*11*

18 4 0
                                    

Burağın ağzından

Damlanın odasına yaklaştıkça sesler geliyordu. Ve odanın kapısı açıktı. Iceriye girdiğimde Damla duvara yapışmış bir şekilde duruyordu. Damlanın üzerinde de bir adam vardı. Damla

"Lütfen beni bırak" diye yalvarıyordu.

Üzerindeki adam ise

"Şimdi seni kim kurtaracak sevgilin mi? " dedi.

Daha fazla dayanamadım ve

"Evet sevgilisi kurtaracak var mı bi dediğin? "Dedim ve adamı dövmeye başladım.

Adamı döverken Damla yere oturdu ve daha çok ağlamaya başladı. Ben adamı dövmeyi bitirip Damlanın yanına gittim.

" Iyi misin şerefsiz sana bir şey yaptı mı? " dedim ama cevap vermiyordu.

Sadece korkudan titriyor ve ağlıyordu. Daha çok sokuldum.

" Tamam korkma beb yanındayım. " dedim.

Hala titiriyordu. Damlayı kucağıma aldım ve yatağa doğru götürdüm. Onu yatağa yaptırdıktan sonra Cemi aradım ve Damlanın odasındaki adamı almasını söyledim. Damlanın yanına gidip başını okşamaya başladım. Zaten kısa bir süre sonra uyudu. Damlaya bunu yapan kimdi. Nasıl zarar verirlerdi.? Eger ben odaya gelmeseydim kim bilir neler yapacaktı? Ben bunları düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Damlanın ağzından

Sabah gözlerimi açtığımda üzerimde bir ağırlık vardı. Tamamen gözümü açtığımda üzerimde Burağın olduğunu gördüm. Başı göğsümde elleri belime dolanmıştı. Ben nasıl kalkacaktım? Kalkmaya çalıştım ama ne bir hareket ediyordu ne de bir şey. Pes etmiştim. Kalkamıyordum.

Burağın ağzından

Gözlerimi açmadan anlamaya çalıştım. Çünkü hareket ediyordu. Doğru ya ben Damlaya sarılmış bir şekilde yatıyordum. Kafam göğüsündeydi. Ellerimde belini sarmıştı. Kalkmaya çalışıyordu. Gıcıklığına daha çok sarıldım. Kalkmayı pest edip beni uyandırmaya çalıştı.

" Burak Burak hadi kalk sabah oldu. " dedi.

Ama ben duymamazlıktan geliyordum. Tekrar aynı lafları söyleyip beni dürtmeye başladı. Artık daha fazla ileri gitmemek için uyandım.

"Noldu sabah sabah ya ?" dedim.

Utanarak "Üstümden kalkman için
yaptım. Gece burda yatmışsın."

Yüzüme bakmamaya çalışıyordu.

" Gece ben kolyeni vermek için gelmiştim ama o adam seni sıkıştırdığını görünce seni kurtardım. Sen çok korkmuştun. O yuzde yüzden yanında kalmak istedim."

"Burak o adam Efeydi. Beni sevdiğini söyledi. Işte Efeyi tanımış oldun. " dedi.

Ne ua yani bunu yapan Efe miydi? Damlanın eski sevgilisi.

" Beni kurtardığın için teşekkür ederim."

"Önemli değil. Kim olsa aynısını yapardı. Ben en iyisi odama gideyim. " dedim ve odasından çıkıp odama gittim.

Damlanın ağzından

Burağa seslenerek onu kaldırdım. Çok utanıyordum. Benim yanımda ve hatta üstümde yatmıştı. Gece kolyemi vermeye gelirken Efeyle beni o şekilde görmüştü. Efe yine nerden girdi hayatıma. Tam unuttum derken tekrar geldi. Bide sevgili yapmışsın dedi. Burak beni yine kurtardı. Bu adam niye beni önemsiyor ki. Ilk basta ikimizde birbirimize gıcık olurken şimdi yan yana bile yattık. Off utanç verici.

Burağın ağzından

Bu kız da bir şey vardı. Yani onu mutlu gördükçe bende mutlu oluyordum. O üzüldükçe bende üzülüyordum. Hatta o ağladıkça kalbim acıyordu. Hemde çok. Ben bu kıza aşık olmuş olabilir miyim onu da bilmiyorum. Off aklım çok karışık.

Damlanın ağzından

Aşağıya indim. Bazı işleri yapıp gidip bir yere oturdum. Burak yanıma geldi. Ve

" Sevgilim olur musun? " dedi.

Acaba Damla kabul edecek mi?
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ;)
Multimediada Damla var.

Kalbimin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin