Obchoďák

1.6K 136 7
                                    

Nová časť moji angels. Nebudem zdržiavať. Enjoy. Vaša Lil*


Celou cestou sme si s Mattom pospevovali, Sky sa tvárila, že ju to nebaví ale pri Fallen Angels sa pridala k nám. Dokonca aj malá El kričala svojím milým hláskom "We scream, we shout". Dorazili sme k veľkému obchodnému domu asi po pol hodine. Netušila som kde sme, nikdy som tu nebola. Ale páčilo sa mi tu. Veľká budova pôsobila ako typický obchoďák ale v okolí sa rozprestieral zelený park. Dokonca tu boli kolotoče. El sa hneď rozžiarili oči, keď uvidela vláčik pre deti.

"Prosím, pôjdeme tam?" Nahodila na nás svoje krásne kukadlá a ukázala smerom k vláčiku.

"Jasné. Ale až po nákupoch. Ide sa." Kývol Matt rukou a vybrali sme sa dnu. Chcela som vziať Elu za ruku, aby sa nestratila ale Skyler ma predbehla a ukazovala jej ktorým smerom je hračkárstvo.

"My už vieme kam ideme." Usmiala sa na nás Sky a El ju už ťahala k výkladu s hračkami.

Dobehla som Matta a spýtala sa ho.

"Kde si nechal knihy?" Nechápavo na mňa pozrel a uškrnul sa.

"Žartuješ, však? V aute predsa. Liv. Je sobota, sme v nákupáku, máme sa baviť, nakúpiť, dobre sa najesť, užiť si to. Učenie počká." Prikývla som a usmiala sa.

"Poď." Povedal s úsmevom a vzal ma za ruku. Pridal do kroku a o chvíľu sme stáli pri stánku v strede haly.

"Dobrý, dvakrát." Podal mladej predavačke peniaze a mne pohárik s modrou zmesou.

"Čo je to?" Spýtala som sa so znechuteným výrazom.

"Ty si nikdy nemala ľadovú drť?" Vytreštil na mňa oči a ja som len potriasla hlavou.

"Len ochutnaj, je to super." Podozrievavo som si odpila slamkou a zacítila na jazyku príjemný chlad.

"Mňam." Uznala som, že mal pravdu a zasa ho dobiehala, pretože už smeroval k obchodu s oblečením.

Prezerali sme si veci, zopár si ich vyskúšali. Kúpila som si jedno čierne tričko a nohavice a Matt čiernu mikinu. Skoro som sa zadusila smiechom keď si Matt skúšal dievčenské klobúky. Úplne som zabudla na môj strach, či je Matt môj neznámy alebo nie. Ale len pokým sme nezamierili do kníhkupectva.

Matt prešiel očami po ceduľkách pri regáloch a zastavil sa pri knihách, nad ktorými visel nápis "Horory". Postavila som sa k nemu a pozerala na obálky.

"Nehovor mi, že si niektorú z tých príšerností chceš kúpiť." Zamračil sa na mňa a oprel sa o regál.

" Čítala si niekedy hororovú knihu? Myslím naozaj dobrý horor, nie ako tie lacné céčkové z telky." Potriasla som hlavou.

" Už len kvôli tým desivým obálkam by som si nič z toho nekúpila." Oponovala som.

" Ale hneď si si ich všimla, a o to pri knihe ide. Aby ťa zaujala. A ak niekto dokáže napísať príbeh, ktorý ti spôsobí zimomriavky bez špeciálnych efektov a litrov krvi.... To je spisovateľ. Preto milujem hororové knihy." Pri poslednej vete som na neho zostala hľadieť ako na zjavenie. Hororové knihy, hororové knihy. Videla som pred očami displej môjho telefónu a na ňom tie slová, ktoré mi písal neznámy. Presne tie isté aké som teraz počula z Mattových úst. Pochyby a strach sa vrátili a mňa zasa zožierala otázka kto je Scary guy.

Otočila som sa a zamierila von. Matt si kúpil jednu z tých kníh a dobehol ma.

"Si v pohode?" Chytil ma okolo ramien. Tým mi veľmi nepomáhal. Bolo to ešte horšie keď bol tak blízko.

"Hej, len sa mi zdalo, že vidím Elu a Sky." Náhoda mi priala a o chvíľu sa pred nami zjavili. El držala v rukách veľkého plyšového poníka a Sky sa len nevinne usmiala.

"Ukecala ma." Podotkla a pobrali sme sa k autu. Odložili sme veci a El už ťahala Sky ku kolotočom. Matt sa chcel vybrať za nimi, keď som ho potiahla za rukáv a pokrútila hlavou.

"Ty ideš so mnou. Máme hodinu." Zamávala som mu knihou pred očami a on len otrávene vzdychol.

"Liv. Nemôžeme to nechať na zajtra?" Prosíkal. Ja som sa len pousmiala a ťahala ho do parku. 

"Ani náhodou. Vo štvrtok máš ten test. Ak to pokašleš, tak si ma neželaj." Sadli sme si na lavičku medzi stromami a ja som napísala zopár príkladov, ktoré Matt blesku rýchle vypočítal.

"Ako to, že teraz ti to ide tak dobre a u vás doma ti to trvalo dva krát toľko a ešte aj s chybami?" Usmial sa a otočil ku kolotočom.

"Motivácia, Liv." Usmiala som sa a keď vypočítal aj ďalšie príklady správne podozrievavo som na neho pozrela.

"Nerobil si to predtým naschvál zle, však nie?"

"Myslíš, že som robil chyby len aby som mohol byť s tebou dlhšie?" Pozrel na mňa a zdvihol obočie. V mojej hlave zaznela panika. Bože, Liv. Vážne si sa ho to spýtala? Šibe ti? 

Cítila som ako sa červenám. Dúfam, že si to nevšimol. Naklonil sa ku mne, dal mi pusu na líce a zašepkal:

"Možno." Potom sa s úsmevom zdvihol, schytil ma za ruku a ťahal k veľkej lodi, ktorá sa kývala do strán.

Našli sme blízko nej stáť Sky, El sa vozila na vláčiku. Matt mi vzal knihy a dal ich Skyler. Potom ma dotiahol k sedačke, prisunul sa tesne ku mne a široko sa usmial. Ani som nestihla protestovať, ale mohla som snáď? Ten chalan si robil s mojím zdravým rozumom čo chcel a ja som sa ani nebránila. Starší pán pred nás zložil istiacu tyč a loď sa dala do pohybu. Spočiatku to bolo fajn, ale keď sme boli úplne na vrchu, premkol ma strach a chytila som Matta za ruku. Držali sme sa až do konca jazdy. Dokonca ani potom si svoju ruku nevytiahol z môjho zovretia. Pustil ma až pri aute. Usmial sa na mňa než nasadol dopredu, dodržal svoje slovo a pustil z rádia Taylor Swift. Zasmiala som sa, keď si začal pospevovať s ňou.

Bola som totálne v háji. Stále som nevedela, či je Matt môj Scary guy. A bláznila som z neho viac a viac.


 


Omg I hate youWhere stories live. Discover now