Tak je to tu. Až mi je do plaču lebo nechcem aby bol už koniec. :) Každopádne som si ten príbeh tak zamilovala, že premýšľam nad pokračovaním, a nakoľko sa mi v hlave roja ďalšie nápady tak sa vás pýtam, či by ste to privítali :) Hoci reakcie tuším, nakoľko bol tento príbeh obľúbený :) Takže, mi napíšte váš názor do komentárov. ĎAKUJEM vám strááášne moc, ste úžasní a každý vote či koment od vás ma moc potešil. Ešte raz, ste úžasné. Love ya. Vaša Lil *
"Jane!" Vykríkla som na ňu a ona mi podala mobil naspäť. Odpila si a nahla sa ku mne aby som ju v hluku lepšie počula.
"Choď rovno k nemu a pobozkaj ho!" Prekvapene som na ňu pozrela.
"Čo?"
"Počula si. Spravíš to, čo si napísala, prekvapíš ho. A okrem toho, bojíš sa ako to dopadne, tak ho pobozkaj, kým máš možnosť." Pozerala som raz na ňu a raz na Matta, ktorý sa stále obzeral na všetky strany. Nervózne som prešľapovala a rozmýšľala, čo mám urobiť.
"Sprav to! No tak, Liv. Urob to! Pobozkaj ho!" Neviem, či za to mohli tie drinky alebo to ako ma Jane povzbudzovala, ale kopla som do seba pohárik, vložila som si mobil do vrecka a sebavedome vykročila k Mattovi. Pozeral na obrazovku a potom zdvihol oči ku mne. Zbadal ma ako obchádzam pár ľudí pri bare a smerujem k nemu. Usmial sa. Mala som rázny krok a oči stále upreté na neho. Choď Liv! Choď! Pobozkáš ho! Konečne sa priznáš, že si to ty. Teraz! Choď. Kričal mi v hlave hlas a ja som ho poslúchala.
Došla som až k nemu, schytila ho za vestu a postavila sa na špičky. Zatvorila som oči a pobozkala ho. V ten moment mi celým telom prebehol blesk. To chvenie som cítila aj v malíčkoch na nohách. Roztriasli sa mi kolená a musela som sa postaviť na celé chodidlá inak by som spadla. Naše pery sa oddelili a ja som otvorila oči. Matt na mňa prekvapene hľadel svojím sladkým pohľadom a s pohárom v ruke. Ani nestihol zareagovať.
"Prekvapený?" Neisto sa na mňa pozrel. Netušila som na čo myslí, ale potom zdvihol obočie a otvoril ústa. Pochopil to. Nevedela som, čo ďalej povedať, čo urobiť. V ten moment bolo moje sebavedomie fuč. Zvesila som ruky a uvedomila si, že už je po všetkom. Vie to. Netušila som ako zareaguje, ale to ticho medzi nami ma zneistilo a vydesilo. Neurobila som chybu? Čo teraz? Prečo nič nevraví? Čo mám urobiť?
Odstúpila som o krok, dorútili sa k nám chalani a ťahali ho zasa k baru. Bola som totálne zmätená. Otočila som sa a utekala preč. Spanikárila som, totálne. Bežala som celú cestu domov. Keď som bola skoro pri dome, zapípal mi mobil. Jane.
Twilight_hater: Kde si?????
fallenangel46: Skoro doma
Twilight_hater: Si okej?
fallenangel46: Neviem
Twilight_hater: Čo sa stalo?
Prečo si ušla?
fallenangel46: Pochopil to.
Bola to chyba.
Mala som mu to povedať dávno.
Ten jeho pohľad, to ticho.
Nevydržala som.
Musela som preč.
Twilight_hater: Bude to okej.
Neboj sa.
fallenangel46 sa odhlásila
Vybehla som do izby, vyzliekla sa a šla som sa umyť. Sediac vo vani s horúcou vodou na mojom tele som si ten moment premietala v hlave dokola a dokola. Tie kroky k nemu, bozk, jeho pohľad. Ten jeho pohľad. Po líci mi začali stekať slzy a ja som ich nechala. Nakoniec som sa upokojila a ľahla si spať.
Ráno som vstala dosť neskoro, pozrela som sa na mobil. Žiadna správa. Vzala som ho so sebou a šla sa naraňajkovať. Matt mal zatvorenú izbu, zrejme ešte spal. Zbehla som do kuchyne a začala si chystať jesť, keď som počula kroky na schodoch. Matt! Neobzerala som sa. Len som cítila ako mi stiahlo hrdlo a do očí sa mi zas tlačili slzy.
Bez slova si vybral chlieb a maslo a sadol si k stolu. Bola som pri linke, otočená k nemu chrbtom a ani ma nenapadlo pozrieť sa na neho. Nemohla som. Krájala som si chlieb na malé kúsočky len aby som sa nemusela otočiť a ísť si sadnúť k nemu. Mobil som mala položený na linke kúsok odo mňa. Chvíľu bolo ticho a potom mi mobil zazvonil. Keď som pozrela na odosielateľa, srdce sa mi zastavilo.
Rocknroller: Dobré ráno.
*Ruky sa mi triasli, snažila som sa nadýchnuť aby som bola pokojnejšia.*
fallenangel46: Dobré
*Položila som mobil na linku ale o chvíľu zas zapípal.*
Rocknroller: Vážne si to ty?
*Chvíľu som váhala a potom som odpísala.*
fallenangel46: Áno
Rocknroller: Ako dlho to vieš?
fallenangel46: Heart of Fire.
Rocknroller: Prečo si mi nič nepovedala?
fallenangel46: Bála som sa
Rocknroller: Čoho???
*Slza mi stiekla po líci a ja som odložila mobil na bok. Zhlboka som sa nadýchla a odpovedala mu.
"Že budeš sklamaný, keď zistíš že som to ja." Hlas mi zlyhával a triasla som sa ešte viac. V tom som počula, že vstal. Pocítila som jeho ruky na mojich ramenách, keď si ma otočil k sebe a pozrel mi do očí. Usmial sa. Pohladil ma po tvári a potom prešiel prstom po mojich perách. Sklonil sa ku mne a posledný raz sa mi zadíval do očí než ma pobozkal. Cítila som ako ma jeho ruky objali na chrbte a ja som tie svoje pomaly ovinula okolo jeho krku. Vrátila som mu bozk a potom nasledoval ďalší a ďalší. Po chvíli ma schytil za boky a vyložil na pult. Nohami som sa oprela o jeho boky a on ma znova hladil rukami po chrbte. Nechcela som aby to skončilo. Celé telo sa mi z neho chvelo a on sa pod mojimi rukami chvel úplne rovnako. Napokon som sa od neho odtiahla a oprela sa o jeho čelo svojím, obaja sme sa usmiali.
"Olive, ako ťa taká hlúposť mohla napadnúť? Sklamaný z toho že si to ty?" Pozrela som na neho nevine a on sa usmial ešte viac.
"Nikdy." Zašepkal a vtisol mi ďalší bozk.
"Som taký idiot. Ako to, že ma to nenapadlo?" Prehovoril po chvíli a uškrnul sa, stále sme sa držali v objatí.
"Ani mňa to nenapadlo, kým mi Jane nedala chrobáka do hlavy. A pokiaľ sa tu nezjavila Sky. Ale...kto by si to pomyslel, že my dvaja..." Odmlčala som sa, keď mi vošiel rukou do vlasov a potom mi ich založil za ucho. Pevne ma objal a pred ďalším bozkom mi pošepkal:
"Mne to bolo jasné od začiatku. Predsa som ti sám vravel, že sme pre seba stvorený, anjelik."
YOU ARE READING
Omg I hate you
RomanceAko každý teenager, aj Olive trávi veľa času s mobilom v ruke. Prečo nie? Má tak stále pri sebe kamošky, známych aj rodinu. Na správy od cudzích ľudí neodpovedá. To sa ale zmení keď jej napíše on.