♥♥ Sper sa va placa♥♥
Ma trezesc de dimineata impreuna cu Ronaldo barbatul care mia furat inima de la prima atingere,de la primul sarut .
Se pare ca el ma adus inapoi la castelul tatalui sau.R.- Buna dimineata Raza de soare.... Spune el si ma saruta pe frunte parinteste.
Eu.- Buna dimineata.!!! Spun eu frecanduma la ochi..
R.- Cand ai aceptat sa fii a mea pentru totdeauna mai facut cel mai fericit barbat din lume.
Eu. - Si eu sunt fericita.... te iubesc. Spun eu sil trag sal sarut
El imi raspunde la sarut dar si il adanceste mai mult.....................
Se urca dea supra mea si imi mangaie spatele lasand saruturi umede pe fad si pe maxilar....
R.- te iubesc.........
Eu.- si eu....... Asi vrea sa o luam de la inceput......
R.- An luato deja de la inceput..... iubire..
David.:- ma bucur sa vad ca ca iubiti dar am si eu treaba cu Ronaldo ..... Il pot imprumuta.? Spune acesta razand.
Eu.- Dap. Dar samil aduci intreg inapoi.... Ca mai am nevoie de el.... spun razand..
David.- da maiestate............Dupa o ora..........
Dupa ce a plecat ronaldo mam plictitit am stat si mam uitat pe geamn la trandafiri negri ce se gaseau in gradina regala........
Asa ca mam dus la RalukaEu.- pot sa intru.,?
R.- da .... te rog.
Eu.- de ce esti asa de fericita ......
R.- Alexa vreau sasi spun ceva ....
Eu.- Ce ?????????
R.- Sunt insarcinata in 2 luni...
Eu.- ma bucur pentru tine felicitari.........
R. - Multumesc......
Eu.- David stie.??
R.- Da .... este foarte fericit .....
Eu.- dar ronaldo....
R.- Si el stie....... in seara in care ai plecat am aflat......
Eu.- chiar ma bucur pentru tine serios.....
R.- mersi ... de cand imi doream un copil..
Eu.- ok... eu ma duc sa mananc ..
R.- ok. Ne mai vedem.
Eu.- pa..Am plecat la bucatarie am mancat niste catite cu sirop.... Iami....
Mam dus in camera mea miam facut un dus relaxant si mam bagat la somnic.........Stiu e scurt scuzele mele.................................
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡