De dag na het afscheid van Delilah's Klas
Delilah's POV
Ik liep met mijn koffer in mijn hand naar het privé vliegtuig van onze familie en ik klom de trap op en plof een stoel en doe mijn riem alvast om. Mijn oogleden worden langzaam aan zwaarder en uiteindelijk laat ik de zwarte deken over me heen trekken.
Ik word wakker van mijn broer die aan mijn arm trekt. Ik had de hele vlucht geslapen. Ik stapte uit en ik schreeuwde "Hello London! Bitchezzz." Ik hoorde Kol achter me lachen (mijn broer). Ik grijnsde en ik liep naar de band waar mijn koffer al aankwam. Ik tilde hem eraf en ik zag een groep mensen idioot doen en ik rende naar ze toe en schreeuwde "I'm back Bitchezzz!!" Ze keken geschrokken om en ik lach al op de grond van het lachen. Uiteindelijk lachten zij ook mee en we liepen naar de trucks en andere auto's Kol zou naar zijn eigen huis gaan en ik ga met mijn Crew mee, nou eigenlijk zij met mij. Ik sprong in de laadbak van Jake's pickup en bond het tuigje om mijn middel wat we hadden bevestigd zodat je in de laadbak kon staan of op het dak zitten. Jason en J sprongen in de pickup en Jake kroop achter het stuur en we scheurde weg. Alle andere auto's reden achter ons aan. Ik telde iedereen en alle 16 mensen waren er inclusief ik. Onze crew bestond uit: Jason, J, Jake, Josh, Leah, Christina (Chrissy), Tom, David, Becka, Amy, James, Oliver, Max, Nick, Sem en Ik. We liepen mijn huis in en ik dumpte mijn koffer in mijn slaapkamer en we liepen naar de repetitiezaal en begonnen te stretchen en deden een simpele maar zware warming up. We improviseerde en deden nieuwe moves voor en wat nieuwe tricks. Na 4 uur trainen hadden we een dans/parkour bedacht. We hadden onze tickets al. Het was in het park dus we konden makkelijk wegkomen. We lieten ons uitgeput op de banken in de woonkamer vallen.Louis Tomlinson POV (yayy switch!!😂😂😂)
We liepen het complete concert door en repeteerde over en over. Het was koud buiten, maar dat deed ons niet heel veel. Sinds het uit was met Eleanor liep alles niet zo lekker en ik kon mijn gedachten maar niet van haar afkrijgen"Louis, mate waar zit je met je hoofd??" Roept Niall "Eeeuuuh, niks bijzonders." "Het was Eleanor weer was het?" Vroeg Liam. Ik knik en ze kijken naar elkaar en zeggen "Dude je moet over haar heen komen." "Weet ik maar ze was speciaal!!!" "Je zegt het zelf WAS." Ik knik en ik zeg "Misschien kunnen we beter even een pauze inlassen dan kan ik mijn gedachten er vanaf zetten." Ze knikten en we liepen backstage en we dronken en Niall at wat (De halve snacktafel zowat). En gingen weer door.
De volgende dag Delilah's POV
5SOS was net klaar en ik zag dat iedereen van onze crew zijn/haar maskers op hadden. We hadden ze al het hele concert opsommige, maar het moest niet te veel opvallen. We zagen de jongens van One Direction het podium oprennen. We hadden met de bodyguards al een overeenkomst gemaakt dus we konden er zo langs. Na Heart Attack, Little Things, One Thing, Drag Me Down zag ik dat Jake zijn DJ setup klaarstond, hij had de hele tijd met het koffertje waar het in zat tegen zich aan gehouden alsof het een baby was. Hij draaide de remix van Ricky Romero van 18. We springen over de baricades zo het podium op en begonnen te dansen. Ik begon ook te zingen want ik had zo'n headset op waar het microfoontje voor je mond hing. We gingen helemaal los. Toen we klaar waren rende we het podium af en gooiden nog onze flyers het publiek in waar op stond UDC (Unknown Dancers Crew). We klommen omhoog en hezen ons op het gebouwtje wat vlakbij stonden en zwaaiden nog één keer en sprongen er met een salto vanaf.
Louis' POV
Toen 5SOS klaar waren rende we het podium op en wat meteen al opviel waren de mensen met maskers voor op en dan zeker het meisje met dipdye. Ze had een grijns om haar lippen spelen. We zette in met Heart Attack, Little Things, One Thing, Drag Me Down en toen zag ik een jongen het podium opklimmen met een koffertje en toen hij die opendeed kwam er een complete DJ setup uit. Ik keek de jongens aan en ik hoorde de remix van Ricky Romero van 18 door de speakers galmen en als snel volgden er allemaal mensen met maskers het podium op. Ze deden salto's, flikflaks en veel meer trucs. De jongen met de DJ setup was verdwenen toen de muziek was afgelopen. De rest van de crew gooide nog wat flyeres het publiek in en klommen op het gebouwtje naast het podium en zwaaide een laatste keer en sprongen er stuk voor stuk met salto's af. Ik keek de andere Lads aan we dachten hetzelfde. Dit. Was. Echt. Geweldig.
A/N jeej nieuw hoofdstuk hij is nu wel wat langer dan de vorige. In elk geval hopelijk vonden jullie het leuk en ik probeer zovaak mogelijk te updaten ❤️
JE LEEST
The Mob // On Hold
Teen FictionHoi ik ben Delilah Mikaelson ik ben 17 1/2 jaar oud. Ik woon sinds kort op mij zelf in een villa of moet ik zeggen MANSION net buiten Londen. Mijn ouders hadden het voor me gekocht het is een soort traditie. Mijn hobby's zijn zingen, dansen (alle so...