Ik gaf de microfoon terug en we gingen terug naar onze plaatsen.
Een aantal uur later was MAGCON afgelopen en ik liep met de crew naar buiten. We stapten in de pickups en we zagen dat de tourbus van MAGCON ook van het terrein afreed. Ik pak het tuigje en doe die vast om mijn middel en ik ga in de laadbak staan.
Ik zie dat de jongens van MAGCON geschrokken kijken. Ik begin te dansen en ik zie in de andere pickups dat ze muziek aan het maken zijn.
Ik ga op het dak staan en ga door.
Toen we bij ons huis aankwamen zagen we dat de jongens bij het hotel aan de overkant sliepen.
Ik rende met 15 jongens op mijn hakken ons huis in. Ik kleed me snel om in mijn gevechtsoutfit (foto bovenaan). Mijn bijnaam van mensen kenden was White Chick. Om dat ik wit haar had en altijd witte kleding droeg.
Ik rende het hotel in en ik zag dat een van mijn oude vriendinnen in de lobby stond. Hayley. Ze was omringt door de jongens van O2L en MAGCON. "Yo gurl kun je effe mn bandages doen!!" Schreeuwde ik door de lobby. Ze draaide zich om en ik zag die grijns op haar gezicht en ze deed de bandages om mijn handen. Ik gaf haar een knuffel en mijn nieuwe telefoon nummer.
Ik loop het hotel weer uit en ga het zijsteegje in en klim over het muurtje dat je bij een landweggetje komt en zo naar de schuur gaat. Deze weg was veel sneller dan die met de auto want deze ging rechtsreeks en die moest je om het hele veld heen.
Ik zag dat Skate klaar stond het was een jongen rond de 18 schat ik. Ik zag er natuurlijk heel breekbaar uit daarom deden de jongens altijd een stuk voorzichtiger. Tenzij ze me al kende dan gingen ze er gewoon flink op los.
Ik stapte de ring in en trok mijn bokshandschoenen aan en deed het bitje in.
Ik ging klaar staan en ik blokte meteen al zijn eerste klap. Ik gaf hem een inside low kick (dat is een trap aan de binnenkant van je boven been. Toen dook ik weg voor zijn hoek die recht op de zijkant van mij hoofd afging en gaf een directe rechts en een linker hoek. Na 20 seconden zo doorgaan blokken en wat trappen. Maakte ik een onverwachtte trap en trapte hem tegen zijn slaap en hij was knock out.
Ik won en ik stapte naar Joshua toe (die gaf het geld plus wat mensen gewed hadden bij zich) ik kreeg $950K ($950.000). Ik stak cheque in mijn tas en rende weg want de politie kwam er aan.
Ik rende terug en klom over het muurtje heen. Toen ik naar beneden sprong zag ik de jongens van MAGCON staan. Ik rende snel voorbij, maar een jongen met blond haar,volgens mij was zijn naam Jack, mijn arm. "Waarom ren je?" Ik had mijn ademhaling al wat meer onder controle en ik zei "Jullie moeten hier weg de popo (politie voor de gene die niet weten wat het betekend) komt er aan." Toen was het mijn beurt en ik sleurde de jongens mee mijn huis in en ik deed de deur opslot en ik zette mijn sporttas op de trap naar beneden. Ik schreeuwde naar de rest van de jongens dat ik ook thuis was. Maar die zaten waarschijnlijk weer in de game ruimte COD Black Ops 2 the spelen. (Call of Duty).
Ik legde de cheque bij de andere zodat ik het later op mijn rekening kon gaan zetten en een deel op de gezamelijke rekening van de jongens en mij.
Ik zette mijn telefoon aan en sloot hem aan op alle speakers aan en zette hem op shuffle. Er knalde I Could Be The One van Ricky Romero en Avicii door de boxen en alle jongens kwamen de trappen afrennen en we begonnen als idioten te dansen en mee te zingen nou schreeuwen.
Na 2 uur werd er aangebeld en ik zette de muziek wat zachter en ik rende naar de deur en ik trok de deur open en ik zag....A/N Sorry dat het zo saai is maar ik zit een beetje met een writers block daarom ben ik ook met het ander verhaal begonnen. Maar ik vond dat ik wel wat moest schrijven maar ik zit nog steeds niet met wie ik Delilah ga koppelen
Niall
Louis
Cameron
Jack J
Justin
Luke
MichaelZeg even wie jij het beste bij elkaar vindt passen en shipname xxx 😘❤️
JE LEEST
The Mob // On Hold
Teen FictionHoi ik ben Delilah Mikaelson ik ben 17 1/2 jaar oud. Ik woon sinds kort op mij zelf in een villa of moet ik zeggen MANSION net buiten Londen. Mijn ouders hadden het voor me gekocht het is een soort traditie. Mijn hobby's zijn zingen, dansen (alle so...