Chapter 9

132 2 0
                                    

Chapter 9
We waren stuk voor stuk compleet doorweekt en onze borstkassen gingen snel op en neer.
Het water liep langzaam het podium af en de fonteintjes werden uitgezet. Ik pakte mijn BMX op en gaf hem aan de ingehuurde 'bodyguard'.

Ik gaf hem een knipoog en ik zag dat MAGCON en O2L om mijn crew heen stonden zij waren met 15 en wij met 16 inclusief mij dan. Ik sprong over hun heen en ik landde op Dragon zijn schouder. Dragon stond nu zo dat ik als ik mijn hoofd in mijn nek legde naar de jongens van O2L en Magcon keek.

Ik gaf Dragon na een poosje tikjes op zijn schouders als teken dat hij me moest laten 'vallen'. Ik voelde dat ik werd losgelaten.

Ik stak mijn handen uit en deed een flikflak en land veilg op mijn voeten en ik keek grijzend de andere jongens aan.
Ik zag dat er een andere video van mij op het scherm werd afgespeeld. Het was één van de eerste repetities die we hadden gehad. Ik als 12 jarig meisje stond voor allemaal 15/18 jarige. Ik kreeg tranen in mijn ogen bij de herrinering. We hadden toen onze eeste maskers al op. Het was de eerste officiële repetitie met de maskers.
Ik zag dat de rest van de crew het ook moeilijk had om het droog te houden. Toen de video was afgelopen stond er: 'Family isn't always bonded by blood but by heart, trust and honesty.'
Dit was altijd al ons motto geweest, want elk van ons was wel verbannen, opgegeven voor adoptie, op straat gezet of gewoon niet gerespecteerd.

Ik zag dat de jongens hetzelfde dachten en ik werd ineens in een liefdevolle groepsknuffel omhelst.
Ik hield de tranen niet meer tegen en ik liet ze gewoon stromen.
Gelukkig had ik geen make-up opgedaan, maar wat ik ophad was waterproof.
Ik zag dat de rest van de crew ook huilde.
Ik pakte de microfoon van Hayes en ik zei "Sorry Hayes, inelk geval de video die jullie net allemaal gezien hebben was 1 van onze eerste repetities ooit. Toen was onze crew compleet, een aantal weken geleden hebben jullie het algemerkt zijn de rest van de meiden eruit gestapt want ze vonden het te jongensachtig worden. Ik heb daar vrede mee. We hadden al wat backup danseres voor als iemand voor een lange periode niet kon optreden. Dat zijn Dragon, Jacket en Broseph. Ik kende hun al een poosje van de skateboard/longboard wedstrijden en heb ook wel tegen hun gestreden. Maar zoals jullie weten na mijn coma waar ik 2 ½ jaar in heb gelegen van mijn 12 ½ tot mijn 15 is onze band met elkaar alleen maar groter/beter en sterker. Ik zou echt mijn leven voor deze jongens kunnen geven. Wat ik een aantal keer al bijna heb gedaan, want zoals jullie weten heb ik een aantal maanden geleden 2 littekens heb opgelopen nadat ik een gevecht had gewonnen *laat littekens zien* in ieder geval wil ik zeggen dat ik van deze jongens hier hou en ze mijn leven zijn. Zoals jullie allemaal weten toen ik mijn eerste wereldkampioenschap kickboksen won heb ik al het geld gedoneerd aan een school... Waar ik nooit spijt van zal hebben."

Ik gaf Hayes zijn microfoon terug en Mahogany kwam met een headset aanrennen. Ik zette hem op en ik zette de microfoon aan en ik  zong

Who I Am van Nick Jonas.


I want someone to love me
For who I am.
I want someone to need me.
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am.
Nothing makes sense.
Nothing makes sense anymore.
Nothing is right.
Nothing is right when you're gone.
Losing my breath.
Losing my right to be wrong.
I'm frightened to death.
I'm frightened that I won't be strong.
I want someone to love me
For who I am.
I want someone to need me.
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have.
I want someone to love me
For who I am.
I'm shaking it off.
I'm shaking off all of the pain.
You're breaking my heart
Breaking my heart once again.
I want someone to love me
For who I am.
I want someone to need me.
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have.
I want someone to love me
For who I am.
Are you gonna love me
(yeah)
For who I am?
I want someone to love me
For who I am.
I want someone to need me.
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have.
I want someone to love me
For who I am.
(yeah)
Who I am.

The Mob // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu