Delilah's POV
We zaten allemaal weer in de pick-ups en reden naar huis. Iedereen was kapot want het was een lange en drukke dag geweest voor ons allemaal. Na een poosje trokken we de oprit op en ik sprong uit de laadbak en maakte de deur open en iedereen liep naar zijn of haar kamer. Ik kwam bij mijn kamer aan en ik pakte een XXXL sweater uit de kast en trok deze aan. Hij viel helemaal over mijn knieeën. Tja ik was maar 1.65 en aardig dun, ik had geen buikje/vetrollen, en had een sixapck door al het trainen.
Ik trok de rest van mijn kleding uit tot mijn ondergoed en kroop in mijn kingsize bed. Al snel viel ik langzaam in slaap.De volgende ochtend hoorde ik al stemmen van de woonkamer komen. Ik had als enige een slaapkamer in de kelder. Dus ik hoorde alles wat er gebeurde boven me. In elke vleugel van het huis zat een sportzaal en studio. Ik trok snel een neon roze sportbh aan en sweatpants (A/N joggingsbroek, maar ik vind dit woord leuker klinken). Ik pakte mijn bitje en deed hem in en wikkelde mijn handen in een speciaal verband en trok mijn boxhandschoenen aan. Ik liep de sportzaal in en begon fanatiek tegen de boxbal aan te slaan en schoppen. Na een uurtje stop ik en doe 100 sit-ups en 150 push-ups. Toen deed ik mijn boxhandschoenen af en loop naar boven. Naar buiten. Ik ren een uur lang op hoog tempo en toen ik thuis kwam had ik 20 kilometer hardgelopen. Ik glimlach en maakte een smoothie met banaan, aardbeien en sinaasappelen. Ik deed die een een fles en draaide de dop er op en loop naar mijn kamer en kleed me om in een andere sweatpants, een simpel hempje en trek strappy heels aan (zie foto). Ik loop naar weer naar boven al drinkend. Als ik boven kom zie ik 4 nieuwe, vaag bekend voorkomende, jongens zitten. Ik liep relaxt naar de jongens en ik zag de hele gang al zitten en Chrissy nam het woord. "Dede, we hebben een probleem. One Direction hier. Heeft gisteren een van ons herkend en is zo op ons adres gekomen." Ik had gelukkig mijn rode contact lensen nog in en mijn haar zat nog steeds de dipdye in zodat ze me niet zouden herkennen. Ik liet niks merken en liep casual naar de bank en ga op Jakes schoot zitten en vraag ongeïntereseerd "Wat willen jullie van ons?" Louis en Niall nemen me langzaam op en hun mond valt open. "Waarom deden jullie dat gisteren?" Vroeg Liam bot. Mijn gangs mond valt open want ze weten hoe slecht ik er tegen kan als ze niet gewoon dingen kunnen vragen en snel mensen beoordelen. "Het was een uit de hand gelopen weddenschap en als je het nog niet wist jongeman zou ik maar niet te snel oordelen over ons, want ieder van ons heeft meer in zijn of haar leven mee gemaakt nual dan jij ooit zal meemaken in jullie leven gecombineer." Zeg ik met afgrijzing. Ik sta op en loop boos weg. Ik hoor J's boze stem uit de woonkamer komen "Het huis uit nu!!" Ik zit op de trap naar boven met mijn hoofd in mijn handen. Ik weet dat de voordeur vlakbij zit en dat ze konden zien maar dat kon me nu even geen fuck schelen. Ik zag de 4 jongens naar buiten gaan met een schuldige blik in hun ogen. Toen ze me zagen stond ik op en loop naar boven en loop de dansstudio in en ik gooi de deur met een klap dicht en zak in elkaar en de tranen beginnen te vloeien.
JE LEEST
The Mob // On Hold
Teen FictionHoi ik ben Delilah Mikaelson ik ben 17 1/2 jaar oud. Ik woon sinds kort op mij zelf in een villa of moet ik zeggen MANSION net buiten Londen. Mijn ouders hadden het voor me gekocht het is een soort traditie. Mijn hobby's zijn zingen, dansen (alle so...