Chapter 1

227 4 1
                                    

Delilah's POV:
1 maand geleden:
Ik zit in de klas. Het was mijn laatste dag hierik moest afscheid nemen van mijn klas 6A klas. Ik had het al medegedeeld voor dat de klas begon en ze reageerde heel relaxed.
Ik was er achter gekomen dat ik geadopteerd was en dat mijn pleegouders zich voor hadden gedaan dat ze mijn echte ouders waren. Ik was boos en ondertussen was er ook een rechtszaak gaande geweest tussen mijn ouders. Ik was er achter gekomen omdat de advocaat van mijn biologische ouders mij mijn medische gegevens had gegeven.
Er stond in:
Geboorte datum 31 juli 1998
Naam Delilah Eshter Holly Freya Kathrine Rebekah Mikaelson. Het was veranderd naar Lily Smith.
Ik woon in Nederland in het Oosten maar sinds er achter ben gekomen dat ik geadopteerd ben woon ik in een hotel in Assen. Ik ga met de bus naar school. En soms kom ik niet want toen ik er acter kwam dat ik geadopteerd was en dat er een rechtszaak over mij gaande was mengde ik me er ook in.
Uiteindelijk heb ik de rechtszaak gewonnen en ik heb het contact met mijn pleegouders verbroken en ik in een huis wonen alleen maar mijn vrienden wonen in de buurt of juist niet en kunnen ze gewoon blijven slapen.
Ik hoorde mijn naam en de leraar stond voor mijn tafel "Lily zou jij het antwoord op som 3a kunnen geven?" "Dat is 3pq tot de macht 8." "Dus je zat wel op te letten." Ik haal mijn schouders en zak onder uit en ik krijg een appje en ik trek mijn Iphone 6+ uit mijn zak en ik zag
From: 'J 🏃🏽'
'U up 4 tomozz?'

To:' J 🏃🏽'
'Yupp 6pm at usual'

J was Jordan we hadden 2 Jordans en een Jake in de groep dus de ene noemde we J en de andere Jordan. We gingen weer freerunnen. We zouden een One Direction concert verstoren we hadden dit weekend ook een battle maar die hadden we al uitgewerkt. We zouden morgen avond om 9 uur daar zijn we hadden toestemming gekregen van de mensen maar 1D zelf wist van niks niemand wist van iets. Ik en J gingen de nummers zingen/rappen. We danste ook maar vooral tricks en rennen. Het zou 15 minuten in totaalduren. Alles hadden we geregeld. We konden zo langs de bodyguards en de rest van de mensen. Ik zag de ferrari van mijn broer het school plein oprijden. Hij stapte uit en een gil verleit mijn mond, ik stond op en rende het lokaal uit en ik hing mijn tas over mijn schouder en ik sprong in mijn broers armen en sloeg mijn benen om zijn middel. Ik mompelde in zijn nek "Ik heb je zo erg gemist." "Ik jou ook zusje, ik jou ook." Ik liet hem los en hij zette me op de grond en deed de deur voor mij open. Ik stapte in en hij deed de deur ook weer dicht hij stapte zelf aan de andere kant in en we reden naar Schiphol. We stapten in het privé vliegtuig van mijn biologische ouders. We gingen zitten en deden de riem op na een aantal minuten voelen we het vliegtuig langzaam op stijgen. Ik had al wel vaker gevlogen voor de rechtszaak.

22 September 2015 nacht:

Ik doe mijn hoodie op en zwaai de tas met mijn graffitispullen erin over mijn schouder ik had een nieuwe painting gemaakt. Ik klim via de muur op het gebouw. Ik maak een aantal salto's. Ik hoor de sirenes vervagen. Ik spring van het gebouw en ik maak een koprol en ren over het volgende dak. Ik zie mijn huis dichterbij komen en ik spring en ik hang aan een lantaarnpaal en ik zwaai door mijn slaapkamerraam naar binnen. Ik trek mijn kleding uit. En duik mijn bed in.
De volgende ochtend trek ik mijn sweatpants aan een naveltruitje. Ik ren de trappen af naar beneden en ik grits mijn Iphone 6+ van de lader, mijn portemonnee en mijn longboard en rijdt naar de kapper.
Ik zeg tegen de kapper wat ik wil en na 4 uur loop ik de kapperszaak uit met mijn nieuwe haar. Het is van die verf dat na 10 wasbeurten er weer uit is. (Zie foto)

Ik weet het, het is kort maar dat hoort bij het verhaal de volgende hoofdstukken worden langer. Ook komen er wat andere stukjes doorheen maar dat zie je wel. Ook als je ideeën hebt ze zijn altijd welkom.

The Mob // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu