve güldü. Ben cevap vermemiştim.."Utanınca dahada güzel oluyorsun. " dedi. " Herkese söyleyecek miyiz? " "Söyleriz. Neden saklayalım ki ." dedi." Burak benim uykum geldi ben odaya çıkıyorum. " " Tamam bende geliyorum seninle ." dedi ve yanıma gelip elimi tuttu. Yine terlemeye başladım. Odamın kapısına gelince beni yanağımdan öptü ve " Iyi geceler aşkım"dedi." Iyi geceler sevgilim" ne ben sevgilim mi demiştim. " Sen ne dedin?" dedi gülerek. " Hiçç iyi geceler dedim. " "Sonra ne dedin?" Off fazla sıkıştırıyordu. Hemen kendimi odaya attım. 3hafta önce bu adama bana su sıçrattı diye kızarken şimdi onunla sevgili olmuştum. Ilk defa Efeden sonra bir sevgilim olmuştu. Gerçekten Burakla çok mutluydum.

Burağın ağzından

Onu öpmüştüm. Bana karşılık vermedi. Galiba hiç Efeyle öpüşmemişti. Onu öptüm diye utanmıştı. Yanakları al al olmuştu. Ayın ışığı tam yüzüne vurduğu için görebiliyordum. Yatmaya gidecekken onu yanağından öpüp "Iyi geceler aşkım " dedim. " Iyi geceler sevgilim"dedi. Ne o bana sevgilim mi dedi." Ne dedin sen?" dedim. Sıkıştırıyordum." Hiçç iyi geceler dedim. " "Ondan sonra" dedim ve der demez iceriye girdi. Çok tatlıydı. Şu hayata bakar mısınız ya başta sinir olduğum salak dediğim kız şuan sevgilim. Onu zor buldum ve zor kaybedeceğim. Onu hiç bırakmayacağım.

Sabah uyanır uyanmaz damlaya mesaj attım.
Gönderilen:Kalbimin sahibi
Uyandın mı?

Anında cevap geldi.
Gönderen : Kalbimin sahibi
Evet. Aşağıdayım. Sende gelsene.
Hemen giyinip aşağıya indim. Damla oturmuş bir şeyler içiyordu. Yanına gittim. Ve yanağını öptüm. "Günaydın bir tanem" " Günaydın aşkım" dedi. Hemen güldüm. " Ya Burak böyle gülceksen hiç söylemeyeyim. Sana hep Burak derim. " " Ya sen bana hep Burak dersen bu yüz hiç gülmez ki hep somurtur. " dedim. Gülümsedi. Telefonuma mesaj gelmişti. Ona bakacekken Damlanın bana doğru yaklaştığını gördüm. Tam yanağımı öpecekken ona doğru döndüm ve dudaklarımız birbirine değdi. Tabi onun o hali görülmeye değerdi. Gözlerini fal taşı gibi açmıştı. Yerim ya çok tatlı olmuştu. " Pisliksin sen" "Ama tatlı pislik demi ?" " Kahretsin ki tatlı pislik. " dedim. Bu konuşmamızı bölen Cemle Tuğba oldu. "Siz çıkıyorsunuz ve bana söylemedin öyle mi Damla?" " Tuğba bir sakin olur musun daha dün oldu bu olay" "Kızım gece gece arayabilirdin. Hem neyse bak ben sana demiştim. " dedi ve Damlaya göz attı. " Sana ne söyledi ki. " dedim. " Boşver ya sen boş boş konuştu işte. " " Burak dedim ki Damla Burak sana aşık. Bak bekle o sana söyleyecek dedim ve olduda." Damla sinirle Tuğbaya bakıyordu. " Abi hayırlı olsun. Inşallah çok mutlu olursunuz. " " Sağol abi" dedim. Artık herkes biliyordu. Sadece Orçun abi eksikdi onada yarın öbür gün söyleriz.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Hiç kimse yorum yapmıyor. Beni yalnız bırakmayın ;)

Kalbimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin