Sky a Fletch?

1.6K 124 4
                                    

Dnes dve časti. Kvôli vám lásky moje :-* Dúfam, že sa vám bude páčiť aj keď trošku sa pohneme mimo vzťahu Olive a Matta :) Ale len v tejto časti. Ďalšia už bude zase celá o nich dvoch. Takže Enjoy a love ya. Vaša Liliht *


Po škole som šla domov, Matt bol v izbe a opakoval na zajtrajší test. Pani Millesová vzala El so sebou do práce, maľovali priestory pre nový obchod. Sadli sme si so Skyler v obývačke a zapli film, keď sa ozval zvonček.

"Čakáš niekoho?" Pozrela som na ňu trochu prekvapene.

"Žartuješ? Okrem vás skoro nikto nevie, že už som doma." Vstala som a šla otvoriť.

"Čo vy tu robíte?" Vyvalila som oči na Jane a no....prehnane navoňaného Fletchera. Vážne, skoro som sa zadusila tou vôňou.

"Prišli sme pozrieť svoju kamošku, Olive." Zakričal Fletch a ja som na neho zostala nechápavo civieť.

Pozrela som na Jane, ktorá len zdvihla obočie.

"Ja som tu kvôli tebe. A Fletch...no veď vieš." Pokrútila som hlavou a snažila sa ho zastaviť, keď sa tlačil dovnútra.

"Nie. Fletch. Zakaždým sa strápniš, keď sa ti páči nejaká baba. A Sky si ešte ani nevidel. Neblázni." Jane ma odtisla od dverí aby mohli prejsť.

"Nechaj ho, bude sranda." Predbehla som ich aby som stihla upozorniť Skyler.

"Sky. Toto je Jane, moja kamoška a toto Fletch."  

"Čauko. Prepáč, Fletch na seba zrejme vylial voňavku. Je to pako." Povedala veselo Jane a zložila sa na gauč. Fletch sa nezmohol na slovo len nesmelo zdvihol ruku na pozdrav.

"V pohode.  Len si nesadaj ku mne." Odbila ho Sky s úsmevom.

Chvíľu sme pozerali všetci spolu keď ma Jane zavolala do kuchyne.

"Tak čo? Ako to ide? Nič netuší?" Pokrútila som hlavou.

"Nie, myslím, že nič nevie. Poviem mu to po koncerte, teda po ich vystúpení. Zajtra má ten test, potom budú určite ešte cvičiť."

"Sobota bude perfektná. Matt je hore?" Prikývla som.

"Je to vzrušujúce." Dodala a široko sa na mňa usmiala. Potom sme sa vrátili do obývačky. Neušlo mi, že Sky po Fletchovi pokukovala. On bol nervózny a pozeral na televízor ako zhypnotizovaný.  

"Fajčí niekto z vás?" Spýtala sa zrazu Sky. Všetci sme jednohlasne odpovedali nie.

"To je škoda. Možno by sme tým prekryli tú Fletcherovu neodolateľnú vôňu." My s Jane sme sa zasmiali ale chudák Fletch už začínal byť riadne nesvoj. Sky sa na neho milo usmiala a dodala.

"Tak poď, vonku to snáď trochu vyvetráme." Vstala a kývla Fletchovi aby ju nasledoval. Jane sa na mňa prekvapene usmiala, keď vychádzali von.

"Čo sa to práve stalo?" Spýtala som sa jej.

"Náš Fletch asi tak trochu zbalil Sky."

"Ako?"

"Netuším." Obe sme sa zasmiali a pozerali film. A potom ešte jeden, bavili sme sa o tom koncerte. Vlastne ma napadlo, že som o tom nepovedala mame. Takže som jej šla zavolať a po dlhšom prehováraní súhlasila, že tam môžem ísť. Asi o tri hodiny sa otvorili dvere a my sme začuli smiech.

"To vážne?" Spýtala sa Sky Fletchera, keď vošli dnu.

"Áno, vážne." Znova sa začali smiať a my sme na nich nechápavo pozerali.

"Na čom sa tak dobre bavíte?" Hodila som na Sky spýtavý pohľad.

"Fletch mi vravel aké skvelé rande zažil s Paulou." Znova sa rozosmiala.

"Myslíš Paulu? Tú Paulu, čo si myslela že máš 28  a chcela ťa zoznámiť so svojimi dvoma deťmi?" Fletch sa len uškrnul a Sky mu dala pusu na líce.

"Nevyzeráš tak staro." Postrapatila mu vlasy a potom sa vzdialila.

"Tak my asi môžeme ísť." Zavelila Jane a ja som ich vyprevadila. Potom som šla za Sky.

"Prepáč, dúfam, že ťa Fletch nejako neotravoval." Začala som potichu.

"Nie, náhodou je zlatý. Môj bývalý bol hrozný. A ty si fajn baba, tak dúfam že sa bavíš len so správnymi ľuďmi. V sobotu ideme spolu na bráškov koncert." Nestačila som sa čudovať. Večer mi ešte prišla správa od Fletchera.

Fletchman: Ďakujem :-* Je skvelá.

fallenangel46: Za málo :D Veď som vlastne nič nespravila :D

####

fallenangel46: Nespíš?

Rocknroller: Už pôjdem, zajtra mám celkom dôležitý deň.

*Test. Ak vyjde test, budeš môcť ísť v sobotu hrať. Aj keď myslím, že mama by ťa tam pustila aj tak. *

fallenangel46: Tak veľa šťastia :-*

Rocknroller: Zasa pusa? Nepreháňaš to? :)

fallenangel46: Už končím. Dobrú noc.

Rocknroller: Dobrú. Vidíme sa o dva dni :)

fallenangel46 sa odhlásila

*Vidíme sa ráno, Matt. *




Omg I hate youWhere stories live. Discover now