rochia ....

5.3K 223 49
                                    

Asteptando pe elena ma uit la TV .

Bate cineva la use ,am deschis era elena .

Eu.-buna,ce faci.

E.-bine.esti gata.....

Eu.-.......da ...

E.-atunci hai...

Eu.-...hai sa merge...

Am plecat la ..mall... in drum parca imi adia vantul pe langa ureche dar afara era foarte cald .

Aud ceva la ureche 'vei fi a mea ,ne vom vedea la bal' parca nu imi venea sami intorc capul imi era frica........ dar lam intorn si am vazut pe cineva in indepartare car venea incet spre noi parca ne urmarea......................................

Eu.-elena hai sa mergem mai repede......

E.-de ce nu intarziem.

Eu.-bada hai .

E.-bine ................

Am ajuna la mall......
Elena a intrat prima si a inceput sa caute rochie pt ea . ....

Eu ma uitam plictitita printre ele, a luat toate magazinele la rand ,dar mia atras atentia o rochie neagra cu spatele gol cu dantela si cu piciorul gol .

......am probato si imi venea super scotand in evidenta picioarele mele perfecte.

E.-wow,ce bine isi sta ,esti superba .

Eu.-chiar arat bine in asta..

E.-da esti super...

Eu.-o cumpar ....

E.-mai intrebi normal......

Am cumparato dar si niste pantofi eleganti cu toc inalt negri........

Elena sia luat o rochie lunga rosie de gala si o pereche de pantofi cu toc foarte inalt.....

E.-trebuie sa ma intalnesc cu mama nu pot sa vin cu tine acasa .

Eu .-ok dute ne vedem maine.

E.-maine vin la tine la 16:00.
Sa ne pregatim pentru bal.

Eu.-ok papa .

E.-pa .

Am plecat spre casa dar simseam ca ma urmareste cineva dar nu era nimeni ma uitam des in spatele meu deodata aud un zgomot puternic ma uit in spate si nu vad pe nimeni.

viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum