Delilahs POV:
Ik ben klaar met mijn training en ik trek een sweatpants aan en een naveltruitje en hakken. We doen allemaal onze kleurlenzen in en onze maskers op en lopen naar buiten en doen de garages open waar de pick-ups staan. We stappen met zijn allen in de pick-ups en rijden naar de TV-studio van ELLEN. Ik zit samen met Max in de laadbak en we rijden met harde rock muziek naar de studio toe.
We worden naar een geluidsdichte kamer begeleid want niemand mag weten dat we er zijn want we zijn zeg maar een verrassing dat we er zijn.
We zitten een uurtje te kletsen en dan begint Ellen de show en we zien Justin Bieber, 5 seconds of summer en One Direction op de banken zitten. We hebben onze schoenen veranderd in Adidas' en stretchen omdat we te horen hadden gekregen dat we zo werden opgehaald. "Mensen handen in. Op 3!!" Roep ik door de kleedkamer. "1..2..3.. UDC!!!" Schreeuwen we.
We worden naar een ruimte begeleid dat alleen maar met een schuifdeur wordt afgesloten.
Ik krijg een microfoon op en Jake gaat achter zijn DJ set staan en we gaan in onze positie staan.
Dan knalt de muziek door de boxen van Break A Sweat van Becky G. We rennen de zaal in en ik spring over de banken heen waar de jongens zitten en ik begin te zingen en ik spring in Josh' en Max' armen en zij gooien mij in de armen van David en Tom en zij gooien mij weer in de armen van James en Oliver. Iedereen kijkt ons geschokt aan en ik haal mijn schouders op.
De hele tijd zong ik door en aan het einde waren we lichtelijk buiten adem, maar we zweten helemaal niet wat echt een voordeel want we moesten nog een heel interview doen.
Ellen liep naar ons toe en zei "Wow dat was echt geweldig. Hoe lang hebben jullie hier op getraind??" Chrissy antwoordt voor ons "Ongeveer 3 keer 3 uur. En UD hier *ze wees naar mij en ik zwaai* heeft de choreografie bedacht en ons aangeleerd. Zelf had ze natuurlijk de moeilijkste rol om te zingen en dansen tegelijk." Niall vond eindelijk zijn stem terug en zei "Hoe deed je dat, dat over ons heen springen en dat zeker over worden gegooid worden." Nu neem ik het woord "Het is een kwestie van vertrouwen en deze mensen hier zijn mijn gang/crew. Oftewel mijn familie en Daddy UDC hier *Ik wijs naar Josh* is de oudste en meest verstandige, maar wij zijn zo close dat we ons leven voor elkaar zouden geven en we weten echt alles van elkaar. En dat springen doe je constant bij freerunnen of dansen kwestie van oefenen en vaak fout doen en dan je fouten verbeteren tot je het wel kan." Louis, Harry, Liam, Niall, Justin, Ashton, Luke, Michael en Calum zaten nog steeds met hun mond open te kijken en ik liep naar ze toe en ik ging met mijn handen in mijn zij staan en ik zei "Je vangt vliegen." En ik grijns. Ik draai en geef iedereen van mijn gang een knuffel en we gaan voor en achter de popsterren staan of zitten. Ellen ging tegen over ons zitten "Dus gewoon even een vraagje wie heeft er allemaal een vriendin of vriend??" Liam, Jake, Max, Josh, Chrissy, Noah, Tom, Oliver, James, Leah, Becka en Amy staken hun hand op.
Ik keek naar de grond want door mijn laatste relatie had ik vertrouwens problemen gekregen. J zag het en trok me bij hem opschoot en wiegde me heen en weer. De rest van de crew zag ik dat ze medelijden in hun ogen hadden. Ik legde mijn hoofd zo in J's nek dat ik Ellen gewoon aan kon kijken. J legde zijn arm om mijn heupem en trok me iets dichter naar hem toe op een vriendschappelijke manier. "Oke, wie is er verliefd of heeft iemand op het oog??" Dit keer staken J, Niall, Harry, Justin, Luke, Michael, Louis en ik staken onze hand op.
Ik vond J al een poosje leuk maar ik dacht dat ik onze vriendschap zou verpesten als ik het zeg.
Zo ging het interview nog een poosje door tot ze op de vraag aan kwam "Wanneer hebben jullie die lenzen en het masker niet op??" "We lopen altijd met deze rond als er bezoek komt. We willen niet bekend worden om wie we zijn maar om wat we doen. En we doen ze alleen af/uit als we slapen gaan douchen sporten of trainen."
10 minuten later was het interview afgelopen en de gang en ik liepen al pratend naar de pickups en ik en J stapten in één laatbak en ik kroop tegen hem aan want ik was uitgeput. 1D, Justin en 5sos kwamen aanlopen en ik maakte me voorzichtig los uit J's greep en sprong uit de laadbak. De rest van de gang ging achter me staan en ik vroeg "Wat willen jullie?" "Mogen we met jullie mee want we moeten aardig ver rijden voor ons hotel en zijn niet zo bekend in deze omgeving?" Ze deden allemaal puppyogen.
Gelukkig kon ik daar tegen. Ik draaide me naar mijn gang en ze knikte kort en ik zei "Prima maar het mag niet op vallen." Jake, J en ik klommen in de laadbak en ik pakte een tamboerijn, J een gitaar en Jake pakte zijn Dj set en we zongen She's Got Style van NeverShoutNever! (Video boven+outfit). We reden al zingend naar huis.
JE LEEST
The Mob // On Hold
Teen FictionHoi ik ben Delilah Mikaelson ik ben 17 1/2 jaar oud. Ik woon sinds kort op mij zelf in een villa of moet ik zeggen MANSION net buiten Londen. Mijn ouders hadden het voor me gekocht het is een soort traditie. Mijn hobby's zijn zingen, dansen (alle so...