Chapter 13

97 1 0
                                    

Ik kijk om me heen en het einige wat ik zie is een openvlakte, maar aan de ene kant is een rivier war je de bodem niet van kan zien en uitloopt in een oceaan.

En aan de andere kant een diep zwart gat.

Ik voel een hand op mijn schouder en zie Een van mijn oude vrienden die in een auto ongeluk is overleden. "Jay?" Hij knikt en ik vlieg hem om de hals. Hij houd me bij mijn middel vast en zegt "Je moet een keuze maken of je wilt leven en alles herinneren. Je kan dood gaan. Maar je kan ook, iemand van de dood terug brengen, maar je zal je biologische familie niet herinneren."

Ik kon Jay hier niet achter laten, want ik mis hem te veel. Ik koos voor de derde optie. "Ik ga voor iemand mee nemen."

Hij knikte "Wie neem je mee??" "Ik neem jou mee." Hij grijnsde breed.

Hij pakte mijn hand en zei "Leggo!!!"

Het voelde als of ik uit elkaar werd getrokken.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik deed mijn ogen open. En zag jongens om me heen zitten ik herkende ze allemaal, behalve een. Hij had een bandana aan. Ik zag Jay de kamer binnen rennen en ik kreeg tranen in mijn ogen. "Jay." Hij rende naar me toe en omhelsde me stevig. Hij klom naast me in het bed.

Het viel me nu pas op dat ik in het ziekenhuis lag. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en ik viel opnieuw inslaap.

Ik word wakker door dat een koude windvlaag over me heen gaat. Ik doe mijn ogen open ik zie dat ik alleen in mijn kamer lig.

Ik druk op de knop en er komt een dokter binnen en hij glimlacht en zegt "Mevrouw Mikaelson. U bent vrij om te gaan. Ik knik en ik neem de weekend tas aan die hij blijkbaar ook nog bij zich had.

Ik zag dat er een zwarte leren skinny jans in zat en een oversized shirt van Jay. Ik glimlachte en trok de 'jurk' van het ziekenhuis uit.

Ik loop het ziekenhuis uit en zie dat mijn pick-up er staat. Ik gooi mijn tas in de laadbak en kruip achter het stuur.

Ik rijd naar het huis van Kol toe. Ik klop op de deur en ik zie dat Kol voor de deur staat. Ik vlieg hem om de hals en ik sla mijn benen om zijn middel.

Hij tilt me naar binnen en doet de deur achter zich dicht. Als hij me weer neerzet zie ik dat Jay ook hier zit. Ik vlieg om zijn hals en vraag "Waar waren jullie??" "Ze zeiden dat we weg moesten." Ik knik begrijpend en ga op zijn schoot zitten.

Hij slaat zijn armen om middel entrekt me tegen zijn borst aan. Hij geeft me kusjes in mijn nek. Ik begin te lachen en sla hem op zijn arm "Jay stooooppp." Hij grijnst en ik weet dat dit mijn teken is om het op een sprintje te zetten.

Ik ren de tuin in. En ik spring het zwembad in. Die gelukkig gevuld was met water. Ik zwem naar de overkant maar voor ik me de kant op kan trekken voel ik me iemand aan mijn middel naar beneden trekken. Ik voel zachte lippen op die van mij. Ik doe mijn ogen dicht en sla mijn armen om die persoon zijn nek.

Ik doe mijn ogen open en zie dat het Jay is. Ik leg mijn voorhoofd tegen de zijne. En dan zwem ik naar boven toe.

Ik ren in mijn natte kleren naar mijn oude kleren en ik trek snel mijn kleding uit. Ik trek wat kleding uit mijn kast en als ik mijn onder goed net heb aan getrokken. Hoor ik iemand fluiten avnuit de deuropening.

Ik draai me met een ruk om en ik zie Jay staan met de rest van de jongens achter hem. Ik trek snel het oversized shirt aan en de spandex. Ik ren naar Jay en spring op zijn rug "Piggyride naar beneden!!!!!"

Hij rent naar beneden en weet zonder mij er van zijn rug te laten vallen naar beneden te gaan.

Ik spring van zijn rug en ren naar de keuken "Foooooooddddd!!!!!!!" Ik hoor mensen achter me grinniken. Ik loop naar hun terug en zeg "Als jullie 4 dagen zonder eten zou zitten. Dan heb je echt fudging veel honger." En met dat loop ik naar de keuken en trek bacon uit de koelkast en begint het te bakken.

The Mob // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu