Bugün dartı turistlere ben oynattıracaktım. Ilk denememdi. Hadi hayırlısı dedim ve isimlerini bir kağıda yazmaya başladım. Ilk denemem gayet iyiydi. Bunun şerefine kendime gidip bir kokteyl aldım. Tam içecekken telefonuma mesaj geldi.
Gönderen:0505**********
Sevgili bulmuşsun. Hayırlı olsun.Mesaja uzun bir süre baktım. Yanlış gelmiştir diye düşündüm. Ama ya banaysa. Eğer banaysa kim demiş olabilirdi. Şaka mı yapıyorlardı diye düşünürken telefonuma aynı numaradan tekrar mesaj geldi.
Gönderen:0505*********Ama mutluluğunuz kısa sürecek.
Yok canım ya yanlış geldi. Hem benim sevgilim yok ki. Bu sırada yanıma Burak geldi.
" Ilk deneme nasıldı. Zorlandın mı ?"
" Yok ya iyiydi. " dedim.
Sonra tekrar telefona baktım. Acaba söylesem mi ?
" Burak sana bir şey söylemem lazım. Biri bana şu mesajları attı. Yanlış gelmiştir demi? Hem zaten benim sevgilim de yok. " dedim ve telefonu ona uzattım.
Telefona bakarak konuştu.
"Yanlış gelmiş olabilir. Istersen benden arayalım bu numarayı? "
"Yok ya gerek yok yanlış nasıl olsa"dedim ama benim içimde hala bir kuşku vardı.
"Damla bu arada akşam bara gidiyormuşuz haberin olsun. Ben seni alırım. " dedi ve gitti.
Bar filan umrumda değildi hala mesajdaydı. Birazcık korkuyordum. Ya sapıksa? Ufff yine ne senaryolar yazacağım aklmda. Akşama odaklanacaktım.
Akşam olmuştu. Ben ise hazırdım. Burağa 5 dk sonra geliyorum diye mesaj attım. Burağın yanına gittiğimde arabanın içinde beni bekliyordu. Arabaya biner binmez bana
" O numara sana bir daha mesaj attı mı? " diye sordu.
Hayır anlamında kafamı salladım. Bara geldiğimizde Cemlerin oturduğu yere gittik. Herkes dans ediyordu. Bitmeye yakın dans müziği çaldı. Burak birden
"Benimle dans eder misin ?"diye sordu.
Hayır desem bi türlü evet desem bir türlü. Ama evet dedim. Ve beni dansa kaldırdı. Elleri belimi nazikçe kavradı. Elleri belime deyince huylanmıştım. Çünkü ilk kez biriyle dans ediyordum. Efe bile beni hiç dansa kaldırmamıştı.
" Biliyor musun ben ilk defa biriyle dans ediyorum."
şaşırmış olmalı ki bana
"Nasıl yani Efeyle..."sözünü keserek "Hayır Efeyle hiç dans etmedim."dedim.Dansımız bitince yerimize döndük. Zaten kısa süre sonrada otele gittik. Odaya kadar Burakla geldim. Zaten odalarımız aynı kattaydı. Ilk once beni bıraktı sonra kendi odasına gitti. Tam kendimi yatağa atmışken kapı çaldı. Kesin Burakdı. Gülerek kapıyı açtım. Ama gülmem kısa sürdü. Çünkü kapıda ki Burak değildi.
Burağın ağzından
Gece bara gidecektik. Damla arabaya biner binmez ona
"Sana o numara tekrar mesaj attı mı? " diye sordum.
Hayır anlamında kafa salladı. Demekki mesaj yanlış gelmiş. Bara geldik. Cemlerin olduğu yere gittik. Herkes kendi alemindeydi. Bitene yakın dans müziği çalmaya başladı. Acaba Damlayı dansa kaldırsam mı? Kabul eder mi ki? Sonucu ne olursa olsun soracaktım.
" Benimle dans eder misin? " dedim.
Evet dedi. Aslında şaşırmıştım. Ellerimi beline doladım.
"Biliyor musun ilk defa biriyle dans ediyorum. " dedi.
Şaşırdım. Efeyle hiç dans etmedi mi bu kız.
" Nasıl yani Efeyle..." sözümü keserek "Hayır Efeyle hiç dans etmedim. " dedi.
Ben ilk kişiydim vay be. Dans bitince yerimize döndük. Zaten 5dk sonra arabaya binip otele gittik. Damlayı odasına götürdüm. Zaten odalarımız aynı kattaydı. Odama girdim. Tam yatağa uzanacaktım ki baş ucumda Damlanın kolyesini gördüm. Geçenlerde kedi var diye bana sarılırken düşmüştü. O zamandan beri veremedim vermedim. Kolyeye baktıkça Damlayı hatırlarım diye. Ama vermeliydim. Belki önemli bir kolyesiydi. Uyumadan gidip vermeliydim. Damlanın odasına yaklaştıkça sesler geliyordu. Bağırış sesleri. Biraz daha yakınlaşınca Damlanın odasının kapısının açık olduğunu gördüm. Kapıyı tam açtım ki o da neydi.
Damlanın ağzından
Kapıyı açtığımda Efe karşımda duruyordu. Onu görünce kapıyı kapatmaya çalıştım ama beceremedim. Iceriye doğru girdi.
"Demek benden sonra sevgili buldun. Beni nasıl unuttun. Beni hala sevdiğini biliyorum. Hadi bana geri dön. Özür dilerim. " dedi pislik herif.
" Git burdan yok seni sevdiğim filan aksine senden nefret ediyorum. Git lütfen. "
ben bunları dedikçe bu bana daha çok yaklaştı artık duvara çarpmıştım. Tam beni öpecekken bir hıçkırık çıktı boğazımdan.
" Şsss ağlama güzelim. Sende beni istiyorsun biliyorum. " dedi.
"Ne seni istemesi sen hastasın. Yapma lütfen. " ama beni dinlememişti.
"Şimdi seni burdan kim kurtaracak sevgilin mi?"
" Sevgilisi kurtaracak var mı bi dediğin. "
Bu ses tanıdık geliyordu. Efe üstümden düşünce anladım ki Burakmış. Ona vuruyordu ve küfür ederek bağırıyordu. Ben daha çok ağladım ve yere çömeldim. Burak beni fark etmiş olacak ki hemen yanıma geldi. Oda yere oturdu ve bana sarıldı.
" Iyi misin. Şerefsiz sana bir şey yaptı mı? " titriyor ve ağlıyordum. Bana daha çok sarılarak
" Tamam geçti geçti ben yanındayım korkma sen" cevap veremiyordum. Burak beni kucağına aldı ve yatağıma götürdü. Beni yatağa yatırdı. Telefonla bir şeyler konuştu. Kiminle konuştu bilmiyorum. Yatağa hemen yanıma gelip başımı okşamaya başladı. Ve sonra ben kendimi uykuya bıraktım.Nasıldı? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sahibi
RomanceAşk neydi? Ya da nasıl bir şeydi? Eski sevgilisinden sonra aşka inanmayan bir genç kız ve aşkı kıza anlatmaya çalışın genç oğlan... " Kalbimin sahibi olur musun?"