Matt!

1.7K 141 6
                                    

Zdravím vás moji drahí Angels. Som strašne rada, že vás tento príbeh baví a dneska mám pre vás novú časť tak si ju užite. Troška ma mrzí, že Sladké sny nie sú také populárne ako táto story. Ale hold majú asi slabú reklamu alebo sú menej zaujímavé :D Nevadí :) Každopádne ďakujem za všetko. Ste fakt úžasní. Ešte raz. Enjoy. Vaša Lil *



Sedeli sme v Mattovej izbe ako včera, len sme si vymenili miesta. Ja som bola na posteli a Matt počítal za stolom. Vypočítal niekoľko príkladov, ale mal tam dosť chýb. Skoro mi to pripadalo, že to robí schválne, pretože to nebolo až také ťažké. Skrývala som si mobil v dlaniach a odpisovala na správy.

fallenangel46: Uvedomuješ si, že o sebe skoro nič nevieme?

Rocknroller: To je pravda. Čo by si chcela vedieť?

fallenangel46: Čo rád robíš?

Rocknroller: Okrem čakania na teba a písania s tebou?

fallenangel46: :P no ták

Rocknroller: milujem muziku, čítam hororové knihy a rád chodím po výletoch so sestrou.

"Už to mám." Zaznel do ticha Mattov hlas. Skoro som sa zľakla, pri písaní som zabúdala, že v izbe nie som sama. Mobil som nechala na posteli a išla k nemu. Ponad plece som mu pozrela na poznámky a skontrolovala výpočty.

"Zasa to máš zle. Matt. Zapoj tie dve osamelé bunky v hlave a rozmýšľaj." Pozrel na mňa a hral urazeného.

"Vieš čo ale znamenajú chyby u žiaka? Že profesorka nestojí za nič." Uškrnul sa a jemne ma pichol ukazovákom do rebier. Neviem kde sa vo mne vzala tá drzosť ale dala som mu pohlavok. Skrčil sa nad stôl pred ďalšou ranou ale tá neprišla.

"Nebi ma." Chcela som si ísť sadnúť späť na posteľ ale Matt ma schmatol za boky a posadil si ma na kolená. Sedela som k nemu chrbtom, zadok som mala opretý o jeho stehná, ruky nespúšťal z mojich bokov. Čo mal v pláne? Letmo som k nemu otočila tvár a zazrela ako sa usmieva.

"Vysvetľuj." Povedal stroho. Telom mi prešla triaška. Rýchlo som sa spamätala a ukázala mu, kde urobil chyby a ako to má vypočítať. Vysypala som to zo seba na jeden dych a potom som rýchlo vstala a sadla si na posteľ. Ruka sa mi triasla keď som do nej znova vzala mobil.

fallenangel46: Máš sestru? Ja tiež.

Rocknroller: Koľko má?

fallenangel46: 5 a tvoja?

Rocknroller: Trochu viac :D 24

fallenangel46: Super. Zoznámiš ma s ňou? :D

Rocknroller: Najprv ja anjelik :D Až potom ti predstavím moju šialenú rodinku :D

fallenangel46: Aby som sa toho dožila :D

Rocknroller: Si na mňa nedočkavá? :-*

fallenangel46: No, chcem vedieť ako vyzerá taký blázon naživo.

Pozdravím ťa a ujdem :D

Rocknroller: Je to možné ale snáď sa to nestane. :)

Zdvihla som oči. Zdalo sa, že Matt stále píše. Vtom sa otočil ku mne a ja som sklopila zrak.

"Hotovo. A opováž sa povedať, že to mám zle." Podal mi zošit a ja som skontrolovala výpočty.

Očami som prechádzala po číslach, keď mnou trhlo. Mattovi začal zvoniť mobil. No. Skôr jačať. Dobre som poznala ten hlas. Bol to úvodný chraplák Andyho z Black Veil Brides v pesničke Perfect Weapon. Matt sa nad mojím vyľakaním zasmial a zdvihol telefón.

"No?" Zatiaľ čo som mu skontrolovala príklady, ktoré mal konečne správne vyrátané, on ešte asi tri krát povedal "dobre" a potom zložil.

"Prepáč." Otočil sa ku mne s milým úsmevom. "Mal by som si zmeniť zvonenie." Vstala som a položila zošit na stôl. "Nie, je to super. Len trochu desivé, keď ho nečakáš." Vzal si bundu zo stoličky a obliekol si ju. Zastavil predo mnou a opäť sa milo usmial. Nechcela som sa mu pozrieť do očí, ani neviem prečo. Ale neodolala som. Zahľadel sa do tých mojich. Stála som tam ako stĺp.

"Tak čo?" Čo sa so mnou do čerta dialo? Vždy som mala na neho tisíc pomenovaní, uťahovala som si z neho, robila si žartíky, bola ironická a teraz. Nič. Len som na neho hľadela ako teľa.

"Hm?" Pozrel na stôl a potom znova na mňa.

"Tie príklady? Mám to správne?" Spamätala som sa na čo sa ma pýta.

"Hej. Teraz už hej." Tvár sa mu rozžiarila a ja som sa musela usmiať tiež.

"Super. Musím bežať. Chalani volali, niečo súrne. Ak sa Oz zasa ožratý vlámal do hračkárstva tak ho asi zabijem." Mrmlal si popod nos, upravil si bundu, vzal si mobil a kľúče.

"Zasa?" Spýtala som sa prekvapene.

"Hej. Poviem ti to inokedy." Pousmiala som sa. Matt sa ku mne rýchlo naklonil a dal mi letmú pusu na líce.

"Vďaka. Ahoj." On mi fakt dal pusu?

"Ahoj." Vykoktala som zo seba, potriasla hlavou a odišla do izby.

fallenangel46: Jane, doučko končím.

Nechcem ho už ani vidieť.

Začína mi asi kompletne hrabať.

Potrebujem vypadnúť.

Twilight_hater: Čo sa stalo? :P

Matt?

fallenangel46: Matt!






Omg I hate youWhere stories live. Discover now