Moji drahí Angels, lásky moje jediné :D Mám pre vás novú časť. Užite si ju ako som si ja užívala jej písanie. Verím, že budete spokojní. Vaša Liliht *
fallenangel46: Jane? Mám novinku.
Twilight_hater: Matt?
fallenangel46: Nie, ten neznámy. Máme sa stretnúť na koncerte.
Twilight_hater: Vážne? Stále nevieš, kto to je?
fallenangel46: Nie. Ale som zvedavá.
Twilight_hater: A čo Matt? Urovnané?
fallenangel46: Nie. Síce tvrdí, že sme ok ale stále sa hnevá.
Choval sa divne.
A neviem prečo.
Twilight_hater: Ja asi viem prečo.
fallenangel46: Ty?
Twilight_hater: Áno. Bol za mnou.
fallenangel46: Kto?
Twilight_hater: Matt.
fallenangel46: Prečo? Čo od teba chcel?
Twilight_hater: Pýtal sa ma, či si bola ozaj so mnou.
fallenangel46: Čože?
Twilight_hater: Vraj ťa nemám kryť ak si bola s tým chalanom.
Že sú za teba zodpovedný, keď tu tvoja mama nie je.
A všimol si, že si stále s niekým píšeš.
Tak sa bál, či si sa do niečoho nenamočila.
fallenangel46: Čoo????
Twilight_hater: Asi som ti to nemala vravieť.
Liv, kašli na to.
Liv?
Do šľaka.
Chlapec má problém.
####
Umývala som riad a čakala kedy sa Matt objaví doma. Pani Millesová priviedla El z parku a uvarila nám niečo pod zub. El som pustila rozprávky a chvíľu si s ňou kreslila.
"Ako to ide? Nie je na teba Matt moc protivný?" Spýtala sa ma zrazu pani Millesová.
"Nie, nie v poriadku. Myslím, že s tým testom by nemal mať problémy. Ešte pár hodín a určite neprepadne." Prikývla a usmiala sa na mňa. Potom sa vrátila k vareniu.
Nechápala som, že Matt mi neveril. Ako si mohol myslieť, že si vymýšľam? A vypytovať sa Jane, kde som bola naozaj? Čo si to dovoľuje? Aj keby som nebola s ňou, jeho do toho nič. Je to moja vec kde a s kým som. Preberala som si to v hlave a chystala sa, čo všetko mu poviem, než začneme s doučovaním. Lenže nakoniec som mala viac času ako som plánovala. Domov neprišiel ani dve hodiny po škole. Myslela som, že šli zasa skúšať. Ale on sa nevrátil ani o 4 hodiny. Vonku už sa stmievalo. Zišla som dole a spýtala sa pani Millesovej či nevie kde je. Povedala, že je zrejme s chalanmi keďže je piatok. Vzala El aj s pánom Millesom do kina. Večer mi ako vždy volala mama. Povedala som jej, že sa máme fajn a nevieme sa jej dočkať. Keď zložila a ja som sa vrátila do izby, skúsila som zavolať Mattovi. Nič. Nedvíhal. Neozýval sa mi ani Scary guy. Vari ma dnes každý ignoruje?
Zapla som si film a ľahla si na posteľ. Asi po pol hodine som začula buchnúť vchodové dvere. Vybehla som z izby a zastala na vrchu schodov. Matt si vyzúval topánky, jeho pohyby boli neisté a nemotorné. Stála som tam a sledovala ho ako sa ku mne pomaly tackal po schodoch.
"Ty si pil?" Spýtala som sa neveriacky, keď už stál skoro predo mnou.
Zdvihol hlavu a usmial sa.
"Trochu. Neuveríš čo sa stalo. Naša kapela..." Nenechala som ho dohovoriť a skočila mu do reči.
"Je mi to jedno. Prečo si sa na mňa pýtal Jane?" Zdvihol obočie a otvoril ústa.
"Povedala ti to? Sakra." Prehrabol si vlasy, obišiel ma a smeroval do svojej izby.
Sadol si na posteľ, ja som zastala vo dverách.
"Povedala som ti predsa kde som bola." Neovládala som sa a kričala po ňom.
"Nekrič. Mal som takú skvelú náladu. Nechce sa mi s tebou hádať."
"Kašlem na to či chceš alebo nie. Čo si si o mne do čerta myslel? Že som sa flákala s nejakým chalanom?" Založila som si ruky na hrudi a priblížila sa o krok. Matt zdvihol hlavu a pozrel na mňa ako šteňa.
"Ja neviem. Stále si s niekým píšeš." Vyhŕkol na mňa podráždene. Skoro mi to pripadalo ako keby žiarlil.
"To je moja vec." Odvrkla som.
"Čo keď sa ti niečo stane?" Vstal a zastavil predo mnou.
"Nie som blbá viem sa o seba postarať." Kričala som a pozerala mu do očí. Keď neodpovedal, pokračovala som. "Povedala som ti pravdu. Neveril si mi."
"Celú tú noc som nespal. Bál som sa o teba." Riekol hlasnejšie. Nehýbala som sa. Len som na neho pozerala, do jeho očí. Kričal po mne ale v jeho pohľade nebol hnev. Počula som dobre? Bál sa o mňa. Naozaj mu na mne záležalo.
"Kde si bol?" Zmenila som tému po chvíli.
"S chalanmi. Ten koncert, čo má byť o dva týždne. Vypadol im predskokan tak zavolali nás."
Usmiala som sa na neho.
"To je super. Už chápem prečo ste sa opili." Zasmial sa a sklopil zrak.
"Prepáč mi to." Povedal potichu.
"Nie, ty mne." Keď na mňa znova pozrel, preberala som si v hlave jeho slová. Už som sa nehnevala. Nemohla som. Prikročila som k nemu a objala ho. Cítila som jeho dlane na mojom chrbte. Hriali ma, ani som ho nechcela pustiť. Trvalo to asi štyri sekundy, ale zdalo sa mi to dlhšie. Potom som sa odtiahla a usmiala sa.
"V tomto stave asi doučovanie nezvládneš." Zasmial sa a potriasol hlavou.
"Zajtra." Prikývla som, vyšla som z izby a zatvorila dvere.
YOU ARE READING
Omg I hate you
RomanceAko každý teenager, aj Olive trávi veľa času s mobilom v ruke. Prečo nie? Má tak stále pri sebe kamošky, známych aj rodinu. Na správy od cudzích ľudí neodpovedá. To sa ale zmení keď jej napíše on.