Koncert

1.6K 143 11
                                    

Tak to tu máme, ale ešte sa netešte. :D Ja viem, že vás mučím ale mne to proste tak vychádza, že to končí tam kde to končí :D Aleee, som rozbehnutá takže pravdepodobne ďalšiu napíšem ešte dnes. :)

Užite si to! Vaša Lil *


Keď som začula zvonček, bežala som otvoriť. Jane sa vrútila dnu ako vždy, len čo ma pozdravila. V rukách mala kabelku a veľkú tašku plnú vecí.

"Ty sa sťahuješ? "Spýtala som sa jej na čo reagovala len ironickým úškrnom.

"Nie. V tej taške nie je nič navyše, všetko potrebujeme." S Fletchom sme sa pozdravili a pobrali sme sa na poschodie. Zastal na vrchu schodov a spýtal, ktorá izba patrí Sky.

"Táto, ale buď opatrný." Koniec vety som takmer zašepkala a Fletch na mňa hodil nechápavý pohľad.

Dvere na izbe sa otvorili a Sky si založila ruky na hrudi.

"Ahoj." Povedala naoko urazene.

"Čo som spravil?" Spýtal sa Fletch s nevinným pohľadom.

"Prečo si mi nepovedal, že Olive si píše s mojím bratom, bez toho aby o tom vedel?" Fletch skákal pohľadom z jednej na druhú a nevedel, čo povedať.

"Nie je rozkošný? Tvári sa ako šteňa, ktoré niečo vyviedlo." Povedala napokon Sky a usmiala sa. Chytila Fletcha za bundu a pritiahla ho bližšie k sebe aby mu dala pusu. Potom sme sa všetci natrepali do mojej izby.

"Vážne mám byť súčasťou tohto blázinca? Myslel som, že budeme chvíľu sami." Fletch objal Skyler zozadu okolo pása ale ona sa mu vyšmykla a začala sa hrabať v taške, ktorú priniesla Jane.

"Musíš. Preto, že si mi to nepovedal!" Rezignovane si sadol na stoličku a pozoroval nás, zatiaľ čo sme preberali, aký účes si spraviť, ako sa namaľovať.

Kým sme boli všetky hotové chvíľu to potrvalo. Vlastne dosť dlhú chvíľu. Matt už medzitým prišiel domov aby sa prezliekol. Zaklopal na dvere izby ale dnu sme ho nepustili.

"Čo je?" Ozvala sa Sky po zaklopaní.

"Je tam Liv?" Zaznel jeho hlas spoza dverí.

"Je ale uvidíš ju až tam. Aby to neprinieslo smolu." Kričala na neho a ja som jej skočila do reči.

"To sa hovorí pri svadbe."

"Dnes sa bude aj piť, čo ty vieš ako to skončí?" Všetci sme sa začali smiať a chudák Matt to vzdal.

"Dobre. Tak sa uvidíme tam." Počuli sme ako zabuchol dvere a my sme urobili posledné úpravy.

Ja som mala na sebe to čo mi vybral Fletch, teda roztrhané legíny, károvanú sukňu, čierne tričko BVB, červenú mikinu a tenisky. Vlasy som mala zopnuté strapato dohora. Jane bola celá v modrej, mala kockovanú košeľu uviazanú na páse a úzke tmavomodré nohavice s reťazami. A Skyler si vzala čierne šaty s koženou bundou. Každá sme zvolili výraznejšie líčenie a keď sme skončili pripadali sme si ako rockové hviezdy. Fletch sa tiež nahodil v rockovom štýle a mohol na Sky oči nechať.

A takto vystrojení sme vyrazili do klubu.

Keď sme dorazili, zopár ľudí postávalo vonku a vo vnútri bolo tiež celkom prázdno. Ale do koncertu ostávalo ešte dosť času. Pobrali sme sa dozadu za pódium a hľadali sme chalanov. Stáli celkom v kúte a o niečom diskutovali. Keď sme na nich zavolali, zostali na nás civieť ako na zjavenie. Matt sa cez nich predral až ku mne a premeral si ma od hlavy po päty.

"W...wau." Povedal mi po chvíli a ja som sa usmiala.

"Ďakujem. Vlastne by som mala ďakovať, Fletchovi. On mi to vybral."

"Tuším by ti mal robiť stylistu." Zasmiali sme a ja som si ho obzrela zblýska. Mal na sebe úzke čierne nohavice, čiernu vestu bez trička, vysoké tenisky a čierny náramok. Takto normálne nechodil ale seklo mu to. Aj vlasy mal iné. Vošla som mu do nich rukou a postrapatila ho.

"Hej! Trvalo mi to polhodinu." Chytil mi ruku a pritiahol si ma k sebe ale vzápätí ma pustil.

"Dáš si niečo?" Prikývla som a pobrali sme sa k malému baru, ktorý mali vzadu len sami pre seba. Ukázal na niečo a barman nám podal dva poháriky. Netuším čo to bolo ale bolo to dobré. Chvíľu sme sa ešte rozprávali a keď začalo prichádzať viac ľudí, s Jane, Fletchom a Sky sme sa pobrali pred pódium. Pred pódiom sa to plnil a my sme mali čo robiť, aby sme zostali blízko pódia. Matt nám síce ponúkol, že môžeme koncert sledovať zozadu, ale to by nebolo ono. Pred začiatkom zhasli všetky svetlá a miestnosťou sa ozvalo povzbudivé hučanie a pískanie.

Bola som rozrušená, a ani si neviem predstaviť, čo prežíval Matt. Keď sa svetlo rozsvietilo na pódiu stál Ian za bicími a držal paličky vo vzduchu. Keď dal ruky dolu, znova sa zhaslo. O pár sekúnd sa ozvali gitary a svetlá opäť zažiarili. Už tam stáli všetci okrem Matta. Ten o chvíľu vybehol zozadu a hneď sa pustil do prvej pesničky. Boli fantastický. Všímala som si najmä Matta, ktorý sa ma najprv snažil nájsť v dave a keď sa mu to podarilo, venoval mi široký úsmev. Počas pesničky mu pohľad ku mne uchodil čoraz častejšie. Dívala som sa do jeho očí, takú iskru som v nich snáď ešte nevidela. On na to pódium patril. Bol tam taký prirodzení a šťastný. Behal po pódiu a skákal. Skoro som pri pohľade na neho nedýchala. Každá jedna pesnička bola skvelá a chalani si naplno užívali plný klub ľudí. Jasné, neboli moc známy, vedeli, že väčšina ľudí je tu kvôli kapele, ktorá mala hrať po nich, ale aj tak tých ľudí ich hudba chytila, bavili sa a tancovali. Bolo to super. S Jane, Fletchom aj Sky sme po každej pesničke kričali ako šialení a tlieskali až nás boleli ruky. Chalani hrali asi hodinku, možno niečo menej.  Rozlúčili sa s publikom poďakovaním, uklonili sa držiac sa za ramená a s hlasným potleskom za chrbtom odbehli z pódia. Tlačenica pred pódiom sa trochu rozostúpila a my sme sa začali tlačiť dozadu. Keď sa nám to podarilo a zbadala som Matta so širokým úsmevom, hodila som sa mu okolo krku a pevne ho objala. Chytil ma okolo pása, zdvihol a zatočil sa so mnou.

"Boli ste fantastický!" Zvolala som hlasne, keď ma položil.

"Bože, ja neverím, že sme odohrali svoj prvý koncert. Pozri sa na seba, celú som ťa zamokril. Som celý spotený. Wau. To bolo neuveriteľné!" Vysypal zo seba skoro bez nadýchnutia a znova sa usmial. Prehrabol si vlasy a potom ma znova schytil okolo pása do ďalšieho objatia. V tom k nám pribehli chalani a začali ho ťahať k baru, aby to oslávili. Sky s Fletchom nabehli za chalanmi ale Jane ma zastavila kúsok od nich.

"Už si mu to povedala?" Pokrútila som hlavou a spomenula si, čo ma dnes večer ešte čaká. Ten úžasný moment mi narušili obavy, na ktoré som celý večer ani nepomyslela. Pobrali sme sa za nimi a Matt ma objal okolo ramien, všetci sme si dali po poháriku a debatovali o tom, aký bol ich koncert skvelý. Keď ma Matt pustil a objednával s chalanmi ďalší pohárik, vytiahla som mobil.

fallenangel46: Už som vzadu. Kde si?

*Videla som ako Matt odišiel od ostatných s pohárikom v ruke. Chvíľu sa rozhliadal, a potom zamieril bližšie k pódiu. Oprel sa o stenu a ťukal do mobilu.*

Rocknroller: Som pri pódiu. Ako ťa spoznám?

*Premýšľala som čo mu odpísať. Jane si všimla čo sa deje, vytrhla mi mobil z ruky a odpísala.*

fallenangel46: Spoznáš. Prekvapím ťa.




Omg I hate youWhere stories live. Discover now