Nákupy

1.7K 140 0
                                    

Lidičky moji zlatí, nová časť len pre vás. Enjoy :) Vaša Liliht *


"Čo je s tebou? Liv? Počuješ? Čo ti je?" Pozrela som na Jane, široko sa usmievala, bavila sa na mojej nepozornosti.

"Nič." Vzala mi mobil z ruky a položila ho na druhú stranu stola.

"Odlož to na chvíľu nech si môžeme pokecať. Matt ťa zase naštval?" Pokrútila som hlavou. Od rána som bola nesvoja. Ani neviem prečo.

"Práveže nie, včera to bolo...celkom fajn."  Vtedy som začula svoje meno.

"Olive." Pristavil sa pri nás Matt. "Už končím ale mama volala nech zbehnem ešte do obchodu. Uvidíme sa doma." Nahodil nevinný úsmev a chystal sa odísť, keď ma Jane zradila.

"Počkaj. My už sme tiež skončili. Liv môže ísť s tebou." Pozrela som na ňu, hneď pochopila môj výraz "ja ťa zabijem" a uškrnula sa. Matt sa ešte väčšmi usmial a dodal: "Super. Počkám ťa pri aute." Keď odišiel načiahla som sa po svoj mobil a naklonená k Jane som jej ironicky pošepkala: "Ďakujem ti veľmi pekne." "Aj nabudúce slniečko." Úsmev jej neschádzal z tváre.

"Čo som ti spravila?" Nadvihla som obočie ale Jane zostávala úplne pokojná. Vyškerila sa na mňa a zamávala mi na odchod.

Vyšla som zo školy a hľadala Mattove auto. Opieral sa o dvere a bavil sa s chalanmi. Určite tá jeho banda z kapely. Môj plán vyhýbať sa mu stroskotával stále viac a viac. Ale mne to prestávalo vadiť. Prečo?

Podišla som až k nim a nenápadne si odkašlala, keďže si ma nikto z nich nevšimol. Otočili sa smerom ku mne a Matt podišiel ku mne.

"Olive. Ehm. S chalanmi sa asi nepoznáš však?" Potriasla som hlavou a zvierala v rukách knihy. Pozdravili ma všetci naraz a Matt mi ich postupne predstavil.

"Toto je Cole, Dylan, Ian a Oz." Pousmiala som sa.

"Oz? Ako čarodej zo Zeme Oz alebo Ozzy Osbourne?" Chalani sa začali rehotať. Jeden z nich, myslím že to bol Cole,  ho chytil za rameno: "Kde máš Dorothy?"  Oz sa uškrnul a odbil ich. "Držte huby." Matt mi vzal knihy aj batoh a vložil ich na zadné sedačky.

"Mama je fanúšik Ozzyho. Si prvá čo si moje meno spojila s detskou knižkou." Previnilo som sa na neho usmiala.  "Prepáč." Matt mi otvoril dvere a ukázal mi aby som nasadla. Obišla som auto a pozdravila ich. "No poď Dorothy." Zavolal Cole a ťahal Oza aj s chalanmi preč.

"To sa ti podarilo." Matt na mňa otočil tvár, široko sa usmieval. Sklopila som zrak. "Už mu inak nepovedia len Dorothy však?" Matt len prikývol a neprestával sa usmievať. Vyrazili sme k obchoďáku. 

Prechádzali sme pomedzi regály s veľkým nákupným vozíkom. Matt letmo pozeral na zoznam, ktorý mu mama nadiktovala a hádzal veci doň. "Nehádž s tým tak." Napomenula som ho. Uškrnul sa a hodil do vozíka vrecúško ryže s väčšou silou, akoby smečoval pri volejbale. Vrecko samozrejme nevydržalo a ryža sa rozsypala medzi regálmi. Začala som sa rehotať. Matt ma s vytreštenými očami zdvihol na ruky a vložil do vozíka k nákupu. Potom rýchlo vybehol z uličky aj so mnou vo vozíku.  "Zdrháme. Liv. Rýchlo. Zdrháme." Tlačil ma preč z uličky a ja som sa so smiechom otočila na babičku, ktorá na nás vyjavene hľadela.   

"Ty si blázon." Trochu som sa upokojila a Matt mi pomohol z vozíka von. Skontrolovala som či máme všetko. "Môžeme ísť."

"Ty nič nechceš?" Mávla som rukou.

"Nie, skočím si nakúpiť neskôr. Nebudem nás zdržovať. A nemám so sebou peniaze." Matt ma zastavil rukou na mojom ramene.

"Neblázni. Olive. Vezmi si čo chceš. Zaplatím to." Chvíľu som protestovala ale zbytočne. Kúpili sme teda ešte zopár vecí, k učeniu sme si kúpili energeťáky a pobrali sa domov.

Matt zaniesol nákup do kuchyne a ja som sa šla prezliecť. Úplne som zabudla na telefón, ktorý som vybrala z vačku až teraz.

Rocknroller: Už zasa niekde lietaš anjelik?

Dúfam, že ma nepodvádzaš :P

fallenangel46: Aby som ťa podvádzala musel by si byť môj frajer. :P

Rocknroller: Aj to bude :-*

fallenangel46: Žartuješ však? :D

Rocknroller: Vôbec :-*

fallenangel46: Prestaň :D

Rocknroller: S čím? :-* :-*:-*

fallenangel46: Ty si proste blázon :D

Matt ma vyrušil, keď nakukol do izby. "Pani profesorka, hodina už začala." Usmial sa a ja som ho nasledovala do jeho izby.






 




Omg I hate youWhere stories live. Discover now