Prečo posledný deň? Dozviete sa to úplne na konci. Takže, hurá do čítania. Musím sa vám ešte raz poďakovať za všetky voty a komenty. Ste fakt úžasné. Ďalšia časť bude v blízkej dobe. Takže Enjoy. Vaša Lil *
fallenangel46: Ahoj.
Aký si mal deň?
Rocknroller: Skvelý. A čo ty?
Bavila si sa?
Nech už si bola kdekoľvek. :)
fallenangel46: Áno.
Bavila.
Rocknroller: To neznie moc presvedčivo.
fallenangel46: Hm. Nie?
Rocknroller: Deje sa niečo?
fallenangel46: Nie, len som unavená.
Pôjdem si ľahnúť.
Dobrú noc.
Rocknroller: Dobrú :)
fallenangel46 sa odhlásila.
Vrátila som sa dolu a hľadala pohľadom Matta. Nevidela som ho, zrejme bol v izbe.
"Vezmem si pár vecí na spanie a budem spať v izbe u Ely, ak to nevadí." Oznámila mi Skyler s milým pohľadom.
"Nie, pôjdem k nej ja, som predsa v tvojej izbe." Sky naklonila hlavu a usmiala sa.
"Ale no tak. Obľúbila som si ju. Však El?" Otočila sa k nej, keď k nám dobehla z kuchyne.
"Jasné. Môže? Liv, prosím." Zaškerila sa na mňa malá El a ja som s úsmevom prikývla.
Pobrala som sa teda do izby a ľahla si. Bola som unavená, ale spánok neprichádzal. Stále mi v hlave znela otázka kto je Scary guy. A aj keď som sa odpovede bála, musela som to vedieť.
V nedeľu som sa zobudila na to ako buchli dvere a pani Millesová mi povedala, že Matt išiel skúšať s chalanmi, takže príde asi až večer. Super. Takže dnes sa asi nič nové nedozviem. El bola niekde vonku so Sky, tak som zašla k Jane.
"Kde je Fletch?" Spýtala som sa, keď sme si zapli film.
"Išiel behať." Nechápavo som na ňu pozrela.
"On? Odkedy behá?"
"Odkedy si mu povedala, že Matt má sestru. Stále trvá na tom, že ho s ňou zoznámiš." Pousmiala som sa.
"To je cvok. Veď je od nej mladší. Ani neviem, či nemá priateľa."
"Poznáš Fletchera. Páčia sa mu staršie. Okrem toho, je to také pako, že každú vydesí svojím prílišným záujmom. Tentoraz na neho musíme dohliadnuť, lebo si odplaší aj ju." Zasmiala som sa, lebo hoci trochu zveličovala, dosť sa to na Fletcha podobalo. Potom mi ale úsmev zhasol, keď sa ma Jane z ničoho nič spýtala:
"Čo spravíš potom, keď už budeš vedieť, či je to on alebo nie?" Spýtala sa ma, keď mi lakovala nechty.
"Neviem. Vážne mám pocit, že mi z toho hrábne. Čím dlhšie to trvá, tým je to horšie. Najradšej by som bola, keby ku mne prišiel a povedal To ja som ten chalan čo ti píše."
"Lenže to sa nestane. Musíš na to prísť sama." Prikývla som a uprela pohľad na film. Myšlienkami som ale stále bola úplne mimo.
####
fallenangel46: Ahoj.
Si tu?
Čo robíš?
Haló?
Tak nič :)
Rocknroller: Ahoj, prepáč celý deň som bol preč :)
fallenangel46: Nevadí, vidíme sa zajtra v škole?
Rocknroller: Určite, ale zasa o sebe nebudeme vedieť :)
fallenangel46: Veď o to ide či nie? :)
Rocknroller: Ale už to nebude trvať dlho.
Túto sobotu už budeš vedieť kto som. :)
* A možno aj skôr* Pomyslela som si, kým som odložila mobil na nočný stolík.
V pondelok pri obede, som sa snažila nájsť Matta v jedálni, ale nevidela som ho. Až po chvíli som ho zbadala, ale sedeli okolo neho chalani, takže som nevidela kedy má v ruke mobil. Ako keby mi to niekto robil naschvál. Vždy, keď mi Scary guy odpísal, Matt nebol nablízku. Aj keď som mala podozrenie, nebola som si istá. Poobede zasa nebol doma, mali s chalanmi skúšať. Len večer, keď prišiel domov sa zastavil v mojej izbe. Teda skôr len nakukol dnu, spýtal sa ma či zajtra platí to doučovanie a potom si šiel ľahnúť. Takže som to musela nechať na utorok. Mala som ideálnu príležitosť, posledné doučovanie pred štvrtkovým testom. Netušila som či budem schopná sústrediť sa na učenie, pri tom čo sa dialo v mojej hlave.
A netušila som ani to, že zajtra večer už budem vedieť, kto je môj Scary guy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omg I hate you
RomantizmAko každý teenager, aj Olive trávi veľa času s mobilom v ruke. Prečo nie? Má tak stále pri sebe kamošky, známych aj rodinu. Na správy od cudzích ľudí neodpovedá. To sa ale zmení keď jej napíše on.