*7*

18 4 0
                                    

Kaç saatir öyle yerde oturmuş beklediğimi bilmiyorum. Bir anda şarkı durdu. Yangın var dediler. Sonrası ise çığlıklar. Ne yangın mı vardı. Ah biri beni burdan çıkarmalıydı. Kapıyı daha sert yumrukladım. Sesimi duyurmaya çalıştım ama yok hiç kimse beni duymuyordu. Burda ölüp gidecektim herhalde. Yavaş yavaş dumanlar içeriye sızıyordu. Nefesimi tutmalıydım ama nereye kadar? Artık içerisi dumandan gözükmüyordu ve öksürmekden boğazım acıyordu. Yavaş yavaş gözüm de kapanıyordu. Çok halsizdim. Sonrası ise karanlık.

Burağın ağzından

Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu anladım.Ama ben dışarı çıkamadım. Damla en son kucağımdaydı. Odada Cem vardı. Uyandığımı fark etti. Hemen yanıma geldi.

" Abi nasılsın? " dedi.

" Cem Damla nerde o nasıl? O içerden çıktı demi? " dedim.

" Burak. ." dedi. " Damla fazla duman yuttuğu için oksijen veriyorlar. " dedi.

Çıkmıştı iyiydi. Selin odaya geldi.

" Burak yangını ben çıkarmadım. Özür dilerim. " dedi.

Selin artık canımı sıkıyordu.

"Selin ya Damla ölseydi."dedim.

" Burak haklısın zaten ben yurtdışına gidiyorum sen merak etme artık Damlaya bulaşmayacağım" dedi ve gitti.

Ceme dönerek

"Damlayı görmek istiyorum"dedim.

Cem beni alıp Damlanın yanına götürdü. Damla yatıyordu. Ağzında oksijen maskesi vardı.

" Sana bir şey olcak diye çok korktum. Evet ben ilk defa bir kıza bir şey olcak diye çok korktum. Bilmiyorum seni çeken bir şey var bende. " dedim.

Tam odadan çıkacakken Damlanın sesini duydum.

" Bu-burak " dedi.

Hemen geri döndüm ve Damlaya baktım uyanmıştı.

" Damla zorlama kendini ben şimdi doktora haber verip geleceğim. " dedim.

Doktor geldi. Islemleri yapıp çıktı.

" Nasılsın iyi misin? " dedim.

" Burak sana bir şey sorcam. Selin yaptı biliyorum. Seninde işin içinde olup olmadığını merak ediyorum. " dedi.

" Damla sana doğruyu söyleyeceğim. Ilk başta sana sinir oluyordum. Selinle sana plan yapmıştık. Ama sonra sana alıştım. Sana olan sinirim gitti. Seline iptal etmesini söyledim ama iptal etmemiş. Zaten seni kurtaran bendim. Eğer işin içinde olsaydım kurtarmazdım. " dedim.

Damlanın ağzından

Gözümü açtığımda Burak odadan çıkıyordu. Kendimi zorlayarak Burak dedim. Yanıma geldi ve doktoru çağırmaya gideceğini söyledi. Doktor geldi ve işleri halledip gitti. Burağa işin içinde olup olmadığını sordum.Bana doğruyu söylüyordu. Haklıydı işin içinde olan biri neden beni kurtarsın ki? Odaya Cem ve Tuğba geldi.

" Damla geçmiş olsun. Bizi çok korkuttun daha doğrusu ikiniz çok korkuttunuz. " dedi.

"Burak seni kurtarmaya gitti. Tam çıkacakken Burak da dumana fazla dayanamadi ve o da bayıldı. " dedi.

Ne yani Burak da mı bayıldı. Burağa dönerek " Özür dilerim benim yüzümden bayıldın. " dedim.

" Hayır senin yüzünden olmadı hem sen niye özür diliyorsun ki?" dedi.

Doktor tekrar geldi ve bu gece hastanede kalacağımı söyledi. Ve yanımda Burak kalacakmış. O öyle istedi.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Iyi okumalar

Kalbimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin