Chapter 16

110 3 2
                                    

"Binnenkort komen er wat vrienden van ons langs en we hadden ze belooft dat er niemand anders in het huis zou zijn voor die week..." Ik was verbaasd. Ik haal diep adem en herhaal het nog een keer en snappen dan wat ze willen.

"Dus ik moet even een weekje hier weg." vraag ik heel rustig, maar diep van binnen was ik furieus.

Ze knikken. Ik zet mijn eten en drinken weg en ik zeg "Bedankt he? Voor alles was leuk jullie weer te zien." Ik loop naar boven en pak al mijn spullen in en ik sms'te Jeffree (Jeffree Stars🔝🔝, zoek hem even op You-Yube hij is geweldig!!)
of hij of zijn vriend mij even konden op halen.

Ze woonden aan de andere kant dus het was niet echt een groot probleem.

Na een half uur kwam ik naar beneden met mijn 2 koffers met al mijn spullen er in en ik zag dat Jeffree in de woonkamer stond.

Ik ren en ik laat mijn koffers vallen en ik omhels hem heel stevig en ik fluister in zijn oor "Wij gaan samen binnenkort een tattoeage zetten. "

Hij knikt en ik grijns.

Ik pak mijn koffers en loop zonder verder nog iets te zeggen het huis uit. De jongens waren niet thuis want die waren boodschappen aan het halen voor de komende week.

Ik doe mijn koffrs in de kofferbak en ik stap in.

We rijden met de muziek op het hardst naar huis.

Als we daar aankomen zegt Jeffree "We moeten weer es een keer samen een video gaan maken."

Ik knik heftig en ik ren het huis in en ik schreeuw "Home Sweet Home!!!!" En val op de bank.

Ik lig met mijn gezicht plat op de bank.

Ik hoor voetstappen dichterbij komen en op eens vlieg ik door de lucht en lig ik op iemand zijn schouder.

Dan weet ik wie het is "Nathan, laat me onmiddelijk op de grond. Pleeeeeeeeeaaaaaassssseeeeee?!?!!?!?!!?!?!?!?!??????" *puppyoogjes*

Hij grinnikt en zet me op de grond en ik vlieg hem om de hals. "Goed je weer te zien gurlll."

Nathan en ik kende elaar al best wel lang ook voor dat ik wist dat ik geadopteerd werd, maar hij heeft me nooit anders behandeld.

En daarom houd ook zo veel van hem.

Hij zette me weer op de grond en ik rende naar mijn oude kamer.

Ik keek rond en zag dat het er nog priecies zo uit zag als ik het achter gelaten. Een kingsized tweepersoons bed.

Een inloopkast en een simpele badkamer. Mijn kaptafel stond er nog.

Ik pakte alles uit en legde mijn make-up, krultangen, stijltangen, borstels en ander beautyspullen op mijn kaptafel.

En legde mijn kleding in mijn inloopkast. Ik deed mijn douchespullen in de badkamer.

Toen ik klaar was plofde ik op mijn bed.

En opdat moment deed Jeffree de deur open. "Zullen we een video op nemen samen??" Ik knikte heftig. En kleedde me om en we liepen zijn videokamer in.

-Skip Video-

"Dat was leuk, we moeten dat echt vaker gaan doen!!!" "Inderdaad misschien 1 keer in de maand samen een video samen doen??" "Deal?" "Deal"

The Mob // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu