On či on?

1.8K 130 6
                                    

Miláčikovia moji, nová časť je na svete len pre vás. Dúfam, že sa bude páčiť. Užite si ju :) Ďakujem moc za voty a komenty, ste super. Vaša Lil *


"Tak?" Spýtala sa ma Jane, keď som jej otvorila. Čakala som ju v našom dome. Musela som na chvíľu odísť z domu Millesovcov. Ani to ale nepomohlo, aby som dostala z hlavy Matta.

"Dal mi pusu." Vyhŕkla som zo seba a Jane sa rozžiarili oči.

"Vážne?" Skočila na gauč a pozrela na mňa s výrazom "chcem všetko vedieť".

"Nie tak, len...len na líce ale... Do čerta." Sadla som si oproti nej a dala si hlavu do dlaní.

"Keď ti to vadí, daj mu pusu ty." Odtiahla som dlane od seba a zdvihla obočie.

"Čo? Nie. Ja  nechcem. Nevadí mi to, že ma nepobozkal na ústa." Zdôraznila som rázne a pokrútila hlavou.

"Tak čo riešiš?"

"Neznášam ho, sama to dobre vieš. Vždy som ho mala za blbca, od..."

"Od tej udalosti pri jazere, ja viem. A?"

"Prečo mi teda nevadila tá pusa? Nemôžem sa  s ním kamarátiť." Zúfalo som zo seba vypustila ten zmätok. Jane sa široko usmiala.

"Ak chce byť len kamarát." Potriasla som hlavou, možno až príliš. Jane bola moja najlepšia kamoška. Poznala ma až moc dobre.

"No tak, Liv. Nepanikár." Napomenula ma s milým úsmevom.

"Ja neviem. Neviem prečo nie je taký blbec ako som si myslela. Bolo by to jednoduchšie." Jane sa rozosmiala keď vtom mi zazvonil mobil. Nová správa. Vedela som od koho. Môj Scary guy.

"A čo ten tvoj neznámy? Stále nevieš kto to je?"   Odblokovala som mobil prečítala si správu.

Rocknroller: Ahoj, anjelik :)

Pousmiala som sa a znova pozrela na Jane.

"Nie." Vstala a začala sa prehrabávať v dvdčkach.

"Čo ak je to Matt?" Znova som potriasla hlavou.

"Nie. Písal, že má sestru. Matt žiadnu nemá." Jane prikývla a vložila nejaký film do prehrávača.

"Tak sa páčiš dvom chalanom. Ja na tvojom mieste by som bola rada. Doučko neruš a užívaj si pozornosť." 

####

fallenangel46: Ahoj.

Rocknroller: Ako sa máš?

fallenangel46: Celkom fajn.

Rocknroller: Mám na teba otázku.

fallenangel46: Hm?

Rocknroller: Vieš o tom koncerte, čo bude u nás?

fallenagel46: Áno, čo s ním?

Rocknroller: No, budem tam, tak ma napadlo, že by sme sa tam mohli stretnúť. 

*V ten moment som nevedela, čo odpovedať. Chcela som, ale aj som sa bála.*

Si tu?

Zľakla si sa? :D

fallenangel46: Nie...len, neviem ešte či budem môcť vtedy.

Čo je to za blbosť? Jasné, že budeš môcť. Je to sobota. El bude u Millesovcov. Prečo si nenapísala dobre? Kvôli Mattovi?

Rocknroller: Aha. No bol by som rád keby sa ti dalo. :)

fallenangel46: Dám ti vedieť.

fallenangel46  sa odhlásila.

Odložila som mobil a sledovala film. Teda snažila som sa sledovať. Myšlienkami som bola úplne inde. Ani neviem kedy som zadriemala.

Snívalo sa mi, že som v klube. Hudba hlasno hrala, tancovala som. Niekto na mňa zavolal. Matt. Pribehol ku mne a objal ma. A potom mi dal pusu. Ale tentoraz nie na líce. Jemne ma pobozkal na ústa. Vošla som mu rukami do vlasov. Vtom mi zazvonil mobil, hudba stíchla a ja som počula len vyzváňanie môjho telefónu. Matt na mňa uprel tie svoje sladké oči a ja som pozrela na displej. Písal mi môj Scary guy. "Ja či on. Vyber si, anjelik."

Jane ma jemne prebudila so slovami, že už pôjde domov. Mne sa nikam nechcelo, zostala som spať na gauči. Ráno som sa prebudila a pozrela na mobil. 5 zmeškaných hovorov. Od Matta. Schytila som kľúče a utekala k Millesovcom.







Omg I hate youWhere stories live. Discover now