Moji drahí Angels, vonku je síce chladno ale dúfam, že vás táto časť zahreje :) Blížime sa k dlho očakávanému momentu, ale ten až v ďalšej časti. Uvidím či sobota bude na jednu, alebo na dve časti, neviem. Každopádne si užite túto kapitolku a dúfam, že reakcie budú zase také úžasné ako vy :) Enjoy. Vaša Liliht *
fallenangel46: Zajtra je deň D.
Prídeš mi pomôcť vybrať oblečko?
Twilight_hater: Jasné.
Ale aj ty mne poradíš.
Tiež neviem čo na seba.
A mala by si vidieť Fletcha :D
fallenangel46: Prečo? :D
Twilight_hater: Ten stresuje ako nikdy. :D
fallenangel46: Kvôli Skyler?
Twilight_hater: Jasné. Kvôli komu inému? :D
fallenangel46: To je pako :D
Twilight_hater: No veď Fletch. :D
Aj keď by som bola rada keby mu to už konečne s nejakou vyšlo.
fallenangel46: Jasné veď aj ja.
Sky je super baba.
A keď s ním vydržala tri hodiny sama, tak to už je čo povedať. :D
Twilight_hater: Keby toto čítal Fletch tak nás zabije :D
fallenangel46: Na to nás má až moc rád :D
Twilight_hater: To je fakt :D
Dobre. O chvíľu som u teba :)
fallenangel46: Dobre, čakám ťa.
####
"Ukáž čo tu máš?" Povedala Jane a otvorila veľkú skriňu v mojej izbe. Začala sa mi prehrabávať vo veciach a komentovať každý kúsok. Sadla som si na posteľ, keď sa ozval zvonček. Šla som otvoriť, ale Sky ma predbehla. Zostala som stáť na vrchu schodov a počkala kým otvorí dvere. V nich sa zjavil Fletch, pozdravili sa a on jej dal letmú pusu na pery.
"Teraz neviem či si prišiel za Sky alebo za mnou." Povedala som ironicky s úsmevom a obaja sa ku mne otočili. Fletch sklopil pohľad a Skyler sa nad tým len pousmiala.
"Za tebou." Dala mu ešte jednu krátku pusu a potom odbehla do kuchyne. Fletch sa pobral za mnou hore.
"Predstav si, kto sa práve dole bozkával so Sky." Vyhŕkla som na Jane, keď som sa vrátila do izby.
"Kecáš!" Prekvapene pozrela na Fletcha, ktorý stál za mnou.
"Môžeme to neriešiť, prosím?" Nervózne si sadol na posteľ a oprel sa.
"No dobre. A prečo si vlastne prišiel?" Spýtala som sa ho zatiaľ čo mi Jane podávala do rúk nejaké veci.
"Jane mi spomenula, že idete vyberať šaty na zajtra. Chcel som si to divadlo pozrieť na vlastné oči." Hodila som po ňom tričko.
"Ako chlap by si nám mohol pomôcť." Nadhodila Jane a začala mu ukazovať vešiaky, ktoré vybrala zo skrine. "Čo povieš?" Držala čierne šaty po kolená bez ramienok.
"Môžu byť, ale tá sukňa je moc úzka. Ako v tom budeš tancovať?" Jane si ich premerala pohľadom a vrátila ich späť do skrine.
"Máš pravdu. Potrebujeme niečo iné." Len som na nich nemo hľadela. Potom Jane vytiahla ďalšie dva kúsky, ktoré Matt skritizoval.
"Uhni, prosím ťa." Povedal po chvíli a odsunul ju od skine. Pár vešiakov odsunul a vybral károvanú sukňu. "Toto." Podal mi ju a začal sa prehrabovať tričkami. Nakoniec vytiahol čierne tielko s logom BVB a červenočiernu mikinu. K tomu mi ešte prihodil čierne potrhané legíny.
"Na. Choď si to obliecť." Prekvapene som pozrela na neho a potom aj na Jane a odkráčala do kúpeľne. Keď som z nej vyšla Jane udrela Fletcha do ramena so slovami:
"Potom pôjdeš vybrať aj mne. Vyzeráš super, Liv." Usmiala som sa na nich, prezliekla sa späť a potom sme šli k Jane.
Keď som sa večer vrátila domov bolo dosť neskoro. Utekala som do izby ale počula som ako na mňa niekto zavolal. Matt. Vykukol z izby a usmial sa na mňa.
"Ahoj. Kde si bola celé poobedie?" Zastala som kúsok od neho a oprela sa o stenu.
"U Jane. Prečo?"
"Volala tvoja mama. Prosila ma aby som na teba dal zajtra na tom koncerte pozor." Zdvihol obočie a ja som sa usmiala.
"No jasné. To je celá mama. A ako to máš asi tak urobiť, keď budeš na pódiu ohurovať fanúšičky?" Ticho som sa ho spýtala a uškrnula som sa. On ku mne prišiel bližšie a pomaly ma chytiť za ruku.
"Myslíš, že tam nejaké budú?" Prikývla som ale nedívala som sa mu do očí. So sklonenou hlavou som len čakala čo bude ďalej.
"Aj keby ich tam bol milión, všímal by som si len teba." To už stál celkom pri mne a chytil ma za boky, ruky som si pomaly položila na jeho hruď a zdvihla som hlavu. Čo teraz? Pobozká ma? Alebo nie? A čo tá druhá? Čo fallenangel? Už si na ňu zabudol? Alebo by si nás chcel mať obe? Čo ak by to bolo iné dievča? Čo keby som to nebola ja? Vravel by si to aj jej?
Hlavou mi prebehlo milión otázok a ja som spanikárila. Odtisla som ho od seba a pobrala sa do izby.
"Uvidíme sa zajtra." Dodala som rýchlo a nervózne som zavrela dvere. O chvíľu sa ozvalo klopanie, dúfala som, že to nie je Matt. Našťastie to bola Sky.
"Len som chcela vedieť....s Fletchom sme sa bavili, že na ten koncert pôjdeme všetci spolu. Dúfam, že nevadí, že som sa k vám tak votrela." S úsmevom si sadla ku mne na posteľ.
"Jasné, že nie." Odvetila som stroho a snažila sa usmiať.
"Si v pohode?" Spýtala sa ma milo.
"Hej. Len som unavená."
"Dobre tak ťa nechám. Tak zajtra." Usmiala sa a odišla.
fallenangel46: Ahoj. Vidíme sa teda zajtra?
Rocknroller: Jasné. Po predkapele sa môžeme stretnúť vzadu, mal by tam byť bar.
Dáme si niečo dobré.
Len....
fallenangel46: čo?
Rocknroller: Možno so mnou bude jedno dievča.
Prepáč asi som ti to mal povedať skôr ale nebol som si úplne istý či aj ona...
Dúfam, že sa nehneváš.
* Vážne si mi práve napísal, že odmietneš fallenangel kvôli mne? Pane Bože, Liv. Ja som táka sprostá, mala som ťa na tej chodbe pobozkať. *
fallenangel46: Nie, to je v pohode.
Určite to aj ona tak cíti.
Rada ju spoznám :)
Rocknroller: Si skvelá.
Ďakujem.
Určite vás zoznámim. :)
Tak dobrú noc.
fallenangel46: Dobrú, teším sa na vás :)
fallenangel46 sa odhlásila
Vďaka Bohu, že zajtra je sobota. Dlhšie už by som to nevydržala.
YOU ARE READING
Omg I hate you
RomanceAko každý teenager, aj Olive trávi veľa času s mobilom v ruke. Prečo nie? Má tak stále pri sebe kamošky, známych aj rodinu. Na správy od cudzích ľudí neodpovedá. To sa ale zmení keď jej napíše on.