Chapter 4

142 4 1
                                    

Delilahs POV

Ik zit al een poosje op de grond. Ik voel opeens mijn mobiel trillen en ik zie staan
From: Chrissy💕: 'Morgen hebben we interview op ELLEN xx'
To: Chrissy💕: 'Thanx voor me er aan te herrineren xoxo'

Ik sta op en ik loop de studio in en ik ga achter de microfoon staan en ik zing Fight Song en neem hem meteen op (Zie boven).  Ik edit hem en upload hem op You-Tube. Ik zet op twitter @unknowndancer:'New cover peeps watch, share, like, comment luv juuuu❤️💕💋😘.'
Ik ren naar mijn kamer en val moe op bed. Ik bestel snel een pizza en na 15 minuten komt de bezorger en ik neem hem aan en betaal. Ik loop naar mijn kamer en bedenk een nieuwe choreografie voor de volgende flashmob. We staan bekend als 'the mob' of 'UDC' en ik als 'the leader' of 'unknown dancer'. Jake als 'Deejay', J als 'snake', Chrissy als 'respect', Jason als 'dubble' , Josh als 'Daddy UDC', Leah 'Jump' , Tom als 'Draco Malfoy', David als 'Leprechaun', Becka als 'Peace', Amy als 'Flexible', James als 'twinnie', Oliver als 'twinnie 2.0', Max als 'singer', Nick als 'drummer', Sem als 'fighter'.
Dat zijn alle nicknames die fans voor ons hebben bedacht wat echt hilarisch kan zijn soms. Tuurlijk kregen we ook haat maar daar kon iedereen goed mee leven behalve als het over geschiedenis van ons privé leven ging dan kon soms iemand instorten geestelijk, wat vervelend was maar we wisten hoe we er mee overweg moesten.
Ik had de choreografie inmiddels af en ik oefende hem nog een keer door van alle punten. Ik had mijn pizza tussendoor ook op gegeten. Ik was kapot en ik zette The Notebook aan en val langzaam in een diepe droomloze slaap.

Ik word de volgende ochtend lang uitgespreid op het bed wakker. Ik kleed me om in mijn sportkleding en stretch even en begin te stooten en te schoppen tegen de boksbal. Ik had ook even verband om mijn handen gedaan zodat je niet tijdens het interview de schaafwonden zou zien die ik nu creërde. Ik deed de routine die we hadden voorbereid voor de show.

The Mob // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu