Toen we bij ons huis aankwamen zag ik dat de jongens van 1D, 5SOS en Justin nog niet hadden afgehaakt. We zetten de pickups in de garages en we sprongen uit de laadbak.
We zagen dat onze Twitter en Instagram explodeerde. Ik riep de gang bij en we maakte een selfie en ik zette eronder 'Love these people.' We ploften op de banken en we zagen dat de andere jongens van de andere groepen ongemakkelijk naar ons stonden te kijken. "Ga zitten man, waar is Curly, Leprechaun, Sass master en Daddy Direction gebleven?? De hyperactieve Australiers?? The Biebs??"
De jongens kregen een grijns op hun gezicht omdat ik hun bijnamen zei. Ik kreeg een sms van mijn coach binnen 'Vanaaf Alley 23 be there.' Hij was altijd krotaf. Ik keek op "Vanavond Alley 23." Ik zakte onderuit want ik wist dat dit een heftige avond zou worden. Alley 23 was het code woord voor 5 jongens, 15 rondes, vaste tijd, zelfde plek. Het zou zwaar worden.Als je er nog niet achter was achtergekomen het ging om een streetfight. Ik zou tegen 5 jongens vechten en ieder 3 rondes ten zij iemand op gaf maar je moest tegen al je tegenstanders vechten. Je verdiende geld door dat mensen konden gokken op wie er
winnen. Ik won bijna altijd en sloeg/schopte mensen soms letterlijk het ziekenhuis omdat er geen regels waren behalve dat je geen andere voorwerpen dan je lichaamsdelen gebruiken.Ik was zelf nog nooit in het ziekenhuis beland. Behalve die ene keer dat ze me neer staken en ik voor 2 ½ jaar in coma belandde. Ik voct niet tegen meisjes. Ik vond het geen fijn gevoel want meisjes kunnen zich gewoon verschrikkelijk aanstellen en er was maar 1 meisje in deze omgeving dat ook mee deed en voor de rest waren er gewoon geen meiden. Zij vecht ook alleen maar tegen jongens ook voor geld maar ook omdat het een kick geeft. We hadden 1 keer tegen elkaar gevochten en we hadden iets van 7 rondes nodig en 3 ½ uur om te bepalen dat ik de uiteindelijke winnaars waren. We waren echt aan elkaar gewaagt.
Iemand knipte met zijn vingers voor mijn gezicht en ik keek boos naar J "Je was niet hier met je gedachten en je staarde voor je uit." "Sorry ik was met mijn gedachten bij Jessica." ( Het andere meisje dat ook aan streetfighting deed). Ze knikten dat ze het snapten en ik zag dat de andere jongens me raar aankeken en ik rolde met mijn ogen en ik zag dat het al 23.00 was en ik zei "Zullen we pizza bestellen?" Iedereen knikte en ik bestelde 32 pizza's ik wist dat we met 26 waren maar sommige aten meer dan normaal *kuc h* Niall *kuch*. Na 30 minuten zag ik 3 mensen staan met allemaal pizzadozen en ik riep J en Jake om me even te helpen. Na 10 minuten zaten we allemaal met een bord met pizza aan de tafel. We zaten gezellig te kletsen. Ik stond op en ik zei "Jongens ik heb een idee binnenkort dat we een nieuwe video maken hier en we maken er een flashmob van in het nieuwe restaurant dat hier is geopend." Iedereen reageerde enthousiast "Ik heb al een idee. Het is wat meer moderne dans in het begin en daarna gaan we allemaal soort streetdance/hiphop doen. Iedereen reageerde enthousiast en iedereen bracht ideeën in.
De gasten zaten wat stilletjes aan tafel. Zelfs Louis was rustig. Toen we alle pizza's op hadden zette we alle borden in de 4 vaatwassers en gooide alle pizzadozen weg. Ik en J zouden bij de volgende flashmob de grootste rol krijgen. Ik zou het einge meisje zijn tussen alle jongens, maar ik vond dat niet erg en de andere meiden zeiden dat ze het wel fijn worden omdat ze dan even wat rust hadden.
Ik zag dat het al bijna 2.00 was en ik kleedde me om en ik trok mijn handschoenen aan en ik deed mijn bitje in dat mijn tanden er niet uitzouden worden geslagen. Ik stond met de complete gang op en we zagen dat 5SOS, 1D en Justin al naar hun kamers waren. We renden het huis uit en we deden alle deuren op slot en reden in de sportauto's naar het zijweggetje waar het leide naar een vervallen gebouwtje waar altijd de gevechten werden gehouden. (Foto bovenaan) Ik deed mijn masker beter vast en mijn deed mijn bitje goed in en ik stapte de ring in waar een mager jongentje in stond. Ik schat hem ongeveer 15. Ik deed mijn sweater uit en mijn sixpack en sportbh kwamen te voorschijn. Ik zag een vlaag van angst over zijn gezicht gaan. Mijn coach deed mijn handschoenen beter en zei "Dit is zijn eerste wedstrijd en heeft nog nooit getraind zo gooiden hem zo de ring en hij deed helemaal stoer. Sla hem helemaal kapot!!" ik knikte en ik liep naar het jongentje toe en er werd gefloten dat we konden beginnen.
Ik haalde uit en hij kwam tegen zijn slaap en ik schopte hem in zijn ribben en zij. Hij zakt op de grond. En ik grijns de scheidsrechter telt "1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!! De winnaar van deze wedstrijd is UD!!" Ik grijnste en ik liep terug naar mijn hoek en ik dronk wat water. Ik zag dat ik nu tegen een wat stevigere jongen moest en ik schat hem weer rond de 15, 16 jaar. Ik knikte naar de scheidsrechter als teken dat ik klaar was. Ik liep met een woedende blik in mijn ogen op de jongen af en ik kwam aardig bedreigend over volgens mij want hij had een bange blik in zijn ogen en ik maakte hier gebruik van door een schijnbeweging te maken en ik stond achter hem en gaf hem een trap in zijn rug. Hij klapte voor over en ik gaf hem nog een trap in zijn 'Famile juweeltjes'. Hij lag buitenbewest zijn in de ring en werd afgevoerd. De andere 3 jongens hadden afgehaakt. Blijkbaar geïntimideerd door mijn acties en ik kreeg $2500,-. Ik stak het in mijn bh en we liepen terug naar huis en ik kreeg nog een hand van de scheidsrechter.
We kwamen een 15 minuten later thuis. Ik zag dat overal de lichten uit waren en we liepen naar binnen en ik liep meteen de trap af naar mijn bed en ik trok mijn kleding uit en ik stapte onder de douche en was mijn haar en ik pakte een spons en ik deed er wat douchegel op en scrubde over mijn huid en spoelde het weer af.
Ik trok een oversized t-shirt aan en een slipje en ik liet me op bed vallen en ik trok mijn deken over me heen en toen mijn hoofd het kussen raakte viel ik in een diepe slaap.
JE LEEST
The Mob // On Hold
Teen FictionHoi ik ben Delilah Mikaelson ik ben 17 1/2 jaar oud. Ik woon sinds kort op mij zelf in een villa of moet ik zeggen MANSION net buiten Londen. Mijn ouders hadden het voor me gekocht het is een soort traditie. Mijn hobby's zijn zingen, dansen (alle so...