noua mea camera...

4K 213 46
                                    

Am adormit in bratele lui ronaldo................................

Ziua urmatoare..

Ma trezesc intro camera mare numai negru si gri lux complet imi place dar numi aminteam nimic ....

Apoi se deschide usa era ronaldo ma ridic ca arsa si ma indepartez cu cearceaful pe mine pt. Eram in lengerie.......

R:-ce faci papusa teai acomodat cu noua camera . Zice el.

Eu.-nici numi trebuie orcum osa plec de aici.

Ronaldo incepe sa rada pe un ton pervers si imi trasa cearceaful .

Eu:-lasama . Nu ma atinge.

R:- de ce..

Eu .-cum de ce ca nu te vreau.

R.-nu trebuie sa ma vrei...

Apoi vine spre mine ,isi preseaza corpul de al meu si eu il inping si fug in baie si inchid usa.

R.-deschide papusa .spune el pe un ton cald .

Eu.-ce mă,doar noi fi nebuna la cap.

R.-tot iesi tu.

Eu.-pa esti liber sa pleci...

Pov Alexa.

Doamne ce baiat frumos cred ca mam indragostit.doamne ce spun eu cum sal iubesc un vampir.............

Se aude usa .
Ies din baie ce bn ca a plecat.

Ma duc imi fac un dus relaxant sa uit de tot . Apoi ma inbrac intro rochita simpla cu o palma sub fund rosie niste balerini negri ..
Si ma trantesc in pat uitanduma la TV .

Se deschide usa incet mam speriat credeam ca e ronaldo dar era o fata scunda frumoasa cu o tava in mana de mancare si o pune pe masa si pleaca ........

Mam pus pe ea pt imi era o foame de lup . Ce bn a fost......
.....................

Dar ma gandeam la ronaldo il iubeam dar nu vruiam ca el sa afle ...............

Intra iar ronaldo si ma prinse de mana iar eu ma zbateam sa scap dar el era prea puternic .

R.-de ce nu ma placi.

Eu.-ar trebui.

R.-doar sunt stapanul tau ..

Eu.-niciodata,eu nu sunt ca celeelante fete ai inseles.

Apoi lipit de perete si manile sus deasupra capului.

R.-tu esti a mea sa inseles nu mai comentezi.

Apoi a plecat ....

Ce bine ca a plecat....

Mam dus la usa era inchisa .nu pot sa cred...

Asa ca mam dus sami fac un dusi relaxant era minunat ..

Era o baie foarte mare lux complet baia era de culoare mova super culoarea mea preferata ...

Am iesit din baie mia luat lengeria intima si cu fustita de seara mam inbracat apoi mam uitat la TV. Am dat pe tom and jerry,chiar daca avea 16 ani imi placeau sunt amuzanti.

Am stat mult si am asipit incet incet .......................................................................

Lasati com. Pt povestire vreau parelile voastre.
Scuze pt greseli......................va pwp............

viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum