Am intrat cu dreptul in conac.cu leo ,elena si eu.
Toti se uitau mai ales la mine eram ingrozita cate creaturi demonice sunt in sala.....L:-hai sa va conduc la masa noastra..
E.-ce bn .
..........
Eu ma holbam la invitati . Majoritatea aveau ochi rosi,uni albastri .................
Dar eram curioasa la acel vampir care numi dadea pace niciodata de cand am primit scrisoarea.
L:-Elena eu am pus ochi pe tine est dragusa eu as vrea sa fiu stapanul tau .
........o intreaba el pe elena
Elena era foarte rusinoasa cu leo..E:-nu stiu...nui dupa mine.
L:-tear deranja daca te iau la un dans .
E:-nu.spune ea rusinoasa si pleaca cu leo..........eu raman singura...
Sunt cu piciorul gol asa camil acopar simseam ca cineva ma urmareste de aproape. Si asta numi place de loc.
Raman singura la masa asa ca vine un baiat la mine ,par negru scurt buze carnoase ,era sexy dar nu era acel vampir pe care eu il cautam stind ca e aici.
Baiatul:-imi acorzi acest dans. zice el si face o plecaciune.
Eu:-nu .multumesc.
Toti din sala se holbau la mine cu ce tupeu in zic du acelui baiat.
Baiatul.-ma scuzati nam inseles eu bn sa ceva de genu.
Eu.-nu vorbesc pe lb ta.nu auzi ca Nu.
El pleaca nervos de langa masa cu ochi rosi ,foarte furios.
Dupa o ora ............
Era 22:55. La 00:00 ne aleg 'vampiri'
Eram plictitita asa can spatele meu sufla un vant cald care imi dadea fiori.
Mam intors era el vampirul care imi dadea fiori defiecare data cand venea in camera mea....El.-imi acorzi acest dans papusa.
Eu.-......da..... .spun eu cu voce tremuranda pt nu puteam spune nu...
Ma luat la dans .il priveam in ochi lui calzi parca imi venea sa adorm in bratele lui puternice.
El.-doamne abia astept sa fii nu mai a mea .
Eu.-ce nu voi fi a ta...........
El.-ba da . Vei vedea . Nimeni nu mise inpotriveste .papusa .
Eu.-dar de ce eu uite cate fete mai frumiase decat mine.
El.-pt tu esti speciala .esti perfecta ...............................
.....................................................
..............................................................................................Apoi se termină dansul plecai la masa si eram pe ganduri...
El statea la masa pe scena cu inca o femeie batrana cred ca este mama lui..............
Era ora 00:00 mam speriat atuncea au facut anunturile pt. Stapani. Fetele plangeau. Erau luate in brate de catre 'stapani'lor.Era randul meu .....
Domnisoara alexa esti aleasa de 5 vampiri dar 4 sau retras fortat de catre cineva
Stapanul tau este printul vampirilor Ronaldo el va avea grija de tine. Va multumest...........Ronaldo vine spre mine ..
R.-vezi papuse am avut dreptate.sa megem
Eu-unde
R.-nu pune intrebari hai....
Apoi am plecat cu el miam luat larevedere de la elena..
Elena a fost aleasa de leo .... ma bucur pt. ea leo e cuminte...Ronaldo ma urcat in masina si pleaca eu am adormit in bratele lui.................................................
Scuze pentru greseli . Am scris repede........................ va pwp