Burağın ağzından
2 gün önceki sevgili rolü hala aklımdaydı. Rol bile yapmak çok güzeldi değişik bir duyguydu. Ben anlamıştım Damlaya aşıktım. Ona gidip söyleyecektim. Sonucu ne olursa olsun söyleyecektim. Ya kabul ederdi. Ya da red...
Damlanın ağzından
Öyle boş boş oturmuş insanlara bakıyordum. Yanıma Tuğba geldi.
" Kız yüzünü gören cennetlik." dedi.
Haklıydı şu son 5 günde ne çok şey yaşamıştım. Efenin gelmesi, Burağın beni kurtarması, beni sevgilisi gibi gösterip ailesi ile tanıştırması.
" Kızım sen neler olduğunu bilmiyorsun demi? Benim eski sevgilim Efe geldi. Beni sıkıştırıp öpecekken Burak gelip beni kurtardı. Sonra sabah uyandığımda Burak benim üstümde yatıyordu. Gece Efe yüzünden çok korkmuşumda o yüzden beni yalnız bırakmak istemeyip yanımda yatmış. Sonra Burak geldi bana sevgilim olur musun dedi. Tabi ben şaşırdım. Ailesi gelmişde onlara sevgilim var demiş. Ailesi ile tanışmaya gittim. Sevgili rolü yaptık. Öyle işte. Çok adrenalinli bir dünyam var."
dedim ama Tuğbanın ağzı açık bir şekilde beni dinliyordu.
" Kızım ağzını kapa sinek girecek şimdi"
" Damla sen neler yaşamışsın. Ve bunların hepsi Burakla mı oldu. Hayır bide siz sevgili rolü yaptınız. Kız bu bir işaret. Dünyada başka sevgili rolü yapacak kişi yok mu da gelip seni seçti. Sevgili rolü filan bahane seni denemek istemiş. Çünkü sana aşık. Sende ona karşı bir şeyler hissediyorsun ama şu Efe olayından kendini çekiyorsun. Efe yaptı diye Burakda yapacak değil ya. O seni seviyor gözlerinden bile anladım. " dedi.
Ne yani sevgili rolü bahane miydi. Gerçekten beni denemek mi istedi. Gerçekten bana aşık mıydı. Ya bende ona aşıksam. Gerçekten bir Efe yaptı diye tutturmuşdum.
"Tuğba haklı mısın? Gerçekten beni denedi mi? Bilmiyorum onu sevip sevmediğimi. Onun yanında daha çok gülüyordum. Hatta o gün bana aşkım dedi. O yalandan olsa bile benim karnıma bir ağrı girdi. Off bilmiyorum."
" Biliyorsun. Ona aşıksın o da sana aşık. "
"Peki eğer aşıksa neden benimle oynadı. "
"Çünkü seni denedi. Senin nasıl bir tepki vereceğini çözmek istedi." dedi.
" Gidip onunla konuşmalı mıydım? "
" Hayır o sana gelecek konuşacak görürsün bana güven. " dedi ve yanımdan ayrıldı.
Off bilmiyorum. Sahile gittim. Ah şu deniz kokusu her şeyi çözüyordu
Burağın ağzından
Damlaya güzel bir kolye almıştım. Kabul ederse boynuna takacaktım. Eğer kabul etmezsede denize atardım. Damlayı sormak için Tuğbanın yanına gittim.
"Tuğba Damla nerde gördün mü? " dedim.
" Sahile gitti. Ne oldu ki? " dedi.
" Çıkma teklifi yapıcam. " dedim ve uzaklaştım.
Sahile gittiğimde yine yere oturmuş bir şekilde denize bakıyordu. Gözleri kapalıydı. Beni fark etmedi zaten. Sessizce yanına oturdum.
" Deniz kokusunu içine çekmek çok hoş oluyor değil mi? " dedim.
" Sen ne zamandır buradasın?"
" Daha yeni geldim." dedim.
Off nasıl söyleyecektim ki?
" Damla sana bir şey söylemem lazım. Damla ben seni ilk gördüğümde gercekte gerçekten gıcık olmuştum. Ama sonra sana yavaş yavaş alışmaya başladım. Seninle çok şey yaşadık. Birlikte güldük birlikte şarkı söyledik ve en önemlisi birlikte çok iyi zamanlar yaşadık. Ben seninleyken mutluydum. Şarkı söylediğimiz de gözlerine bakmak bana huzur veriyor. Sen ağladığın zaman içim acıyor. Bunun adını ilk başta bilmiyordum ama artık anladım. Damla beni daha çok güldürmeye var mısın. Damla kalbimin sahibi olur musun? " dedim.
Oh be söyleyebilmiştim. Damlanın gözleri dolmuştu.
" Burak bende sana ilk başta çok gıcık olmuştum ama bende alışmaya başladım. Bende seninle çok güzel şeyler yaşadım. Bende seninle çok güldüm. Ama ben bi kere yarı yolda bırakıldım. Bir daha ihanete uğramak istemiyorum. "
"Damla merak etme sen ben seni hiç bir zaman yarı yolda bırakmayacağım sana aynı duyguları yaşatmayacağıma söz veriyorum."
" Sana hep güvendim. Bu seferde güveneceğim söz verdin çünkü " deyip güldü.
" Söz verdim. " dedim ve bende güldüm kutudan kolyeyi çıkartıp boynuna takdım.
" Bu kolyeyi hiç çıkarma eğer çıkarırsan biz biteriz."dedim.
Kolyeyi taktıktan sonra ona sarıldım. Alnımı alnına dayadım. Ve birden dudaklarına yapıştım. Sanki susamış bir insan gibi deli deli öpüyordum. Bana karşılık acemice veriyordu. Ayrıldıktan sonra
" seni seviyorum."
Yeni bölüm nasıldı? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ;)Multimediada Damlanın kolyesi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Sahibi
RomanceAşk neydi? Ya da nasıl bir şeydi? Eski sevgilisinden sonra aşka inanmayan bir genç kız ve aşkı kıza anlatmaya çalışın genç oğlan... " Kalbimin sahibi olur musun?"