viata obisnuita

9K 302 65
                                    

Buna, ma numesc Alexa si am 15ani peste 2 saptamani fac16.La varta cand trebuie sa fiu sclava unui vampir 'fortata' .

Tata a fost ucis de catre un vampir ,el incerca mereu sa ma protejeze de ei . Dar acuma sunt doar cu mama care incearca sa ma inpace cu ideia de a fi sclava unui vampir .

Vampirii au aparut in anul 2000
Si au pus stapanire pe omenie.

Incerc sa-mi traiesc viata pana atunci...............

Ziua urmatoare...

Ma trezesc imi fac rutina zilnica. Apoi imi fac un dus ,mananc si ma pregatesc pentru scoala.
Imi iau un maieu albastru o pereche de blugi de culoare neagra apoi ma duc imi iau ghiozdanu si plec sa ma-n intalnesc cu elena prietena mea ceamai buna din liceu .....

E.-buna ce faci .

Eu.-stau

E.-tot cu gandul la acei vampiri.

Eu.Da, nu vreu sa fiu sclava unui vampir ,vreu sa-mi traiesc viata.

E.-dar, poti trai o poveste de dragoste cu un vampir.

Eu.-nu prea cred,ei nau suflet.

.................................................

Apoi ajung acasa obosita imi fac un dus ,mananc ceva si ma bag la culcare.

Era ora 00:34 mam trezit pentru ca timseam pe cineva langa mine care ma tinea strans de talie. Dar nu era nimeni ,dar era usa de la balcon deschisa larg .
....................................................

Am adormit si mam trezit dimineata la ora 06:05.
Miam facut un dus si mam inbracat cu un tricou alb,o pereche de blugi albastri apoi am plecat la scoala ......................

viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum